Mai jentenes hobbytråd :)

Akkurat slik jeg ønsker meg! Kan jeg spørre hvor lang tid du har brukt, samt antall nøster og pinnestr? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Har brukt heklepinne nr 2,5, har restgarn som jeg brukt, men det går ikke år mer en en rull i hver farge. Garnet tilsvarende pinnetykkelse 3,5. Det tog ikke veldig lang tid å lage når jeg vel funnet riktig størrelse på ugle og pinne :)

Tusen takk :D den blir litt stor første tiden, men det er greit siden den ikke er helt ferdig ;) passer nok i 3 måneders alder.

Kjempefine! :D Hva slags snor har du brukt, og hvor har du fått tak i klipsene til å henge den opp?

Har sydd rett gjennom de ferdige lekene m en tykk bomullstråd. Heklet en tråd på slutten. Klipsen går å kjøpe på Sprell. Det finns i forskjellige farge og mønster.

Det går så bra! Alle rutene er ferdige, driver å syr de sammen nå så ska j få hekla kanten rundt i løpet av morgen dagen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Så flink du er!
Gleder meg sånn til å se det:)

Vis vedlegget 58113
Kveldens prosjekt!:) Ikke akkurat avanserte greier, bare sånnt som skjer når man er for sliten til å gjøre noe fornuftig, men for rastløs til å gå å legge seg!:p Men den ble jo pittelitt søt også da^^

Så fin! Hjemmelaget er bare så ekstra sjarmerende! Kledde vogna også :)

Back
Topp