Synes du? Neeei, må ikke bli nervøs du som hadde en fin flyt nåHerreguud du har så mye sterkere strek enn det jeg hadde!! Din 12 dpo er min 14 dpo - blir allerede nervevrak enda jeg er snart 6 uker på vei. Har veldig få symptomer egentlig, og det stresser meg også. Absolutt ingen kvalme, er noe trøtt (men er det plutselig pollen allergi kanskje?), og litt ømme pupper. Innimellom stikker det litt i livmoren men det er så sjelden at jeg såvidt får det med meg. Mer før egentlig. Så jeg er jo overbevist annenhver time om en ny MA. Hater egentlig å være gravid, skulle så gjerne vært over disse 12 ukene. Prøver å være takknemlig nå, endelig blitt gravid igjen og hvorfor skulle det ikke gå bra nå. M Å tenke positivt!![]()
![]()
![]()
![]()
vi får hjelpe hverandre med positiviteten

ja det er noe dritt den frykten men hvorfor skulle det ikke gå. LANGT større sannsynlighet for det heldigvis! Tenk at det gikk denne gangen a du - det er jo sykt i seg selv 

Det går jo oftere bra enn dårlig
jeg tok blodprøve i dag og får sikkert svar på torsdag! Vi har terminspirer denne gangen
så blir man mer bekymret… når skal jeg tørre å ta en ny digital? 3+6 i dag
Enten så er det Cyclogest, graviditet eller så får jeg omgangssyken ellernoe.
Men jeg føler det er skikkelig make it or break it idag, så jeg har ikke lyst til å teste i frykt for skuffelsen ved svakere test!
Haha, for en berg og dalbane
Det må ha vært ovitrelle som har gitt så sterke streker, eventuelt om det kanskje festet seg en kort periode.. Uansett blir den bare svakere og svakere, er jo ikke akkurat den veien det skal gå.
12 dpo..