Mai jentenes hobbytråd :)

Det var ønske i en annen tråd om at jeg skulle legge ut bilder av tøybleiene jeg har sydd, så da gjør jeg det. (Mulig jeg er litt sær som både skal bruke tøybleier OG syr en del av dem selv...)

DSC_0022+lite.jpg


DSC_0023+lite.jpg


En av dokkene til jentene som modell...

DSC_0018+lite.jpg


DSC_0027+lite.jpg


DSC_0029+lite.jpg


Flere bilder og info i bloggen for de som er interessert: www.manjashobbykrok.blogspot.no
Så kjekke tøybleier! Fargerike og fine :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har nesten ikke hatt tid til å strikke etter at lillemann ble født, men nå har jeg kommet så smått i gang med en acnegenser :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har nesten ikke hatt tid til å strikke etter at lillemann ble født, men nå har jeg kommet så smått i gang med en acnegenser :p


Sent from my iPhone using BV Forum
D driver j med å...!:) slik innimellom andre prosjekt....:) m redd j tok for stor str så j må strikke en til...:p
 
D driver j med å...!:) slik innimellom andre prosjekt....:) m redd j tok for stor str så j må strikke en til...:p
Hehe, hvilket garn strikker du i?
Jeg tenkte kanskje å prøve å gjøre den om til en jakke og :p
Er jo bare rett frem strikking, så deilig avkobling ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her både strikkes og syes det, bare litt lat med å ta bilder og oppdatere rundt om kring :)
Siste jeg har strikket er en liten kjole til Thale, nå er jeg i gang med å planlegge jakke til meg selv, votter til kusina, julekjole til Thale, helt sikkert flere andre plagg hun ikke trenger også :)
 
Hehe, hvilket garn strikker du i?
Jeg tenkte kanskje å prøve å gjøre den om til en jakke og :p
Er jo bare rett frem strikking, så deilig avkobling ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Bruker drops vivaldi, tar dobbelt tråd da j vil ha den litt tjukkere....

Hadde sikkert blitt utrolig fin i jakke!!! J har nå lovet en acne genser til venninna mi i bytte mot at hu baker og pynter dåpskake så da er d bare å henge i...:)
 
Back
Topp