Mai jentenes hobbytråd :)

Hekler og syr en del. Helst hekle eg vognyepper, kosetepper, luer( sommer og vinter) tøfler osv. Nå glede eg meg bare te å få veta ka kjønn så ligge i magen så eg kan få gang på heklenålå;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal prøve meg på å hekle tøfler nå :) håper jg får det til :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg syr og hekler en del. For tiden til min søster som venter sin første i desember :) hun vet ikke kjønnet, så det blir nøytrale babygaver inntil videre. Bilder kommer :)

Kjempe fin :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor fikk du den oppskriften??
Oppskriften er er fra Sandnes garn og traktor mønsteret fant jeg på nettet. Søkte på mariusgenser med traktor, fant ett mønster og heldigvis passet det rett inn iht antall masker jeg skulle ha:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Rydder og pakker til vi skal pakke og fant jammen meg en UFO gitt.. Men den skal bli ferdig sp fort vi er i hus altså! Hadde helt glemt av den genseren jeg.. Ha ha

Sent from my iPhone using BV Forum

Rydder og pakker til vi skal pakke og fant jammen meg en UFO gitt.. Men den skal bli ferdig sp fort vi er i hus altså! Hadde helt glemt av den genseren jeg.. Ha ha

Sent from my iPhone using BV Forum
Ufo?

Mitt siste Marius strikke verk, trekk til tennbrikketter. Skal bli en gave til min søster:D

Vedlegg

• 1383248984253.jpg
    1383248984253.jpg
    45,5 KB · Visninger: 68
så mye fint her inne :D har så lyst jeg og, men er så elendig med strikketråder og heklenål :P

Back
Topp