Dere skal i helgen a?
Her blir det en rolig helg med to våkne nattevakter også en tur til foreldrene mine på søndag.
Her blir det en rolig helg med to våkne nattevakter også en tur til foreldrene mine på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere skal i helgen a?
Åh jeg har så mye mensmurringer. Blir så stressa for at jeg skal miste...
Flere som har murringer og trykk i korsryggen?
Ser du også skal føde på Kalnes?
I helga er jeg på tur til Hamar med firmaet mitt. Søndag skal jeg kose meg med barna.
Jeg kommer ikke inn på appen:/ hverken i går eller dag. fryktelig frustrerende altså
Ja, jeg så det etterhvert. har sendt mailTamara har bedt om at man sender mail om man ikke kommer inn. Kjedelig at det er så mye trøbbel på BV.
Men da er d kanskje vanlig i starten da? Ser det er flere tråder på d. Pga at livmora strekker seg.Samme som deg, også redd hver gang jeg går på do for at jeg skal ha blødd [emoji853][emoji853]
Uff da. Hadde det kommet blødninger så hadde jeg vært enda mer nervøs. Men flere skriver jo at de har mye blødninger, men at alt er normalt. Jeg sammenligner med de tidligere svangerskapene.. også er jeg stressa pga lite kvalmeJa, konstant. Blør også litt (ikke mye) så er bekymra ...
Finner den ikke i dag heller. Håper den dukker opp igjen da den i grunn var lettvin å brukedet gjorde jeg å:/ nå finner jeg den ikke
Ja, den er detFinner den ikke i dag heller. Håper den dukker opp igjen da den i grunn var lettvin å bruke
Så herlig her sier vi ikke noe på mange uker ennå. De ble så skuffa sist når det ikke ble noe av. Har god polstring og, så ikke noe fare for at de vil mistenke noe på en stund ennå.Vi tok sjansen å fortalte guttene våre om babyen i går❤ De blei så glade Minstemann la til og med hodet sitt på magen min i går kveld og sa god natt❤
Jeg er fortsatt veldig oppblåst og de vanlige buksene mine kan jeg bare glemme å få lukket igjen Og jeg er ikke så veldig flink til å skjule det hvis jeg er dårlig og gubben jobber mye kvelder så er jeg som er mest med de i hverdagen så er ikke så veldig lett å skjule at jeg ikke er helt i form. Så like greit å bare si det enn å gå å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg er så sliten og trøtt. og uvel..Så herlig her sier vi ikke noe på mange uker ennå. De ble så skuffa sist når det ikke ble noe av. Har god polstring og, så ikke noe fare for at de vil mistenke noe på en stund ennå.
Finner den ikke i dag heller. Håper den dukker opp igjen da den i grunn var lettvin å bruke