Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen luer jeg har laget
Vis vedlegget 51398
Lue til en liten babygutt her inne
Vis vedlegget 51399
Til snuppa i magen
Vis vedlegget 51400
Til guttungen
Så flink du erNoen luer jeg har laget
Vis vedlegget 51398
Vis vedlegget 51399
Til snuppa i magen
Vis vedlegget 51400
Til guttungen
Så flink du er tar du bestillingNoen luer jeg har laget
Vis vedlegget 51398
Vis vedlegget 51399
Til snuppa i magen
Vis vedlegget 51400
Til guttungen
Mål blir nok litt vanskelig! Tenkte kanskje høst lue jeg ! hvor mye skulle du hatt for å strikket en høst lueJo da, men er litt på frihånd så må ha litt mål på hode som skal ha om det ikke er nyfødt
Sent from my iPad using BV Forum
Strikker du rundt med 4 pinner så strikker du bare rett for å få glattstrikk...er bare når det er frem og tilbake på samme pinne man da må strikke rett og vrang...om du skjønte? Hva strikker du da?Såå jeg har prøvd meg på strikking da, til og med kjøpt trinn for trinn bok som egentlig er ganske ålreit, helt til jeg får beskjed i oppskrift om å strikke "glattstrikk" også står det forklart annenhver pinne rett og vrang, og at der det er vrang så er det som regel baksiden.. Men når jeg da har FIRE PINNER da og Strikker med en femte pinne så blir det jo rett/vrang/rett/vrang ?? Ikke får jeg helt til dette med strikking heller så om noen skulle ha lite å gjøre og ha lyst til å komme på en kopp kaffe og litt sjokoladefondant og lære meg litt så for all del !! hoho
Sent from my iPhone using BV Forum
Mål blir nok litt vanskelig! Tenkte kanskje høst lue jeg ! hvor mye skulle du hatt for å strikket en høst lue
Får ikke opp bildet jeg :/Her er resultatet fra sydagen min i går: Trekant-mapper!
Tar bestillinger om noen er interesert 100,- for mappa, 20,- for ensfarget broderi, 40,- for flerfarget. Har mye forskjellig.
Her
Her er resultatet fra sydagen min i går: Trekant-mapper!
Tar bestillinger om noen er interesert 100,- for mappa, 20,- for ensfarget broderi, 40,- for flerfarget. Har mye forskjellig.
Her
Merkelig, jeg ser dem både i posten og sitatene. Men har prøvd å laste opp fra bloggen istedenPrøv å last opp bildet på nytt....ser det ikke j heller...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Nydelig teppe
Har prøvd meg på de O, så populære siklesmekkene. Rett og slett jersey og frotté overlocket sammen. Gøy som øving med overlocken. 40,-
Deretter et litt større prosjekt: Monstersmekker! Artige bomullstoffer, fleece på baksida og øyne og TENNER i filt. Skikkelig artig, selv om det krever litt mer av manøvrering med overlock og symaskin. 100,-