Mai jentenes skravletråd..

Jeg var som nevnt på ultralyd i dag, pga lite embryo ved forrige UL, og blødninger. I dag var det ingen tegn til blødninger noe sted, og embryo hadde perfekt størrelse! Så utrolig letta!
Så bra! Skjønner godt at det er en fin lettelse <3

Mamma har sine mistanker allerede. Under 24 timer siden vi kom hit o_O
"Hvorfor skal du ikke ha cider?" Neeei, vil ikke ha.
Sovnet av med snuppa i går kveld kl 9, og sov til kl 5.30 idag. Tror det blir vanskelig å skjule når alt bare roper ut at det er en spire på vei.

I dag arrangerer vi 2-årsdag for dattera. Det kommer mange folk, og vi styrer på med borddekking, kaker, mat, pynting og alt mulig. Selvfølgelig bestemte hun seg for å være våken mellom 2 og 4:30 i natt!:banghead:

Så jeg er steintrøtt, og egentlig ikke i form til å ha noe selskap. Men selskap skal det bli likevel :P

Lenge leve adrenalin...?

Liker ikke vin, er kun 1 type cider jeg liker :p men jeg finner nok på noe.

Helle ut 1 cider og fylle flasken med noe med lignende farge som er alkoholfritt og klemme korken på igjen. ;)

Edit: Om det er boks-cider og du drikker rett av boksen er det enda enklere. Bare lat som du drikker, og hell ut litt i kjøkkenvasken innimellom. Ingen som løfter og kjenner på din boks hvor mye du har drukket. ;)

I dag arrangerer vi 2-årsdag for dattera. Det kommer mange folk, og vi styrer på med borddekking, kaker, mat, pynting og alt mulig. Selvfølgelig bestemte hun seg for å være våken mellom 2 og 4:30 i natt!:banghead:

Så jeg er steintrøtt, og egentlig ikke i form til å ha noe selskap. Men selskap skal det bli likevel :P

Lenge leve adrenalin...?

Føler med deg [emoji171][emoji171] hvorfor kan de ikke bare sove??

Jeg fant nettopp ut at spiren endelig sitter, men føler en trang for å teste på nytt hver dag og helst flere ganger hver dag, fordi jeg føler at alt bare er en drøm [emoji39] Men alle blir like skrikende positive. Noen andre som føler seg på en drømmesky? [emoji4]

Blitt syk, selvfølgelig. Så vondt i hode/bihuler og nakken, og virker som det ikke er noe ende på gørret som kommer ut av nesa. Nå vil jeg hjem og slappe av, ungene er helt spinnvill her på besøk.

Ikke kastet opp i dag. Utrolig deilig..men brått blir jeg bekymret for mindre symptomer. Gravidhjernen altså! [emoji58]

Ikke kastet opp i dag. Utrolig deilig..men brått blir jeg bekymret for mindre symptomer. Gravidhjernen altså! [emoji58]

Dem kommer å går, se på det som en liten pause.. Jeg kastet opp for første gang i dag. [emoji31] Snakket med moren min på tlf.. haha, så da ble det en tur inn på butikke å kjøpe test. Skulle egentlig vente til mandag

Ja jeg fryser skikkelig. Og sovner på de utroligste steder.

Hilsen frysepinnen som har hørt at man blir varmere når man er gravid men ikke har sett noe til det enda.
mulig noen har svart deg men det er som regel litt seinere i graviditeten at man blir veldig varm. veldig vanlig å fryse i starten.

Ja, jeg fryser også. Har begynt med ullklær for lengst, for å si det sånn!

Jeg var barnevakt for dattera til fetteren min og samboeren i går i noen timer. Ho er litt over 1 år❤ Og det var så koselig❤ Og når jeg skulle hjem så kom samboeren hans med 2 poser med mammaklær som jeg kunne få låne:) Så digg å slippe å bruke masse penger på klær:)

Så jeg er steintrøtt, og egentlig ikke i form til å ha noe selskap. Men selskap skal det bli likevel :p

Lenge leve adrenalin...?
Hvordan gikk det med selskap i går?
Slike dager/komboer kommer vel heldigvis ikke i haugetall somregel :p:wacky:

Jeg var barnevakt for dattera til fetteren min og samboeren i går i noen timer. Ho er litt over 1 år❤ Og det var så koselig❤ Og når jeg skulle hjem så kom samboeren hans med 2 poser med mammaklær som jeg kunne få låne:) Så digg å slippe å bruke masse penger på klær:)
Så hyggelig :D Og genialt å kunne arve/låne mammaklær da!

Kvalmen er helt ekstrem i dag. Ligger helt død på sofaen. På toppen av det hele skulle mannen på død og liv fikse noe på en lampe ut i gangen i går kveld. Jeg mente vi skulle overlate det til en elektriker, men i følge han var det minst styr med at han bare fikset det.. Helt til han falt ned fra stigen og knekte et ribbbein. Så i dag er vi begge nærmest pleiepasienter :p

Kvalmen er helt ekstrem i dag. Ligger helt død på sofaen. På toppen av det hele skulle mannen på død og liv fikse noe på en lampe ut i gangen i går kveld. Jeg mente vi skulle overlate det til en elektriker, men i følge han var det minst styr med at han bare fikset det.. Helt til han falt ned fra stigen og knekte et ribbbein. Så i dag er vi begge nærmest pleiepasienter :p

God bedring [emoji171]
Ringe og bestille middag i dag? [emoji38]

Nei, så kjedelig da!

Back
Topp