Mai jentenes hobbytråd :)

Første gang jeg har klart å strikke sånn nogenlunde etter oppskrift:) ImageUploadedByBV Forum1393693509.299423.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så fin!!!!:-) åsså så utrolig søte knapper!!digga de!:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Tusen takk for det:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åja, så jeg skal bare strikke helt vanlig rundt alle da? :p blir det jo plutselig mye enklere :D jeg skal strikke sparkedress :) det står glattstrikk i oppskriften, og damai garnbutikken som hjalp meg sa jeg sku bruke fire pinner på begge bena også sette de på rundpinne med økning mot hverandre for da blir de jo satt sammen slik som jeg forstod :p
Begynner rett på sak jeg :p

Sent from my iPad using BV Forum
Var det noen som visste dette forresten :p? Om jeg da bare skal strikke rett i og med det er fire pinner?? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kveldens produksjon, baby votter ;)
De ser litt lilla ut på bilde, men de er blå :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1393875969626.jpg
    1393875969626.jpg
    31,1 KB · Visninger: 32
Da er siste strikke prosjekt stort sett ferdig. Ikke fått sydd i knappene enda. Vurderer å strikke sokker også, men tror lua får være.
Også strikket fuglemammas omslagsbody. Den er bare fantastisk. Hadde den til gutten også.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    612,4 KB · Visninger: 38
  • image.jpg
    image.jpg
    625,3 KB · Visninger: 35
Da har jeg begynt. Men tror jeg har valgt for tynn pinne og tynt garn. Dette kommer til å ta tid. Men har bestemt meg for å gjennomføre. :p
Hvordan går det med deg? 1mnd siden jeg la ut teppet mitt i denne tråden, har passert 50 cm.. Det går så vanvittig tregt :p men har økt hakkehastigheten min til 32 min. pr hele stripe. (Med mindre jeg ser på tv samtidig) ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp