Merkelig, jeg ser dem både i posten og sitatene. Men har prøvd å laste opp fra bloggen isteden
Fikk de opp nå så mye fint du lager!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig, jeg ser dem både i posten og sitatene. Men har prøvd å laste opp fra bloggen isteden
Første gang jeg har klart å strikke sånn nogenlunde etter oppskrift Vis vedlegget 52437
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Tusen takkNydelig teppe
Tusen takk for detSå fin!!!! åsså så utrolig søte knapper!!digga de!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Var det noen som visste dette forresten ? Om jeg da bare skal strikke rett i og med det er fire pinner??Åja, så jeg skal bare strikke helt vanlig rundt alle da? blir det jo plutselig mye enklere jeg skal strikke sparkedress det står glattstrikk i oppskriften, og damai garnbutikken som hjalp meg sa jeg sku bruke fire pinner på begge bena også sette de på rundpinne med økning mot hverandre for da blir de jo satt sammen slik som jeg forstod
Begynner rett på sak jeg
Sent from my iPad using BV Forum
Bare strikk rett på alle 4 pinner jaVar det noen som visste dette forresten ? Om jeg da bare skal strikke rett i og med det er fire pinner??
Sent from my iPhone using BV Forum
Bare strikk rett på alle 4 pinner ja
Sent from my iPad using BV Forum
Kjempe fint teppe!
Tusen takk!!Kjempe fint teppe!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan går det med deg? 1mnd siden jeg la ut teppet mitt i denne tråden, har passert 50 cm.. Det går så vanvittig tregt men har økt hakkehastigheten min til 32 min. pr hele stripe. (Med mindre jeg ser på tv samtidig)Da har jeg begynt. Men tror jeg har valgt for tynn pinne og tynt garn. Dette kommer til å ta tid. Men har bestemt meg for å gjennomføre.