Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke uten grunn at flere av oss er sykemeldte. Jeg våknet på kollektivtransport på vei til jobb av at jeg holdt på å svime av, etter det har jeg vært sykemeldt etter streng beskjed fra legen...Ææææ er så sliten ,svimmel og kvalm. Hvordan skal dette gå ? Gruer meg til jobb i morgen
Er ikke uten grunn at flere av oss er sykemeldte. Jeg våknet på kollektivtransport på vei til jobb av at jeg holdt på å svime av, etter det har jeg vært sykemeldt etter streng beskjed fra legen...
Jeg sliter "heldigvis" med et annet helseproblem, så var sykemeldt i flere mnd for noen år siden, og har hatt noen sykemeldinger på en uke/noen dager innimellom. Så kollegaene mine tror at det er derfor. Sjefen vet det da, så får mye forståelse derfraOj så ekkelt . Jeg hater å være borte fra jobb , sist svangerskap skjønt alle jeg var gravid for jeg ble sykmeldt er ellers aldri bort fra jobb nesten.
Hva sa du på jobb ?
Kanskje ta det litt med ro og slappe av litt. Vist du har en rolig jobb som du klarer å fullføre så ta det med ro etter jobb og ikke stress mer enn du må.Ææææ er så sliten ,svimmel og kvalm. Hvordan skal dette gå ? Gruer meg til jobb i morgen
Jobber i barnehage så finnes ikke rolige dager også har jeg en 2 åring hjemme. Så jeg føler jeg faller både på jobb og hjemme om dagen. Også føler jeg det er så dumt å bli sykmeldt så alle skjønner at jeg er gravid når jeg bare er 6+4 uker på veiKanskje ta det litt med ro og slappe av litt. Vist du har en rolig jobb som du klarer å fullføre så ta det med ro etter jobb og ikke stress mer enn du må.
Jeg sliter "heldigvis" med et annet helseproblem, så var sykemeldt i flere mnd for noen år siden, og har hatt noen sykemeldinger på en uke/noen dager innimellom. Så kollegaene mine tror at det er derfor. Sjefen vet det da, så får mye forståelse derfra
Jobber i barnehage så finnes ikke rolige dager også har jeg en 2 åring hjemme. Så jeg føler jeg faller både på jobb og hjemme om dagen. Også føler jeg det er så dumt å bli sykmeldt så alle skjønner at jeg er gravid når jeg bare er 6+4 uker på vei
Oi, det var da litt av et svar fra en sjef. Hos meg gratulerte sjefen veldig, og jeg sa til han at det fortsatt er veldig usikkert. "Joda, men gratulerer da!" og sa ga han meg en klem.Godt å få forståelse fra sjefen da , tror nesten jeg må si det til sjefen til uka jeg også. Sist svangerskap sa jeg det tidlig , å da sa ho bare at det var veldig tidlig så mye kunne skje enda. Også gratulerte ho. Så håpa egentlig å vente en stund med å si noe denne gangen
Ja det er sant , de finner det nok ut om jeg blir på jobb ogsåJeg er sykmeldt og her skjønner nok alle det også. Er sjeldent borte fra jobb ellers. Synes også det er tidlig at alle skal vite, men de får bare tro det de vil. Mine nærmeste på jobb vet det da [emoji173]️ Det blir jo uansett veldig synlig på jobb hvis man er så dårlig da.
Så koselig , håper jeg får den responsen denne gangenOi, det var da litt av et svar fra en sjef. Hos meg gratulerte sjefen veldig, og jeg sa til han at det fortsatt er veldig usikkert. "Joda, men gratulerer da!" og sa ga han meg en klem.
Ja, vi får håpe detSå koselig , håper jeg får den responsen denne gangen
Det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut kjære deg.. jeg jobber også u barnehage og jeg kastet inn håndkleet for 3 uker siden for jeg klarte ikke å fungere både på jobb og hjemme. jeg hadde null energi når jeg kom hjem. var ett utrolig ork å prøve å hjelpe til med lekser og lage middag osv.. jeg måtte rett og slett prioritere. jeg sovnet overalt og var superkvalm hele tida. Skjønner at du ikke vil at de på jobb skal vite det enda men er det viktigere enn din egen helse og faktisk fungere hjemme med familien din så godt du kan?❤ Ikke press deg til noe du egentlig ikke orker. Ta hensyn til kroppens signaler❤ Jeg begynner på jobb i morgen etter 3 uker hjemme. blir spennende å se hvordan det blir men trur det blir greit for nå er jeg i bedre form Masse lykke til og god bedring uansett hva du velger❤❤Jobber i barnehage så finnes ikke rolige dager også har jeg en 2 åring hjemme. Så jeg føler jeg faller både på jobb og hjemme om dagen. Også føler jeg det er så dumt å bli sykmeldt så alle skjønner at jeg er gravid når jeg bare er 6+4 uker på vei
Takk for det jeg prøver å snakke med sjefen i morgen også tar jeg det litt derifra. Men enig med deg , jeg må lytte til kroppen.Det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut kjære deg.. jeg jobber også u barnehage og jeg kastet inn håndkleet for 3 uker siden for jeg klarte ikke å fungere både på jobb og hjemme. jeg hadde null energi når jeg kom hjem. var ett utrolig ork å prøve å hjelpe til med lekser og lage middag osv.. jeg måtte rett og slett prioritere. jeg sovnet overalt og var superkvalm hele tida. Skjønner at du ikke vil at de på jobb skal vite det enda men er det viktigere enn din egen helse og faktisk fungere hjemme med familien din så godt du kan?❤ Ikke press deg til noe du egentlig ikke orker. Ta hensyn til kroppens signaler❤ Jeg begynner på jobb i morgen etter 3 uker hjemme. blir spennende å se hvordan det blir men trur det blir greit for nå er jeg i bedre form Masse lykke til og god bedring uansett hva du velger❤❤
tusen takk❤ Det håper jeg ogsåTakk for det jeg prøver å snakke med sjefen i morgen også tar jeg det litt derifra. Men enig med deg , jeg må lytte til kroppen.
Lykke til på jobb i morgen , håper formen din er god nokk
Gratulerer, så gøy! Ifølge tul uke 8 er jeg 10+1 idag, men tipper jeg blir justert på tul uke 12Jeg fikk se en fin liten baby som var frisk og fin
Var litt kortere på vei enn jeg først trodde, men i dag er jeg 10 uker