Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samma her, hvorfor skal bihulene krangle så fælt nå. Det som fungerer best mot bihulesmertene mine er Ibux, og det kan jeg ikke ta nå.. Nest best er en joggetur, noe som også er uaktuelt, da tarmene mine har gjort oppgjør denne uka. Så da blir det huepine!På sofaen under pledd å har lyst å stikke noe oppi bihulene å klø!
Tusen takk [emoji173]️
Tor det blir til det i dag ja! Føler jeg aldri har hatt en så god unnskyldning til å gå for takeaway
Ibux er ikke lov nei. Her fungerer ingenting, uansett. Nå skal jeg kun overleve til ungene er i seng, så skal jeg svime av på sofaen.Samma her, hvorfor skal bihulene krangle så fælt nå. Det som fungerer best mot bihulesmertene mine er Ibux, og det kan jeg ikke ta nå.. Nest best er en joggetur, noe som også er uaktuelt, da tarmene mine har gjort oppgjør denne uka. Så da blir det huepine!
Vi får glede oss til vi skal sove, og håpe på bedring i morra! Hersens bihuler...Ibux er ikke lov nei. Her fungerer ingenting, uansett. Nå skal jeg kun overleve til ungene er i seng, så skal jeg svime av på sofaen.
Hvordan gikk det med selskap i går?
Slike dager/komboer kommer vel heldigvis ikke i haugetall somregel
Ingen erfaring med volvat, men forrige graviditet så vi hjertet slå 6+3, en liten reke Skal på første tul i morgen selv, da er jeg 6+2Er det noen som har god erfaring med Volvat? Bestilte tidlig ul time der nå på torsdag(er da 6+6) men hun i tlf mente at man ikke kunne se noe i uke 6. At man må vente til 7-8 uker for å i det hele tatt se noe. Men det kan vel umulig stemme? Jeg føler jeg har lest over alt at man kan se hjerte slå i uke 6..
Ingen erfaring med volvat, men forrige graviditet så vi hjertet slå 6+3, en liten reke Skal på første tul i morgen selv, da er jeg 6+2
Da må du spørre om det kansje betale litt før bildene ogÅja, det blir spennende! Lykke til i morgen [emoji2] er det vanlig at man kan få med bilde så tidlig på ul?
Jeg fryser as! 2-åringen løper rundt i bare bleie, fordi vi egentlig har det ganske varmt inne. Jeg har på stillongs i ull, bukse utenpå, ullgenser og ullsokker... Kald!!
Vært hele helgen med storfamilien, siden mormor fylte år! Vanskelig å holde seg fra å si noe når man er såå redusert, kvalm og dårlig. Men det gikk, og uten mistanker - tror jeg Godt å være hjemme igjen og ikke måtte tenke på alle andre hele tiden.
Hvorfor heter d seriøst morgenkvalme?? Jeg er jo kvalm fra kl 14-00 [emoji38]
Her er der mere kveldskvalme altså men må si at det er verre å være kvalm på morgenen enn på kvelden!