Så bra! Skjønner godt at det er en fin lettelse <3Jeg var som nevnt på ultralyd i dag, pga lite embryo ved forrige UL, og blødninger. I dag var det ingen tegn til blødninger noe sted, og embryo hadde perfekt størrelse! Så utrolig letta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Skjønner godt at det er en fin lettelse <3Jeg var som nevnt på ultralyd i dag, pga lite embryo ved forrige UL, og blødninger. I dag var det ingen tegn til blødninger noe sted, og embryo hadde perfekt størrelse! Så utrolig letta!
Liker ikke vin, er kun 1 type cider jeg liker men jeg finner nok på noe.
I dag arrangerer vi 2-årsdag for dattera. Det kommer mange folk, og vi styrer på med borddekking, kaker, mat, pynting og alt mulig. Selvfølgelig bestemte hun seg for å være våken mellom 2 og 4:30 i natt!
Så jeg er steintrøtt, og egentlig ikke i form til å ha noe selskap. Men selskap skal det bli likevel
Lenge leve adrenalin...?
Ikke kastet opp i dag. Utrolig deilig..men brått blir jeg bekymret for mindre symptomer. Gravidhjernen altså! [emoji58]
mulig noen har svart deg men det er som regel litt seinere i graviditeten at man blir veldig varm. veldig vanlig å fryse i starten.Ja jeg fryser skikkelig. Og sovner på de utroligste steder.
Hilsen frysepinnen som har hørt at man blir varmere når man er gravid men ikke har sett noe til det enda.
Hvordan gikk det med selskap i går?I dag arrangerer vi 2-årsdag for dattera. Det kommer mange folk, og vi styrer på med borddekking, kaker, mat, pynting og alt mulig. Selvfølgelig bestemte hun seg for å være våken mellom 2 og 4:30 i natt!
Så jeg er steintrøtt, og egentlig ikke i form til å ha noe selskap. Men selskap skal det bli likevel
Lenge leve adrenalin...?
Så hyggelig Og genialt å kunne arve/låne mammaklær da!Jeg var barnevakt for dattera til fetteren min og samboeren i går i noen timer. Ho er litt over 1 år❤ Og det var så koselig❤ Og når jeg skulle hjem så kom samboeren hans med 2 poser med mammaklær som jeg kunne få låne Så digg å slippe å bruke masse penger på klær
Ja, er det Må kjøpe en jakke da og noen småting sjøl men ganske greit å arve littSå hyggelig Og genialt å kunne arve/låne mammaklær da!
Kvalmen er helt ekstrem i dag. Ligger helt død på sofaen. På toppen av det hele skulle mannen på død og liv fikse noe på en lampe ut i gangen i går kveld. Jeg mente vi skulle overlate det til en elektriker, men i følge han var det minst styr med at han bare fikset det.. Helt til han falt ned fra stigen og knekte et ribbbein. Så i dag er vi begge nærmest pleiepasienter
Tusen takkGod bedring [emoji171]
Ringe og bestille middag i dag? [emoji38]
Nei, så kjedelig da!Kvalmen er helt ekstrem i dag. Ligger helt død på sofaen. På toppen av det hele skulle mannen på død og liv fikse noe på en lampe ut i gangen i går kveld. Jeg mente vi skulle overlate det til en elektriker, men i følge han var det minst styr med at han bare fikset det.. Helt til han falt ned fra stigen og knekte et ribbbein. Så i dag er vi begge nærmest pleiepasienter