Mai jentenes skravletråd..

Syntes det er vanskelig denne perioden når det er "hemmelig" at jeg er gravid. Fordi jeg føler jeg er så vandt med at jeg er det allerede, så jeg kan lett forsnakke meg og/eller oppføre meg rart fordi jeg ikke skal si det...

Ja, og late som at jeg "brygger på noe" når formen svinger og jeg må sove flere ganger til dagen. Vært hos svigers i helga, tror jeg fremsto som ganske giddalaus som lå på sofaen mesteparten av tiden mens mannen sprang etter toåringen. :P

Ja jeg håper jeg får ekstra oppfølging på sykehuset pga alt dette. Siden d har vært noe m de to andre, lurer jeg på om alt kan gå knirkefritt nå.
Vil jo som sagt tro at du har krav på det. Be om å bli henvist til fødepol for samtale eller noe.?

Vil jo som sagt tro at du har krav på det. Be om å bli henvist til fødepol for samtale eller noe.?
Ja d skal jeg :-)
Har blitt fulgt opp og fått flere ekstra ul de to andre gangene pga jeg er conisert . Operert bort en del av livmorhalsen. For å se at den ikke åpnet seg for tidlig. Men alt har gått fint m den begge gangen, så mulig jeg ikke får oppfølging av den grunn nå... Men har jo noen andre grunner da :-)

Ja d skal jeg :)
Har blitt fulgt opp og fått flere ekstra ul de to andre gangene pga jeg er conisert . Operert bort en del av livmorhalsen. For å se at den ikke åpnet seg for tidlig. Men alt har gått fint m den begge gangen, så mulig jeg ikke får oppfølging av den grunn nå... Men har jo noen andre grunner da :)
Da blir du nok automatisk fanget opp av systemet denne gangen ;)

Hehe:happy: Jeg skal ut å fly om et par uker og lurer veldig på dette med fly når man er gravid. Godt å se at andre skal ut å reise også. Har du flydd mens du var gravid før? Eller er dette første gang?:happy:

Første gangs gravid her! Det gikk fint å fly. Ble litt kvalm når vi landet bare :)

Har blitt fulgt opp og fått flere ekstra ul de to andre gangene pga jeg er conisert . Operert bort en del av livmorhalsen. For å se at den ikke åpnet seg for tidlig. Men alt har gått fint m den begge gangen, så mulig jeg ikke får oppfølging av den grunn nå... Men har jo noen andre grunner da :)

Hvilke andre grunner? :

Ja, og late som at jeg "brygger på noe" når formen svinger og jeg må sove flere ganger til dagen. Vært hos svigers i helga, tror jeg fremsto som ganske giddalaus som lå på sofaen mesteparten av tiden mens mannen sprang etter toåringen. :p

Det er sånn jeg har avslørt et par venninner med t de er gravid, med at mannen stiller eksepsjonelt ekstra opp uten å mukke :p

Første gang tror de d var morkakesvikt, da baby ikke la på seg på slutten. Andre gang var navlestrengen ekstremt kort og d ble en tøff fødsel.

Ah ja da skjønner jeg det er greit med ekstra oppfølging. Kan de måle lengde på navlestreng med UL forresten?

Ah ja da skjønner jeg det er greit med ekstra oppfølging. Kan de måle lengde på navlestreng med UL forresten?
Nei desverre så klarer de ikke d i Norge og så heller ikke sist. Skremmende igrunn når d kan være så farlig. Lest en del om det og i England bl.a. klarer de å måle..

Jeg har bestilt en time for ultralyd i morgen. Igår kom det farget utflod noen ganger, og jeg har ikke ro i kroppen til å vente flere uker før jeg får et svar om det er noe liv.... Krysser alt jeg har for at dette går bra. Fallhøyden er veldig stor denne gangen kjenner jeg. Blir en liten attpåklatt og vi har brukt godt over et år på å få det til.
Masse lykke til i morgen

Kan jeg få spørre om hvor mye de fjernet ved konisering, siden du får oppfølgning? :-)

Har blitt fulgt opp og fått flere ekstra ul de to andre gangene pga jeg er conisert . Operert bort en del av livmorhalsen. For å se at den ikke åpnet seg for tidlig.

Jeg er også konisert, og er nå gravid med mitt første barn. Kan jeg spørre hvilke uker du ble sendt til ekstra UL pga dette? Jeg skal forhøre meg med jordmor/lege så snart det er tid for time, men hadde vært flott med en liten referanse :-)

Jeg er også konisert, og er nå gravid med mitt første barn. Kan jeg spørre hvilke uker du ble sendt til ekstra UL pga dette? Jeg skal forhøre meg med jordmor/lege så snart det er tid for time, men hadde vært flott med en liten referanse :)
Det husker jeg ikke d desverre. D er noen innvendige ul for å sjekke livmorhals. Men de sjekka alltid baby også :Heartpink

Back
Topp