Mai jentenes hobbytråd :)

Da blir det litt verre....:-/ må nesten ha en oppskrift....:p du kan jo evnt ta m bildet til en garnforhandler å spørre om de kjenner til det?

Sent from my iPad using BV F
Ja det går jo ann:)
Den tanken har faktisk ikke slått meg:confused004

Tusen takk for tips og for at du var så positiv til henvendelsen min.

Skulle virkelig ønske jeg var en kreativ sjel sånn som mange av dere her inne.

Aldri for sent å lære kanskje:confused005

Ja det går jo ann:)
Den tanken har faktisk ikke slått meg:confused004

Tusen takk for tips og for at du var så positiv til henvendelsen min.

Skulle virkelig ønske jeg var en kreativ sjel sånn som mange av dere her inne.

Aldri for sent å lære kanskje:confused005

Gøy å prøve noe nytt da, du hadde helt sikkert fått det til, kanskje ikke akkurat dette teppet som første prosjekt men er mye lett å lage:-) prøv å undersøke litt du å si ifra om du får tak i oppskrifta så vil j gjerne prøve å lage det!!:-)

Gøy å prøve noe nytt da, du hadde helt sikkert fått det til, kanskje ikke akkurat dette teppet som første prosjekt men er mye lett å lage:) prøv å undersøke litt du å si ifra om du får tak i oppskrifta så vil j gjerne prøve å lage det!!:)

Tusen takk snille deg❤️

Hvordan går det med deg og teppet? Nå er jeg ferdig med selve teppet og kantutkast nr1. Ble litt spinkel kant og holder nå på med å hekle et viftemønster rundt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor langt ble ditt teppe?

Jeg fant oppskriften!!!!!:) ut å kjøpe garn i morgen:) hvilken farge??

Hva?????!!!!:excited001
Skrek rett ut jeg nå- vekket sambo og alt! :happy093

Ble helt satt ut nå:excited001
Er du sikker på at du orker dette?

Jeg ønsker i såfall et identisk med disse fargene , dus lys rosa og lys beige på det hvite.

Hvor mye skal du ha for å lage det?

Jeg er såååååå glad nå:hug007

Hva?????!!!!:excited001
Skrek rett ut jeg nå- vekket sambo og alt! :happy093

Ble helt satt ut nå:excited001
Er du sikker på at du orker dette?

Jeg ønsker i såfall et identisk med disse fargene , dus lys rosa og lys beige på det hvite.

Hvor mye skal du ha for å lage det?

Jeg er såååååå glad nå:hug007
Googlet, fant en blogg med samme bildet og fant tilslutt oppskriften der:) lover ingenting enda da, ska få tak i garn å prøve å lage i morgen så er det bare å krysse fingrene:)

Det her ser sååååå fint ut!!!! Har du bildet av hele teppet?

Takk for det :) Har igjen 2-3 vifter så er jeg ferdig og kan legge ut bilde :) Det har tatt lang tid å lage det og på spøk har jeg sagt til alle at lillegutt ikke får komme før teppet er ferdig. Om det så måtte drøye til juli :p Så jeg gruer meg til ferdigstillelsen, skal se riene kommer så fort siste tråden er festet! Hehe

Takk for det :) Har igjen 2-3 vifter så er jeg ferdig og kan legge ut bilde :) Det har tatt lang tid å lage det og på spøk har jeg sagt til alle at lillegutt ikke får komme før teppet er ferdig. Om det så måtte drøye til juli :p Så jeg gruer meg til ferdigstillelsen, skal se riene kommer så fort siste tråden er festet! Hehe

Haha, ender opp med at du må ta med teppet og gjøre det ferdig på fødestua kanskje? :-P gleder meg til å se det ferdig, så utrolig nydelig ut med de kantene!:)

Googlet, fant en blogg med samme bildet og fant tilslutt oppskriften der:) lover ingenting enda da, ska få tak i garn å prøve å lage i morgen så er det bare å krysse fingrene:)

Krysser alt jeg har :smiley-angelic001
Gleder meg til å høre fra deg i morgen:)
:goodnight

Hvvvoor fant du mønster på dette? ❤️❤️❤️
Nydelig!

Åh, det var jo såå fint! Tror jeg må lage et sånt, selvom jeg ikke er ferdig med det bestemorteppet jeg startet på for en stund siden.. 20 ruter kan jo ikke ta så lang tid? :p
Hvilket garn bruker du? :-)

Spørs om ikke dette bare blir liggende ;-)

ImageUploadedByBV Forum1397474958.925028.jpg

Back
Topp