Mai 2024

Herreguud du har så mye sterkere strek enn det jeg hadde!! Din 12 dpo er min 14 dpo - blir allerede nervevrak enda jeg er snart 6 uker på vei. Har veldig få symptomer egentlig, og det stresser meg også. Absolutt ingen kvalme, er noe trøtt (men er det plutselig pollen allergi kanskje?), og litt ømme pupper. Innimellom stikker det litt i livmoren men det er så sjelden at jeg såvidt får det med meg. Mer før egentlig. Så jeg er jo overbevist annenhver time om en ny MA. Hater egentlig å være gravid, skulle så gjerne vært over disse 12 ukene. Prøver å være takknemlig nå, endelig blitt gravid igjen og hvorfor skulle det ikke gå bra nå. M Å tenke positivt! :shy: :arghh: :Heartred :bag:
Synes du? Neeei, må ikke bli nervøs du som hadde en fin flyt nå ❤️ Får du også UL i uke 7? Håper tiden går fort, hater denne ventetiden før 12 uker.. Ikke at man har garanti etter uke 12 heller, men det går som oftest bra ❤️ Uff, kjenner på frykten jeg også, tenker litt hvorfor skal det gå bra nå liksom :banghead: vi får hjelpe hverandre med positiviteten ❤️
 
@Søskenprøveren - hvordan for det med deg? Hvor lenge er det til du kan teste nå?
Veldig oppblåst.. lurer på om jeg kan være litt overstimulert eller noe… Skal ta en halv ovitrelle til på på fredag og tok en forgårs.. Så testdag blir etter den er ute. Står 4 juni men pleier bli falsk positiv på test dag når jeg tar ovitrelle så tester den alltid ut. .
 
Synes du? Neeei, må ikke bli nervøs du som hadde en fin flyt nå ❤️ Får du også UL i uke 7? Håper tiden går fort, hater denne ventetiden før 12 uker.. Ikke at man har garanti etter uke 12 heller, men det går som oftest bra ❤️ Uff, kjenner på frykten jeg også, tenker litt hvorfor skal det gå bra nå liksom :banghead: vi får hjelpe hverandre med positiviteten ❤️
Ja - den var superfin og tydelig! Hehe du har helt rett, her får man holde seg litt i håret :angelic::wtf: ja det er noe dritt den frykten men hvorfor skulle det ikke gå. LANGT større sannsynlighet for det heldigvis! Tenk at det gikk denne gangen a du - det er jo sykt i seg selv :Heartred:arghh::woot:
 
Veldig oppblåst.. lurer på om jeg kan være litt overstimulert eller noe… Skal ta en halv ovitrelle til på på fredag og tok en forgårs.. Så testdag blir etter den er ute. Står 4 juni men pleier bli falsk positiv på test dag når jeg tar ovitrelle så tester den alltid ut. .
Æsj overstimulert er noe dritt! Okei - du må en ha en god tålmodighet av å holde på sånn, selv om du ikke har noe valg.

Masse lykke til med uttestingen! Håper den blir sterkere og sterkere for deg!
 
Hcg på 269 målt 4+2. Legen sa det var innenfor normalen, så får vi se hva neste blodprøve sier. Tør ikke håpe på noe, har blødd i to døgn nå. Krysser det som krysses kan, men prøver å holde følelsene helt rolige for å ikke bli skuffa senere :Heartpink
 
Ja - den var superfin og tydelig! Hehe du har helt rett, her får man holde seg litt i håret :angelic::wtf: ja det er noe dritt den frykten men hvorfor skulle det ikke gå. LANGT større sannsynlighet for det heldigvis! Tenk at det gikk denne gangen a du - det er jo sykt i seg selv :Heartred:arghh::woot:
Samme tenker jeg, tenk at det gikk :D :nailbiting: Det går jo oftere bra enn dårlig :smiley-angelic001 jeg tok blodprøve i dag og får sikkert svar på torsdag! Vi har terminspirer denne gangen ❤️
 
13 dpo, synes MS er lik som i går egentlig :bored: så blir man mer bekymret… når skal jeg tørre å ta en ny digital? 3+6 i dag☺️
 

Vedlegg

  • IMG_0855.jpeg
    IMG_0855.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 53
12 dpo. Er såå kvalm i dag..:hungover: Enten så er det Cyclogest, graviditet eller så får jeg omgangssyken ellernoe.:banghead: Med min flaks er det sikkert det siste...
 
13 dpo, synes MS er lik som i går egentlig :bored: så blir man mer bekymret… når skal jeg tørre å ta en ny digital? 3+6 i dag☺️

Men den andre testen ser jo veldig bra ut?! :nailbiting::Heartred Jeg var 4+3 da jeg fikk 2-3 sist, men da testet jeg ikke med digital før.. Men streken min på tidligtest den dagen var like sterk som kontrollstreken. Hmmm, jeg hadde kanskje ventet en dag eller to:angelic:
 
12 dpo. Er såå kvalm i dag..:hungover: Enten så er det Cyclogest, graviditet eller så får jeg omgangssyken ellernoe.:banghead: Med min flaks er det sikkert det siste...

Sniker i kulissene.. har du testa mer i dag? Håpe kvalmen er hcg som skyter fart:Heartred
 
Sniker i kulissene.. har du testa mer i dag? Håpe kvalmen er hcg som skyter fart:Heartred

Nei, jeg tester bare én gang om dagen, og det er på ettermiddag/kveld :hilarious: Men jeg føler det er skikkelig make it or break it idag, så jeg har ikke lyst til å teste i frykt for skuffelsen ved svakere test! :happy090 Haha, for en berg og dalbane :hilarious:
 
Men den andre testen ser jo veldig bra ut?! :nailbiting::Heartred Jeg var 4+3 da jeg fikk 2-3 sist, men da testet jeg ikke med digital før.. Men streken min på tidligtest den dagen var like sterk som kontrollstreken. Hmmm, jeg hadde kanskje ventet en dag eller to:angelic:
Gratulrer så masse ❤️ den er jo kjempe tydelig
Bildet ble tatt etter tidsfristen, men her er bildet tatt etter 3 min :angelic: fortsatt sterk ja ❤️ venter nok med digital til fredag tenker jeg ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_0850.jpeg
    IMG_0850.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 25
Hcg på 269 målt 4+2. Legen sa det var innenfor normalen, så får vi se hva neste blodprøve sier. Tør ikke håpe på noe, har blødd i to døgn nå. Krysser det som krysses kan, men prøver å holde følelsene helt rolige for å ikke bli skuffa senere :Heartpink
Det er kjempefine tall. Håper det fortsetter sånn og at denne blødningen er helt ufarlig. Når får du svar på neste blodprøve?
 
Vet ikke om det er store økningen fra 11 dpo til 12 dpo... Samme type test, så sikkert best for å sammenligne. Blodprøver i morgen, det blir vel 3+3?

Dette altså. Kan jo bli gal av mindre. :bag:
20240529_055702.jpg
 
1000012080.jpg


Da kaster jeg inn håndkleet for dette forsøket. :sad010 Det må ha vært ovitrelle som har gitt så sterke streker, eventuelt om det kanskje festet seg en kort periode.. Uansett blir den bare svakere og svakere, er jo ikke akkurat den veien det skal gå.:shifty: 12 dpo.. :arghh: I morgen tidlig 8 dager siden 8 klikk ovitrelle.
 
Vis vedlegget 436431

Da kaster jeg inn håndkleet for dette forsøket. :sad010 Det må ha vært ovitrelle som har gitt så sterke streker, eventuelt om det kanskje festet seg en kort periode.. Uansett blir den bare svakere og svakere, er jo ikke akkurat den veien det skal gå.:shifty: 12 dpo.. :arghh: I morgen tidlig 8 dager siden 8 klikk ovitrelle.
Typisk sånn har jeg også hat, til og med blitt lurt av ovitrelle på testdag... så utrolig kjipt det dær... Sender deg en klem... denne gang skal jeg prøve vente lengst mulig for er så trøttsomt og få positivt også går det ikke.. :-)
 
Det er kjempefine tall. Håper det fortsetter sånn og at denne blødningen er helt ufarlig. Når får du svar på neste blodprøve?
I kveld eller i morgen. Usikker på hvor fort hcg stopper opp, jeg fikk mye verre blødning i dag enn de foregående dagene. Så jeg tror vi må sikte oss inn på mandagen når ivf-klinikken har bedt om blodprøver på sykehuset her. Da skal tallet være 3000 eller 100, hvis jeg har skjønt dette med hcg riktig :)

Jeg er bare redd kroppen ikke har "fått med seg" blødningen før i dag, hvis det gir mening? Har bare lyst på et veldig tydelig svar, ikke noe som kan tolkes.
 
Back
Topp