Mai 2024

Skal man det? :oops: Jeg starter dagen, jeg! Det klissete greiene der tror jeg ikke akkurat renner ut med en gang
Mulig det er noe annet som renner, leste noe på et forum om folk som lå i 15-20 minutter.

Har ikke fått beskjed fra sykehuset om å ligge i ro, men tenkte kanskje det var mer praktisk eller ble tatt opp raskere da.

Tok første dose i dag. Drømte om medisiner i hele natt. I drømmen så Utrogestan ut som store vitaminbjørner :laughing021
 
Mulig det er noe annet som renner, leste noe på et forum om folk som lå i 15-20 minutter.

Har ikke fått beskjed fra sykehuset om å ligge i ro, men tenkte kanskje det var mer praktisk eller ble tatt opp raskere da.

Tok første dose i dag. Drømte om medisiner i hele natt. I drømmen så Utrogestan ut som store vitaminbjørner :laughing021
Jeg har skjønt at flere synes utrogestan er bedre enn noen andre progesteronpiller fordi de renner mindre. Det kommer jo litt ut etterhvert, men det er ikke veldig tyntflytende synes jeg.

Haha, man blir jo helt gærn av dette! Jeg drømmen om det hver natt nå og våkner grytidlig. Akkurat nå er jeg jo kvalm og uvel av tanken på blodprøve-svar... Jeg blør enda. Så 36 timer med lett blødning nå. Det kan være progesteron stopper slimhinnen fra å støttes helt ut, det kan også være progesteron som gjør slimhinnene såre og at jeg blør. Helt umulig å vite :rolleyes: jeg blir gærn, men gråt nok ifra meg i går. Nå har hjertet kobla seg litt av, kan ikke ta inn all sorgen her. Håper bare svarene er helt tydelige når de kommer.
 
Jeg synes også streken var veldig sterk for å bare være 8 klikk ovitrelle. Må innrømme at jeg ikke så mye erfaring med å teste etter ovitrelle støtte. Men at du er nysgjerrig og utålmodig det skjønner jeg sååå godt! Blir sykt spennende å se om styrken går opp (selv om den allerede nå var veeeldig sterk!). Kanskje den blir litt svakere igjen før den blir sterkere? Nei altså jeg er like håpløs og utålmodig :hilarious: :bookworm:

Haha, det er veldig godt å få litt støtte i galskapen i det minste! :hilarious: Men jeg tror du har rett, jeg tror den kommer til å bli litt svakere før den eventuelt blir sterkere, fordi den var jo mye sterkere enn streker jeg har fått 10 dpo før..:bag: 11 dpo også forsåvidt! Jaja, blir spennende å se i kveld!:smiley-bounce012 og i morgen... og i overimorgen..

Jeg fant et bilde av test fra da jeg var gravid sist, det var 3 dager etter 5 klikk ovitrelle på 10dpo. Jeg blir jo gal av denne funderingen!!:hilarious::hilarious:
 

Vedlegg

  • 20211107_175851.jpg
    20211107_175851.jpg
    599 KB · Visninger: 23
Jeg har skjønt at flere synes utrogestan er bedre enn noen andre progesteronpiller fordi de renner mindre. Det kommer jo litt ut etterhvert, men det er ikke veldig tyntflytende synes jeg.

Haha, man blir jo helt gærn av dette! Jeg drømmen om det hver natt nå og våkner grytidlig. Akkurat nå er jeg jo kvalm og uvel av tanken på blodprøve-svar... Jeg blør enda. Så 36 timer med lett blødning nå. Det kan være progesteron stopper slimhinnen fra å støttes helt ut, det kan også være progesteron som gjør slimhinnene såre og at jeg blør. Helt umulig å vite :rolleyes: jeg blir gærn, men gråt nok ifra meg i går. Nå har hjertet kobla seg litt av, kan ikke ta inn all sorgen her. Håper bare svarene er helt tydelige når de kommer.
Blodprøvene bør gi gode og tydelige svar, men det er jo veldig mye usikkerhet i første trimester, så vi får støtte hverandre når det trengs! Tenker på deg!
 
Oppdatering: Sju egg ut i går, fem befrukta og ett usikkert (kanskje befrukta, sa de). Innsett torsdag :)

Gjør innsett vondt? Sammenligna med uttak?
 
Oppdatering: Sju egg ut i går, fem befrukta og ett usikkert (kanskje befrukta, sa de). Innsett torsdag :)

Gjør innsett vondt? Sammenligna med uttak?
Jeg syns at det verste med innsett er å sette inn den vagina-gaperen, som jeg kaller den. :hilarious: Ellers har det vært smertefritt, har hatt 7 innsett. :joyful:

Gratulerer med bra fangst forresten!
 
Oppdatering: Sju egg ut i går, fem befrukta og ett usikkert (kanskje befrukta, sa de). Innsett torsdag :)

Gjør innsett vondt? Sammenligna med uttak?
Jeg synes innsett var en lek! Helt standard gyn-undersøkelse. I alle fall mitt :happy:

Gratulerer med god befruktning!
 
Jeg synes også det :D har du mye symptomer? Jeg er 12 dpo i dag, satte inn 5-dagers forrige tirsdag ☺️ Jaa, det skal jeg gjøre :smiley-angelic001
Herreguud du har så mye sterkere strek enn det jeg hadde!! Din 12 dpo er min 14 dpo - blir allerede nervevrak enda jeg er snart 6 uker på vei. Har veldig få symptomer egentlig, og det stresser meg også. Absolutt ingen kvalme, er noe trøtt (men er det plutselig pollen allergi kanskje?), og litt ømme pupper. Innimellom stikker det litt i livmoren men det er så sjelden at jeg såvidt får det med meg. Mer før egentlig. Så jeg er jo overbevist annenhver time om en ny MA. Hater egentlig å være gravid, skulle så gjerne vært over disse 12 ukene. Prøver å være takknemlig nå, endelig blitt gravid igjen og hvorfor skulle det ikke gå bra nå. M Å tenke positivt! :shy: :arghh: :Heartred :bag:
 
Jaa... Synes denne er svakere. :meh:

11 dpo. Håper jeg også, men denne gang er det svakere enn sist jeg mistet da jeg var på 11 dpo. Tror jeg mistet rundt uke 4.
Jeg håper virkelig du slipper å miste igjen. Det er forferdelig å være i sånn limbo - men det kan fortsatt snu siden du kun er 11 dpo og med synlig strek. Jeg krysser alt som kan krysses for deg :Heartred
 
1000012077.jpg


11 dpo, i morgen tidlig er det en uke siden 8 klikk ovitrelle. Den har aldri hengt i så lenge til meg før, selv ikke etter en hel penn, så er veldig spent på om dette er baby eller ikke! :nailbiting: Snork, kjedelig å ikke vite.:hilarious:

To be continued i morgen...
 
Back
Topp