Og jeg har så vanvittig lyst på Baileys... i ett slik fancy glass med en svær isbit oppiJeg har så sykt lyst på roastbeef, bluecheese og alt jeg ikke kan spise
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har så vanvittig lyst på Baileys... i ett slik fancy glass med en svær isbit oppiJeg har så sykt lyst på roastbeef, bluecheese og alt jeg ikke kan spise
Jeg var 6+6, og embryo var 6mm. Jeg vet nøyaktig hvor langt jeg er på vei pga prøverør. Hva med deg?
Jeg har bare lyst til å gå hjem og legge meg og sove frem til timen i morgen.
Haha, den er kjip. Alkohol er heldigvis en av de få tingene jeg har null problem med å styre unna Men alle har sine ting, og man har jo sykt lyst på det man ikke kan spise/drikke.Og jeg har så vanvittig lyst på Baileys... i ett slik fancy glass med en svær isbit oppi
Er 6mm så lite da? Har forstått det som at det er veldig gjennomsnittlig i uke 7 jeg [emoji4] Jeg var 6+1 ifølge mine beregninger. Han sa ikke hvor langt på vei han mente at jeg var, men at jeg var en del kortere. Han målte embryoet til bare 1mm. Hjertet slo, så jeg må jo ha vært over 5+1, og da stemmer ikke størrelsen har jeg lagt merke til i ettertid. Skjønner hva du mener med at du bare vil sove fremt til UL [emoji173]️ Begynner å bli utålmodig her. Håper alt ser fint ut hos deg i morgen.
Legen mente at det var lite ja... Men ikke så lite at det MÅTTE være feil, men nok til at det måtte følges opp.
Hm, håper du også får gode nyheter! 6+1 er jo tidlig for en UL, og det kan fort oppstå dårlige målinger når det er så bittelite. Den skal vel være ca 2-3 mm på ditt stadie, og man kan jo fort måle noen mm feil? Guri altså, det er jo til å bli koko av, når man skal klamre seg til millimeterhåp, bokstavelig talt. Lykke til neste uke! Når i neste uke er det?
Ja, nettopp den! Tusen takk
Når folk sier de forteller det i uke 12, er det 11+1 eller 12+1 i svangerskapsuke 13?
Legen mente at det var lite ja... Men ikke så lite at det MÅTTE være feil, men nok til at det måtte følges opp.
Hm, håper du også får gode nyheter! 6+1 er jo tidlig for en UL, og det kan fort oppstå dårlige målinger når det er så bittelite. Den skal vel være ca 2-3 mm på ditt stadie, og man kan jo fort måle noen mm feil? Guri altså, det er jo til å bli koko av, når man skal klamre seg til millimeterhåp, bokstavelig talt. Lykke til neste uke! Når i neste uke er det?
Tror den ligger under "leker"Jeg har ikke orket å lese gjennom hele tråden nå, men jeg mener å huske at vi hadde en sånn "nedtellingstråd til uke 12" sist jeg var gravid (2017). Kan vi ikke opprette en slik tråd her også?
Det vi gjorde da, var å skrive hvor langt man er hver dag (eller de dagene man titter innom). F. eks. i dag ville jeg skrevet 7+4
Lagt til; veldig grei motivasjon midt oppi kvalme og det som er, å se at man kommer nærmere. Pluss at det kanskje blir mer overkommelig å bli medlem av skjult.
Tror den ligger under "leker"
Ikke så lett når forumet har begynt å fylle seg ganske greit opp herAkkurat Har ikke sett at det er noe her som heter "leker" engang. Haha. Jeg får titte litt nøyere på forum før jeg skriver noe igjen
Hvilke ting er det du tenker det er som kan avsløre deg? Kvalme eller noe sånt?Skal til foreldrene mine i helgen. Hjelpe å bytte vindu, lurer på hvordan jeg skal klare å skjule graviditeten! Vil ikke at noen skal vite det før jeg er sikker på at det blir en baby av det.
Fortere sliten, humør som et helt på bærtur. Og cideren på lørdagskvelden som jeg har brukt å ta.Hvilke ting er det du tenker det er som kan avsløre deg? Kvalme eller noe sånt?
Skylde på at du har en dårlig dag pga pms? kan du evt ta med rødvin til deg selv? (jeg har en flaske med alkoholfri løsning oppi, men da kan du ikke dele da )Fortere sliten, humør som et helt på bærtur. Og cideren på lørdagskvelden som jeg har brukt å ta.
Åååå, så bra! Gratulerer!Jeg var som nevnt på ultralyd i dag, pga lite embryo ved forrige UL, og blødninger. I dag var det ingen tegn til blødninger noe sted, og embryo hadde perfekt størrelse! Så utrolig letta!
Liker ikke vin, er kun 1 type cider jeg liker men jeg finner nok på noe.Skylde på at du har en dårlig dag pga pms? kan du evt ta med rødvin til deg selv? (jeg har en flaske med alkoholfri løsning oppi, men da kan du ikke dele da )