Mai jentenes hobbytråd :)

Hvordan går det med deg? 1mnd siden jeg la ut teppet mitt i denne tråden, har passert 50 cm.. Det går så vanvittig tregt :p men har økt hakkehastigheten min til 32 min. pr hele stripe. (Med mindre jeg ser på tv samtidig) ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle akkurat inn for å spørre deg om det samme. :P Så nå at jeg var taget her. :P

Det går sakte men sikkert, er ikke helt sikker på hvor langt det er, men dekker hele magen. Venter litt med å måle, så jeg ikke mister motet. :P hehe... men det er litt skakt og skjevt, selv om jeg ikke har mistet eller økt maskemengden, så blir spennende å se hvordan det blir til slutt. :P

Hastigheten er økende. :P Hvor langt tenker du å lage det? og hva tenker du å gjøre med kanten?

Skulle akkurat inn for å spørre deg om det samme. :P Så nå at jeg var taget her. :P

Det går sakte men sikkert, er ikke helt sikker på hvor langt det er, men dekker hele magen. Venter litt med å måle, så jeg ikke mister motet. :P hehe... men det er litt skakt og skjevt, selv om jeg ikke har mistet eller økt maskemengden, så blir spennende å se hvordan det blir til slutt. :P

Hastigheten er økende. :P Hvor langt tenker du å lage det? og hva tenker du å gjøre med kanten?
Så bra da :) jeg la opp ca 80 masker og tenker å nærme meg meteren i lengden. Det er målet i hvertfall :p Jeg har lyst til å hekle en kant rundt hele teppet til slutt, men hvordan den skal se ut har jeg ikke avgjort enda :) da skjuler du evt ujevnheter også ;)

Så bra da :) jeg la opp ca 80 masker og tenker å nærme meg meteren i lengden. Det er målet i hvertfall :p Jeg har lyst til å hekle en kant rundt hele teppet til slutt, men hvordan den skal se ut har jeg ikke avgjort enda :) da skjuler du evt ujevnheter også ;)

var det jeg tenkte. :P men lurte også på om jeg skulle tre silkebånd rundt kantene... jeg får se. :) venter spent på din løsning...

80 masker? lagt opp enda flere jeg... har 160 masker... men det var for å få det bredt nok til å dekke over dyna... kanskje bredden blir lengden... :P

var det jeg tenkte. :P men lurte også på om jeg skulle tre silkebånd rundt kantene... jeg får se. :) venter spent på din løsning...

80 masker? lagt opp enda flere jeg... har 160 masker... men det var for å få det bredt nok til å dekke over dyna... kanskje bredden blir lengden... :P
Jeg som skrev feil, har lagt opp 80 cm med masker i bredden :p Silkebånd hørtes rålekkert ut :o <3 har du noen eksempler på hvordan det ser ut? Jeg er grønnsak når det kommer til håndarbeid ;)

Jeg som skrev feil, har lagt opp 80 cm med masker i bredden :p Silkebånd hørtes rålekkert ut :eek: <3 har du noen eksempler på hvordan det ser ut? Jeg er grønnsak når det kommer til håndarbeid ;)

og jeg som er grønnsak på dette området selv. :P jeg skulle liksom lene meg på deg. ;) jeg får prøve meg frem, tror jeg skal få målt litt når jeg kommer hjem etterpå. :)

og jeg som er grønnsak på dette området selv. :p jeg skulle liksom lene meg på deg. ;) jeg får prøve meg frem, tror jeg skal få målt litt når jeg kommer hjem etterpå. :)
Jeg skal søke litt på nettet og finne litt inspirasjon når den tid kommer - men silketrådideen var kjempefin!
Oppdater gjerne med målene dine, spennende å følge utviklingen :D

Strikket monsterbukse til lillebror, ca 1-3 mnd :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395246911286.jpg
    1395246911286.jpg
    65,8 KB · Visninger: 34
Jeg skal søke litt på nettet og finne litt inspirasjon når den tid kommer - men silketrådideen var kjempefin!
Oppdater gjerne med målene dine, spennende å følge utviklingen :D
Lett hele huset rundt etter målebånd i to dager nå. Må få kjøpt meg det i morgen. :p

Laget vogn rangle i går :)
ImageUploadedByBV Forum1395468732.741741.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395468754.283391.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Mitt teppe er 60 brett og kommet 40 cm langt. :p

Hvordan går det med deg og teppet? Nå er jeg ferdig med selve teppet og kantutkast nr1. Ble litt spinkel kant og holder nå på med å hekle et viftemønster rundt :)

Har prøvd meg å hekle smokkelenke :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396935996713.jpg
    1396935996713.jpg
    24,7 KB · Visninger: 40
Hvordan går det med deg og teppet? Nå er jeg ferdig med selve teppet og kantutkast nr1. Ble litt spinkel kant og holder nå på med å hekle et viftemønster rundt :)

Har stoppet litt dessverre grunnet betennelse i høyre håndledd... Men snart klar igjen. Sende bilde av kantene?

Back
Topp