Mai jentenes hobbytråd :)

Jeg liker å sy og har blant annet sydd dette til babyen:

015+lite.jpg

DSC_0005+lite.jpg

Vil dere se mer kan dere ta en titt i bloggen min:

http://manjashobbykrok.blogspot.no/

Wow, så my fint du syr! Ble skikkelig inspirert her nå jeg :D
Har fått sydilla ut av en annen verden nå mens jeg venter på mini, så om dette fortsetter utover i permisjonen må nok gubben finne seg i innkjøp av en bedre maskin etc :D

Wow, så my fint du syr! Ble skikkelig inspirert her nå jeg :D
Har fått sydilla ut av en annen verden nå mens jeg venter på mini, så om dette fortsetter utover i permisjonen må nok gubben finne seg i innkjøp av en bedre maskin etc :D

Takk for det! Jeg fikk fullstendig sydilla etter at jeg tok fram den gamle maskinen for ca 1, 5 år siden og etterpå har jeg vært hekta!

Lykke til med valg av ny maskin!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Litt av det som er ferdig til vesla, som ikke kommer til å passe før til vinteren en gang, men det er helt fint.
2014-03-30_10.56.14_medium2.jpg

Telemarksdress!

2014-02-28_22.13.50_medium2.jpg

Mariustunika

2014-01-30_16.54.35_medium2.jpg

En annen liten tunika

2014-03-30_10.57.03_medium2.jpg

Og selvfølgelig har jeg strikket teppe! :D

Hentesettet skal tas bilder av så fort det store kameraet har fått påfyll på batteri og det har rukket å tørke :)

Litt av det som er ferdig til vesla, som ikke kommer til å passe før til vinteren en gang, men det er helt fint.
2014-03-30_10.56.14_medium2.jpg

Telemarksdress!

2014-02-28_22.13.50_medium2.jpg

Mariustunika

2014-01-30_16.54.35_medium2.jpg

En annen liten tunika

2014-03-30_10.57.03_medium2.jpg

Og selvfølgelig har jeg strikket teppe! :D

Hentesettet skal tas bilder av så fort det store kameraet har fått påfyll på batteri og det har rukket å tørke :)
Så mye fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så utrolig mye fint du har strikket Kikkitull!

Helt utrolig fine klær Mie! Imponert! Falt spesielt for den flotte, grå dressen <3 Jammen er du flink :D

• Liker
Reactions: Mie
Så nydelig Mie! Veldig gøy å lage slike ting selv, kjempeflink er du

• Liker
Det var ønske i en annen tråd om at jeg skulle legge ut bilder av tøybleiene jeg har sydd, så da gjør jeg det. (Mulig jeg er litt sær som både skal bruke tøybleier OG syr en del av dem selv...)

DSC_0022+lite.jpg

DSC_0023+lite.jpg

En av dokkene til jentene som modell...

DSC_0018+lite.jpg

DSC_0027+lite.jpg

DSC_0029+lite.jpg

Flere bilder og info i bloggen for de som er interessert: www.manjashobbykrok.blogspot.no

Det var ønske i en annen tråd om at jeg skulle legge ut bilder av tøybleiene jeg har sydd, så da gjør jeg det. (Mulig jeg er litt sær som både skal bruke tøybleier OG syr en del av dem selv...)

DSC_0022+lite.jpg

DSC_0023+lite.jpg

En av dokkene til jentene som modell...

DSC_0018+lite.jpg

DSC_0027+lite.jpg

DSC_0029+lite.jpg

Flere bilder og info i bloggen for de som er interessert: www.manjashobbykrok.blogspot.no

Så fine de ble! Mye bedre enn de jeg sydde en gang i tiden ser jeg! ;) Syns det er moro med tøybleier altså, er jo så fine at de på en måte er er eget plagg. Supert når man får sommerbaby og det kan bli veldig varmt ;)

• Liker
Back
Topp