Det er økning jah. Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er økning jah. Gratulerer
Skal ha ul samme dag vi da26.06, føles ut som en evighet tilHva med deg?
Da må vi hjelpe hverandre å holde utSkal ha ul samme dag vi da![]()

Ja huff føles som en evighet til 26 juni..Da må vi hjelpe hverandre å holde ut19 dager igjen
![]()
Jeg ville fortsatt frem til du får beskjed om å stoppe.. Håper virkelig det går braI dag fikk jeg blødning og en ganske stor slimklump (for å være grafisk...). hCG ble målt til 30000 7+0 i går. 6+0 var den på 13000. Vanskelig å oppnå kontakt med riksen. Prøvde Ullevål, men de sa at jeg måtte ringe til riksen i morgen. Da får jeg vente halvannen time før de svarer igjen. Dritt.Bør jeg fortsette med cyclogest fortsatt?
jeg ville insistert på å få komme på ul.Ånei…. Håper du får komme inn på ultralyd for en sjekk!! Krysser fingrene for degI dag fikk jeg blødning og en ganske stor slimklump (for å være grafisk...). hCG ble målt til 30000 7+0 i går. 6+0 var den på 13000. Vanskelig å oppnå kontakt med riksen. Prøvde Ullevål, men de sa at jeg måtte ringe til riksen i morgen. Da får jeg vente halvannen time før de svarer igjen. Dritt.Bør jeg fortsette med cyclogest fortsatt?
Jeg ville fortsatt frem til du får beskjed om å stoppe.. Håper virkelig det går brajeg ville insistert på å få komme på ul.
Takk dere. Håper på det beste, men forventer det verste. Skal ta en telefon i morgen og høre. Skal jo ha ultralyd på mandag, men føler at det er litt lenge å vente...Ånei…. Håper du får komme inn på ultralyd for en sjekk!! Krysser fingrene for deg![]()
Uff, ja det er for lenge å vente. Du har ikke anledning å dra privat hvis du ikke får tak i riksen i morgen? Det kan jo fort koste litt, men kanskje man få time samme dag privat.Takk dere. Håper på det beste, men forventer det verste. Skal ta en telefon i morgen og høre. Skal jo ha ultralyd på mandag, men føler at det er litt lenge å vente...
Håper de får flyttet timen din til før helgen hvertfall!Takk dere. Håper på det beste, men forventer det verste. Skal ta en telefon i morgen og høre. Skal jo ha ultralyd på mandag, men føler at det er litt lenge å vente...
Uff, ja det er for lenge å vente. Du har ikke anledning å dra privat hvis du ikke får tak i riksen i morgen? Det kan jo fort koste litt, men kanskje man få time samme dag privat.
De svarte selvsagt ikke. Får se om jeg kommer gjennom etter lunsj. Ringte til gynekolog som jeg pleier å bruke og forklarte, de skulle ringe meg opp igjen. Vurderer å bestille privat ul dersom ingen kontakt oppnås. Vil jo vite om det er liv laga eller ikke.Håper de får flyttet timen din til før helgen hvertfall!![]()
Så godt å høre! Bra du fikk roa nervene og ikke måtte sitte over helgenDet var liv! Liten reke på 12 mm. Gynekologen antok at det var 7+2 og ikke 8. Plommesekk og alt så i skjønneste orden ut og hjertet banket i vei. Håper denne sitter hele veien.![]()

Dette var gode nyheterDet var liv! Liten reke på 12 mm. Gynekologen antok at det var 7+2 og ikke 8. Plommesekk og alt så i skjønneste orden ut og hjertet banket i vei. Håper denne sitter hele veien.![]()

Ånei! Stor klem til deg!!!Gikk ikke veien. Mistet 7+6.![]()

Ånei… det var trist å høreGikk ikke veien. Mistet 7+6.![]()