Mai jentenes skravletråd..

Fastlegen min var også heelt bestemt på at det ikke var nye retningslinjer og at alt skjedde etter uke 12 :p Heldigvis ville jordmor ha meg inn i uke 8, så da går jeg dit i stedet.

Jeg ga beskjed om de nye retningslinjene, da sa hun «leser nå at det stemmer. Men da er første timen kun for å snakke om rusmidler, alkohol, familiesituasjon, vold osv. Også tar jeg ikke blodprøver før rett før uke 12»

Jeg gadd ikke krangle på det. Har vært på første så venter blodprøvene i slutten av okt. :)

Jeg ga beskjed om de nye retningslinjene, da sa hun «leser nå at det stemmer. Men da er første timen kun for å snakke om rusmidler, alkohol, familiesituasjon, vold osv. Også tar jeg ikke blodprøver før rett før uke 12»

Jeg gadd ikke krangle på det. Har vært på første så venter blodprøvene i slutten av okt. :)

fikk heller ikke time før uke 12 hos jodmor!

Det passet forsåvidt greit for min del, for da skal jeg på tul uke 12 og ta blodprøver etterpå. Så går seg vel til :headphone:

Noen som vet hvilken tråd det ble lagt inn en link til side for sannsynlighet for SA dag for dag? (Med slik "kalkulator" man la inn verdier i som hvor langt på vei, alder osv) :)

fikk heller ikke time før uke 12 hos jodmor!

Jeg har fått time til jordmor i uke 12+4.. Men jeg skal til fastlege i uke 7 for konsultasjon da. Lurer på om jeg får det helsekortet da, i og med at jordmor har bedt meg om å ta med dette på kontrollen med henne

Når folk sier de forteller det i uke 12, er det 11+1 eller 12+1 i svangerskapsuke 13?

Jeg skal til ny UL i morgen, 8+1, for å sjekke om det har vokst siden sist, siden forrige uke viste et embryo som etter legens mening var for lite. Jeg er så nervøs og utålmodig! Håper vi kan få et klart og tydelig svar, for det er helt forferdelig å føle seg så gravid men samtidig tenke at det er stor fare for at det har gått galt.

Jeg skal til ny UL i morgen, 8+1, for å sjekke om det har vokst siden sist, siden forrige uke viste et embryo som etter legens mening var for lite. Jeg er så nervøs og utålmodig! Håper vi kan få et klart og tydelig svar, for det er helt forferdelig å føle seg så gravid men samtidig tenke at det er stor fare for at det har gått galt.

Håper det går bra og at dere får se et embryo har vokst :Heartred Lykke til:Heartred

Det foregår om dagen! Har kommet meg til uke 7+2! En glede :) allrede vært på 2 tul pga vi har risikosvangerskap! Sist tul var på mandag, legen viser oss ett fint lite embryo med ett blinkende hjerte, han fortsetter lenge og se! Også får vi sjokkbeskjeden, mulig det er To!! :wtfhan var ikke sikker! Men siden jeg er god på å se på ul forsto han på trynet mitt jeg skjønte han leita etter noe! Neste UL er satt på 15 oktober, men tror ikke jeg kan vente så lenge:excited001flere her som enten vet de venter eller fått beskjed at de muligens venter tvillinger ? :smiley-bounce012

Altså jeg har såååååååååå lyst på fenalår. Helt vanvittig. Arhh!!! Er kvalm om dagen og det eneste som frister er fint rundstykke med smør og fenalår ❤️

Jeg har så sykt lyst på roastbeef, bluecheese og alt jeg ikke kan spise :hilarious:
Men såååå lenge å vente da. En luring sa til meg jeg kunne spise det så lenge jeg frøs den ned først! Jippi tenkte jeg! Helt til jeg googlet det, og det var ikke sant :(((((

Men såååå lenge å vente da. En luring sa til meg jeg kunne spise det så lenge jeg frøs den ned først! Jippi tenkte jeg! Helt til jeg googlet det, og det var ikke sant :(((((
Haha, gøy med falske forhåpninger... Det er kjedelig, men jeg skal nok klare meg fint så lenge knerten er i live inni meg :Heartred

Lykke til! Jeg må også tilbake på ny UL neste uke pga at embryoet var så lite. Hvor stort var det hos deg? Og hvilken uke? Legen sa ikke at det var noe galt, bare at størrelsen ikke stemte med min beregning på hvor langt jeg er på vei. Så litt bekymret selv. Men føler meg veldig gravid!

Haha, gøy med falske forhåpninger... Det er kjedelig, men jeg skal nok klare meg fint så lenge knerten er i live inni meg :Heartred
Jaa enig. Men vil fortsatt ha fenalår

Lykke til! Jeg må også tilbake på ny UL neste uke pga at embryoet var så lite. Hvor stort var det hos deg? Og hvilken uke? Legen sa ikke at det var noe galt, bare at størrelsen ikke stemte med min beregning på hvor langt jeg er på vei. Så litt bekymret selv. Men føler meg veldig gravid!

Jeg var 6+6, og embryo var 6mm. Jeg vet nøyaktig hvor langt jeg er på vei pga prøverør. Hva med deg?

Jeg har bare lyst til å gå hjem og legge meg og sove frem til timen i morgen. :P

Back
Topp