Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydeligste jeg har settDa er 2 stk tepper ferdig produsert i påsken ett til Anna1984 og et til meg selv Vis vedlegget 58223
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Det var skikkeligt fint! Så flink du er!Da er 2 stk tepper ferdig produsert i påsken ett til Anna1984 og et til meg selv Vis vedlegget 58223
Kjære vene så vakkert..!Da er 2 stk tepper ferdig produsert i påsken ett til Anna1984 og et til meg selv Vis vedlegget 58223
Tusen takk for det Må sy på knapper og fast trådene da. Tenkte kanskje at treknapper hadde vært fint?Så fin!! likte godt de fargene du har brukt!!
Sent from my iPad using BV F
Nydelig!!!!!!!<3Se hva som dukket opp i postkassen min i dag! Jeg blir helt satt ut!
Fargene passet helt perfekt til stilen vi har valgt på rommet også.
Dette var mye finere enn hva jeg hadde turt å forestille meg- og jeg er fullstendig målløs.
Tusen hjertelig takk til Baby<3mai !
Du er jo helt fantastisk dyktig!
Vis vedlegget 58474
Nydelig!!Se hva som dukket opp i postkassen min i dag! Jeg blir helt satt ut!
Dette var mye finere enn hva jeg hadde turt å forestille meg- og jeg er fullstendig målløs.
Vis vedlegget 58474
Det passet jo kjempebra!! så glad du ble fornøyd!!Se hva som dukket opp i postkassen min i dag! Jeg blir helt satt ut!
Vis vedlegget 58474
Veldig fan av treknapper j, syns de er så sjarmerende..Tusen takk for det Må sy på knapper og fast trådene da. Tenkte kanskje at treknapper hadde vært fint?
Ble plutselig tom for arbeid, og lurer på hva jeg skal finne på nå.. Lurer på og kanskje strikke en lik til storesøster i rosaich - det blir jo superkoselig med lik jakke på de to
Ellers lurer jeg på å prøve meg på det teppet du har laget, men ser litt vanskelig ut.. :\
Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så fint! Helt nydeligt!Se hva som dukket opp i postkassen min i dag! Jeg blir helt satt ut!
Vis vedlegget 58474
Vis vedlegget 58559
Synes det ble så søtt det settet! Liten shorts må jo jenta ha!
Sent from my iPhone using BV Forum