Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fint teppeVis vedlegget 56621Kant 1Vis vedlegget 56622Kant 2Vis vedlegget 56623Endelig kant
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, kant Nr 1 er først heklet 1 omgang fastmasker+1 omgang stavmaskerVeldig fine kanter. heklet du kant Nr 1?
Det tror jeg at jeg skal klare.Jepp, kant Nr 1 er først heklet 1 omgang fastmasker+1 omgang stavmasker
Hellandussen så kule!! Vansklighetsgraden er nok litt for høy for min del ser jeg Den ranglen blir kjempefinVis vedlegget 57185 Det skal bli en vognrangle, tenkte hekle noen kuler å henge imellom. Uglene sin kropp er ca 6 cm, Heklet m pinne 2,5. Syns det er finest når de ikke er alt for store.
Ikke veldig vanskelig men veldig lite så det tar litt tidHellandussen så kule!! Vansklighetsgraden er nok litt for høy for min del ser jeg Den ranglen blir kjempefin
Klasse!!!Vis vedlegget 57185 Det skal bli en vognrangle, tenkte hekle noen kuler å henge imellom. Uglene sin kropp er ca 6 cm, Heklet m pinne 2,5. Syns det er finest når de ikke er alt for store.
Så søte de er!Vis vedlegget 57185 Det skal bli en vognrangle, tenkte hekle noen kuler å henge imellom. Uglene sin kropp er ca 6 cm, Heklet m pinne 2,5. Syns det er finest når de ikke er alt for store.
Vis vedlegget 57185 Det skal bli en vognrangle, tenkte hekle noen kuler å henge imellom. Uglene sin kropp er ca 6 cm, Heklet m pinne 2,5. Syns det er finest når de ikke er alt for store.
Kan du sende meg bilde? Evt oppskrift? Så kan j muligens lage det til deg j..Hei dere som er så heldige å være begavet med hekleferdigheter
Er det noen som lager ting på bestilling her? Evt kunne tenke seg å gjøre det?
Jeg har sett et pledd som jeg ikke klarer å få ut av tankene, men kjenner ingen som er flinke på sånt
Herregud så nydelig!!!!!Ferdig med Marius teppet til snuppa strikket og sydd på fleecestoff bak så det blir litt varmere..Vis vedlegget 57321
Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Kan du sende meg bilde? Evt oppskrift? Så kan j muligens lage det til deg j..
Kan du sende meg bilde? Evt oppskrift? Så kan j muligens lage det til deg j..
Ser ikke så vanskelig ut, hvis j bare har oppskrift så kan j prøve var utrolig fint!!Her er det nydelige babyteppet som jeg ikke klarer å få ut av tankene
Sikkert kjempe vanskelig
Vis vedlegget 57322
Jeg synes også det er utrolig fint!Ser ikke så vanskelig ut, hvis j bare har oppskrift så kan j prøve var utrolig fint!!
Sent from my iPad using BV F
Da blir det litt verre....:-/ må nesten ha en oppskrift.... du kan jo evnt ta m bildet til en garnforhandler å spørre om de kjenner til det?Jeg synes også det er utrolig fint!
Jeg har ikke oppskriften
Fant det bare på nettet tilfeldig.
Har prøvd å kontakte hun som har laget det, men uten hell