Mai jentenes skravletråd..

Tålmodighet er visst ikke min sterkeste side.. Skulle på tul i morgen kveld, men klarte plutselig ikke vente lenger så fikk time i ettermiddag i stedefor :angelic:
Haha, man blir jo sprøøø av all denne venting. Vente på første tul, vente på uke 12, vente på ny tul, vente på oul og få vite kjønn :hilarious:

Da har jeg vært på tul.. Fikk ikke se ett, men to bankende hjerter! Plutselig går vi fra 0 til 2 barn. Tror jeg kommer til å være i sjokk en stund ❤️❤️

Så gøy! Hurra! :D :Heartred:Heartred Gratulerer. :)

Tusen takk, og gatulerer så mye til deg også! Blir spennende med tvillinger ❤️❤️

Takk! :D Veldig spennende. :Heartred:Heartred Og ganske sprøtt. :p

Morsomt at vi er flere så vi kan følge hverandre. :) Lå de i hver sin fostersekk hos deg? :)

Takk! :D Veldig spennende. :Heartred:Heartred Og ganske sprøtt. :p

Morsomt at vi er flere så vi kan følge hverandre. :) Lå de i hver sin fostersekk hos deg? :)
Føles fortsatt ikke helt ekte. Tror nesten jeg drømmer :p
Veldig koselig at vi er flere!
Mine ligger i hver sin fostersekk ja. Skjønte det sånn at risikoen øker en del når de ligger i samme sekk, så er veldig glad for at de har en hver.

Da har jeg vært på tul.. Fikk ikke se ett, men to bankende hjerter! Plutselig går vi fra 0 til 2 barn. Tror jeg kommer til å være i sjokk en stund [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer! Dobbel lykke [emoji173]️[emoji173]️

Føles fortsatt ikke helt ekte. Tror nesten jeg drømmer :p
Veldig koselig at vi er flere!
Mine ligger i hver sin fostersekk ja. Skjønte det sånn at risikoen øker en del når de ligger i samme sekk, så er veldig glad for at de har en hver.

Ja, det er visst best at de er i hver sin. Og det er vel omtrent det eneste de kan vurdere sikkert på UL så tidlig forstod jeg. De sa til meg at de etter hvert vil måle mer og sjekke om de har hver sin morkake eller om de deler morkake, men de sa det var for tidlig enda. Jeg har ikke turt å lese meg altfor mye opp på risikoer, for jeg vet jo at det er et høyrisikosvangerskap når det er to. Det er jo satt inn to embryo hos meg, så ganske sikkert at de er toeggede. Det spiller visst litt rolle på slutten mtp igangsetting og sånt (eneggede settes visst gjerne i gang litt før).

Godt de så det var hver sin fostersekk hos deg og. :) Ekte vet jeg ikke om jeg skjønner før de er ute og jeg ser at det er to på ordentlig. :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja, det er visst best at de er i hver sin. Og det er vel omtrent det eneste de kan vurdere sikkert på UL så tidlig forstod jeg. De sa til meg at de etter hvert vil måle mer og sjekke om de har hver sin morkake eller om de deler morkake, men de sa det var for tidlig enda. Jeg har ikke turt å lese meg altfor mye opp på risikoer, for jeg vet jo at det er et høyrisikosvangerskap når det er to. Det er jo satt inn to embryo hos meg, så ganske sikkert at de er toeggede. Det spiller visst litt rolle på slutten mtp igangsetting og sånt (eneggede settes visst gjerne i gang litt før).

Godt de så det var hver sin fostersekk hos deg og. :) Ekte vet jeg ikke om jeg skjønner før de er ute og jeg ser at det er to på ordentlig. :hilarious::hilarious::hilarious:
Skjønte det sånn jeg også. At det bare er dette som var mulig å fastslå så tidlig, men at det så langt ser veldig bra ut. Like store var de også.
Det at det er risikosvangerskap skremmer meg veldig, mens mannen sin største bekymring er hvordan vi skal få plass til tvillingvogn i gangen.

Ja tele nok det blir sjokk når det popper ut to uansett hvor mye man prøver å forberede seg:hilarious:

Vi får vel skravle videre i tvillingtråden før vi okkuperer hele skravletråden:p

Da har jeg vært på tul.. Fikk ikke se ett, men to bankende hjerter! Plutselig går vi fra 0 til 2 barn. Tror jeg kommer til å være i sjokk en stund [emoji173]️[emoji173]️
Åååå, dobbel lykke [emoji173]️ Gratulerer [emoji173]️

Da har jeg vært på tul.. Fikk ikke se ett, men to bankende hjerter! Plutselig går vi fra 0 til 2 barn. Tror jeg kommer til å være i sjokk en stund ❤️❤️
Åh, gratulere så mye! Så gøy med 2! :dummy1::dummy:

Back
Topp