Mai jentenes hobbytråd :)

Den hvite? Har heklet ruter til to tepper :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Yepp!:) eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder....;) så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!:)
 
Yepp!:) eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder....;) så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!:)

Det skal jeg gjøre ;-) En god venninne av meg som skal få tvilling-gutter, så da slengte jeg meg rundt og prøvde meg på det teppet! Det er jo så fint! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Yepp!:) eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder....;) så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!:)

Må spørre litt mer, hvor stort er ditt teppe? Synes det blir knøttlite her jo :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De er ganske små:)
Jeg kan svare fordi hun har nemlig heklet dette teppet til meg:)
Perfekt i vognen og i bilsetet.

Må spørre litt mer, hvor stort er ditt teppe? Synes det blir knøttlite her jo :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De er ganske små:)
Jeg kan svare fordi hun har nemlig heklet dette teppet til meg:)
Perfekt i vognen og i bilsetet.

Hehe, ja - jeg så dette her :D Fint som vognteppe :) Nå er jeg ferdig med ett, bare ett igjen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp