Så utrolig fin!!! finnes det noe oppskrift noe sted?Da er vognleken ferdig!Vis vedlegget 57613
Sent from my iPad using BV F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fin!!! finnes det noe oppskrift noe sted?Da er vognleken ferdig!Vis vedlegget 57613
Har brukt heklepinne nr 2,5, har restgarn som jeg brukt, men det går ikke år mer en en rull i hver farge. Garnet tilsvarende pinnetykkelse 3,5. Det tog ikke veldig lang tid å lage når jeg vel funnet riktig størrelse på ugle og pinneAkkurat slik jeg ønsker meg! Kan jeg spørre hvor lang tid du har brukt, samt antall nøster og pinnestr?
Sent from my iPhone using BV Forum
Send meg en pm om noen ønsker oppskriftenSå utrolig fin!!! finnes det noe oppskrift noe sted?
Så utrolig nydelig!Da har jeg jammen meg strikket mitt aller første arbeid Fornøyd! Bilstolpose til babyen etter oppskrift fra garnstudio Mangler bare hette, men ellers er resten klar.
Vis vedlegget 57563
Vis vedlegget 57564
Da er vognleken ferdig!Vis vedlegget 57613
Har sydd rett gjennom de ferdige lekene m en tykk bomullstråd. Heklet en tråd på slutten. Klipsen går å kjøpe på Sprell. Det finns i forskjellige farge og mønster.Kjempefine! Hva slags snor har du brukt, og hvor har du fått tak i klipsene til å henge den opp?
HeiDet klarer du helt sikkert!!! bare å begynne med noe lett så får du det til!
J er nå halvveis med teppet ditt, 11 1/2 rute av 20 er ferdig Vis vedlegget 57423
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Hei
Er så spent på hvordan det går med heklingen
Så flink du er!Det går så bra! Alle rutene er ferdige, driver å syr de sammen nå så ska j få hekla kanten rundt i løpet av morgen dagen
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Så flink du er!
Gleder meg sånn til å se det
Det er så nydelig!
Det er så nydelig!
Jeg er helt rørt over at du ville ta deg tid til å gjøre dette for meg
Har sendt deg beskjed via samtaler.Er jo så gøy å lage det!! driver med ett til meg selv å, er jo så fint!
Så fin! Hjemmelaget er bare så ekstra sjarmerende! Kledde vogna ogsåVis vedlegget 58113
Kveldens prosjekt! Ikke akkurat avanserte greier, bare sånnt som skjer når man er for sliten til å gjøre noe fornuftig, men for rastløs til å gå å legge seg! Men den ble jo pittelitt søt også da^^
Koselig å pusle litt med småtteri, ekstra gøy når det blir noe brukbart av detSå fin! Hjemmelaget er bare så ekstra sjarmerende! Kledde vogna også
LekkertVis vedlegget 58113
Kveldens prosjekt! Ikke akkurat avanserte greier, bare sånnt som skjer når man er for sliten til å gjøre noe fornuftig, men for rastløs til å gå å legge seg! Men den ble jo pittelitt søt også da^^