Mai jentenes skravletråd..

Flere som må spise hele tiden? Kan ikke huske det var så ille sist. Kommer til å rase opp i vekt om det fortsetter sånn. Blir uvel om jeg ikke får i meg mat hver halvtime. Er det noe man kan småspise uten å legge for mye på seg? Idag har det gått i hveteboller, riskjeks og sjokolademelk. Spiser mye mer enn jeg normalt gjør.

Flere som må spise hele tiden? Kan ikke huske det var så ille sist. Kommer til å rase opp i vekt om det fortsetter sånn. Blir uvel om jeg ikke får i meg mat hver halvtime. Er det noe man kan småspise uten å legge for mye på seg? Idag har det gått i hveteboller, riskjeks og sjokolademelk. Spiser mye mer enn jeg normalt gjør.
Jeg og, livredd for vektkatastrofe

Bah, igår var formen skikkelig dårlig. Idag var formen litt på halv tolv da jeg våknet, men nå føler jeg meg fin. Kjenner at jeg har skikkelig noia fordi symptomene dabber av :sorry: Det ene øyeblikket klager man over at formen er så dårlig, det neste over at man føler seg bra. Hormonellhelvete altså :nailbiting::hilarious::hungover:

Ja, jeg spiser til vanlig hver 3-4 time men nå spiser jeg mer hver enn det jeg pleier men ikke oftere.. men utrolig nok så har jeg ikke lagt på meg noe nevneverdig enda.. heldigvis..

Jeg føler at magen har blitt større på en vond måte, nå ser den fet ut. Fleskete. Er det slik det skal være i 1 trimester? Føle seg kvalm, ubrukelig og se ut som en hvalross. Måtte gravidmagen komme i går

Jeg føler at magen har blitt større på en vond måte, nå ser den fet ut. Fleskete. Er det slik det skal være i 1 trimester? Føle seg kvalm, ubrukelig og se ut som en hvalross. Måtte gravidmagen komme i går

Denne gode gamle her føles alltid korrekt om svangerskap synes jeg.

IMG_4862.PNG

Jeg har det på samme måten. Men selv om kvalmen er skikkelig plagsom er det ingenting i veien med appetitten når jeg først spiser... og helst ønsker jeg gjærbakst eller varme måltider. Blir litt kalorier av det dessverre. Ja så jeg er spent på hvordan dette skal gå :happy:

Ble akutt kvalm! Hørt et og hostet, også kom det en slik ekkel slimklump opp :depressed:

Gravidhjerne altså:/ Kom plutselig på 10 min før gutta skulle ut av døra at klassen til eldste skal på tur i dag med bålmat og det hele. blei plutselig litt kaos i heimen da ja. heldigvis så var gubben klar til å kjøre så de stikker innom butikken på vei til skolen.. men han blei litt skuffa for at han ikke fikk kakao:(

Veldig glad u kjøleskapet for tiden! Elsker at den har isbit og vann dispensere!

Flere som sliter med fettete hår? Ser fett ut selv rett etter vask. Må nok prøve å finne en annen shampo.

Flere som sliter med fettete hår? Ser fett ut selv rett etter vask. Må nok prøve å finne en annen shampo.
Jepp.. blir veldig fort fett her. Jeg skiftet Shampo og det ble litt bedre. Iallefall for en stund :)

Back
Topp