Mai jentenes skravletråd..

Dere skal i helgen a?

Her blir det en rolig helg med to våkne nattevakter også en tur til foreldrene mine på søndag.
 
Åh jeg har så mye mensmurringer. Blir så stressa for at jeg skal miste...
Flere som har murringer og trykk i korsryggen?
 
Jeg kommer ikke inn på appen:/ hverken i går eller dag. fryktelig frustrerende altså

Tamara har bedt om at man sender mail om man ikke kommer inn. Kjedelig at det er så mye trøbbel på BV.
 
Da har jeg og mannen vært ute å spist, så skulle vi videre på konsert. Vi er nå på vei hjem for jeg er så trøtt og vil bare sove[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Åh jeg har så mye mensmurringer. Blir så stressa for at jeg skal miste...
Flere som har murringer og trykk i korsryggen?

Samme som deg, også redd hver gang jeg går på do for at jeg skal ha blødd [emoji853][emoji853]
 
Samme som deg, også redd hver gang jeg går på do for at jeg skal ha blødd [emoji853][emoji853]
Men da er d kanskje vanlig i starten da? Ser det er flere tråder på d. Pga at livmora strekker seg.
Men hadde det ved siste SA , men da fikk jeg også skikkelige magesmerter v ett par anledninger.
 
Ja, konstant. Blør også litt (ikke mye) så er bekymra ...
Uff da. Hadde det kommet blødninger så hadde jeg vært enda mer nervøs. Men flere skriver jo at de har mye blødninger, men at alt er normalt. Jeg sammenligner med de tidligere svangerskapene.. også er jeg stressa pga lite kvalme
 
Åh jeg har så mye mensmurringer. Blir så stressa for at jeg skal miste...
Flere som har murringer og trykk i korsryggen?

Jeg har også det. Er 4+3 i dag. Tror det er helt vanlig[emoji4]
 
Uff, orker ikke å tenke og lese så mye om spontanaborter og sånn. Det er den store frykten, spesielt siden det er min første graviditet, og vi har prøvd i halvannet år. Dere skal seff få snakke om det haha, men jeg skroller bare kjapt forbi :cat:

Er alene med stebarna ut uken mens mannen er på jobbreise, vi rakk såvidt å oppdage bebisen før han måtte dra. Gleder meg til han kommer hjem, men så tør vi ikke å annerkjenne det for mye i tilfelle jeg mister. Bare sånn forsiktig glede :Heartred Så tiden går syyykt sakte frem mot ul uke 12, en uke har hittil virket som en mnd o_O.
 
Vi tok sjansen å fortalte guttene våre om babyen i går❤ De blei så glade Minstemann la til og med hodet sitt på magen min i går kveld og sa god natt❤
 
Vi tok sjansen å fortalte guttene våre om babyen i går❤ De blei så glade Minstemann la til og med hodet sitt på magen min i går kveld og sa god natt❤
Så herlig ♥️♥️ her sier vi ikke noe på mange uker ennå. De ble så skuffa sist når det ikke ble noe av. Har god polstring og, så ikke noe fare for at de vil mistenke noe på en stund ennå.
 
Så herlig ♥️♥️ her sier vi ikke noe på mange uker ennå. De ble så skuffa sist når det ikke ble noe av. Har god polstring og, så ikke noe fare for at de vil mistenke noe på en stund ennå.
Jeg er fortsatt veldig oppblåst og de vanlige buksene mine kan jeg bare glemme å få lukket igjen:confused: Og jeg er ikke så veldig flink til å skjule det hvis jeg er dårlig og gubben jobber mye kvelder så er jeg som er mest med de i hverdagen så er ikke så veldig lett å skjule at jeg ikke er helt i form. Så like greit å bare si det enn å gå å finne på unnskyldninger for hvorfor jeg er så sliten og trøtt. og uvel..
 
Finner den ikke i dag heller. Håper den dukker opp igjen da den i grunn var lettvin å bruke

Android eller? Leste en plass at de som allerede har appen kan bruke den, men den finnes ikke å få lastet ned igjen da den for tiden er nede. Jeg har iphone og avinstallerte i går. Fant appen i dag, men får ikke til å logge inn igjen.. Men har funnet ut at jeg faktisk liker å bruke forumet gjennom safari like så godt :)
 
Back
Topp