Mai jentenes skravletråd..

Det er helt i orden og spise hermetisk mat :) aldri hørt at man ikke kan spise det, og dette tredje svangerskapet mitt.

Det har vært en del i media i det siste at en del produsentee skal bytte ut hermetikk med annnen embalasje. Men d e t gjelder isåfall alle, ikke bare gravide.

Fy søren så svimmel jeg var på starten av dagen i dag. Skikkelig ubehagelig på starten av vakta.. ble bedre når jeg fikk spist litt heldigvis. Men håper jeg slipper det ofte! Nå får jeg vel dra meg ut av senga.. sovna på den etter jobb gitt.. og så er jeg bakvakt i natt. Så greit å få litt avslapning på eftan

Er det bare meg som freaker litt ut om jeg er i fin form en dag? [emoji38]

Hormoner! Er det mulig å være så hormonell med lite søvn i natt og en datter som tulla en del på morgenen idag så tilta jeg nesten. Syns ikke sjøl at jeg er så ille men merker at jeg har dager som er helt tullete. Slitsomt..

Hormoner! Er det mulig å være så hormonell med lite søvn i natt og en datter som tulla en del på morgenen idag så tilta jeg nesten. Syns ikke sjøl at jeg er så ille men merker at jeg har dager som er helt tullete. Slitsomt..
Finnes ikke lunte på meg for tiden... gubben det går mest ut over da heldigvis. Hehe.

Andre med kvalme? Jeg er ikke kvalm om morgenen, da klarer jeg å spise frokost og sykle til jobb. Jeg blir akutt kvalm etter morgenrapporten! Jeg har ikke vært kvalm i de to forrige svangerskapene (gutt og jente). Jeg kaster ikke opp, men så fryktelig kvalm! Noen som har råd? Eller har opplevd det samme?
Takk :)

Jeg får inniblant akutte brekninger jeg. Behøver ikke være spesielt kvalm i forkant. Ellers har jeg bare hatt dager med småkvalm eller generell uggenhet.

Jeg får inniblant akutte brekninger jeg. Behøver ikke være spesielt kvalm i forkant. Ellers har jeg bare hatt dager med småkvalm eller generell uggenhet.
Håper kvalmen er raskt forbigående for oss begge <3

Skulle legge eldste ungen å sove, våknet opp 1 1/2 time senere. Da er det bare å pusse tenner å gå å sove videre. :schocked028

Skulle spise middag i stad. Fikk i meg et pizza stykke før jeg fikk magevondt:( veldig vanskelig å forklare, og usikker på om det var menssmerter eller mageknip, men det lå langt nede i magen. Fikk panikk og la meg på sengen. Har gitt seg nå! Hadde det slik i går også ved middagstid. Noen som har opplevd lignende?

Skulle spise middag i stad. Fikk i meg et pizza stykke før jeg fikk magevondt:( veldig vanskelig å forklare, og usikker på om det var menssmerter eller mageknip, men det lå langt nede i magen. Fikk panikk og la meg på sengen. Har gitt seg nå! Hadde det slik i går også ved middagstid. Noen som har opplevd lignende?

Skal ikke nødvendigvis si det er de samme smertene, men jeg sliter en del med fordøyelsen. Smerter og knip i tide og utide. Kommer og går gjennom dagen.

Skal ikke nødvendigvis si det er de samme smertene, men jeg sliter en del med fordøyelsen. Smerter og knip i tide og utide. Kommer og går gjennom dagen.
Ja, er kanskje bare det som er problemet. Sitter gjerne litt krokbøyd når jeg spiser og det presser jo litt ekstra på (ja det er veldig elegant)

Back
Topp