Nydelig!Snuppa er klar for høsten med Marius dress Vis vedlegget 81156
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig!Snuppa er klar for høsten med Marius dress Vis vedlegget 81156
Fikk lyst til å hekle litt en dag så da ble d et teppeVis vedlegget 70633
Bruker samme tråd som j har brukt når j heklet rutene j....Sikkert teit spørsmål, men hvilken tråd syr man sammen med?
Sent from my iPhone using BV Forum
Den hvite? Har heklet ruter til to tepperBruker samme tråd som j har brukt når j heklet rutene j....
Yepp! eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder.... så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!Den hvite? Har heklet ruter til to tepper
Yepp! eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder.... så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!
FiiiintPrøveprosjekt....pannebånd/hårbånd med sløyfeVis vedlegget 86587
Yepp! eller den andre, j lot endene være ganske lange på rutene og brukte de der d var mulig så slapp j å feste så mange tråder.... så gøy! Hvilke farger har du valgt? Legg ut bilde når de er ferdige da!!
Må spørre litt mer, hvor stort er ditt teppe? Synes det blir knøttlite her jo
Helt riktig ja der j bruker mitt åDe er ganske små
Jeg kan svare fordi hun har nemlig heklet dette teppet til meg
Perfekt i vognen og i bilsetet.
Du er så rå..!Dagens prosjekt, strikka hals med traktor på..Vis vedlegget 86243
Tusen takk hehe, får lage et eget mini marked her driver å legger d ut på div kjøp/salg sider i distriktet så kan nok hende du har sett noe av d da ja...Du er så rå..!
Du må invitere oss til en minibutikk på Lillehammer! Tror jeg har sett alt det fine du legger ut på FB
De er ganske små
Jeg kan svare fordi hun har nemlig heklet dette teppet til meg
Perfekt i vognen og i bilsetet.
Så flink du erHehe, ja - jeg så dette her Fint som vognteppe Nå er jeg ferdig med ett, bare ett igjen
Kjempe fine!!!!
Åååå de var knall fine!!!!! Så morsomt å se litt andre fargekombinasjoner!!
Åååå de var knall fine!!!!! Så morsomt å se litt andre fargekombinasjoner!!