Mai 2024

Søskenprøveren

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Venter på oppstart
- Søskenprøveren 38, 1 barn, 4 negativ søskenforsøk, skal i gang med 5 forsøk mai. Hausken Haugesund.


-Stor & liten - 34, B1, 4 innsett av siste ivf forsøk, styrt syklus med gonal f, prednisolon, klexane, albyl e, prolutex og cyclogest dobbel dose. Innsett i mai ca uke 19 om jeg har regnet riktig!

- Kelsey - B2 - FER#1 fra IVF#1- innsett i naturlig syklus uke 18


-Skogsjente - B1 - FER#1 fra ICSI #1 - innsett uke 19, Porsgrunn.

-TKW - B3 - FER#1 fra IVF#2 - innsett i naturlig syklus (+ ovitrelle) i uke 19

-Juvelen10 - B2 - IVF2 - #FER1 - innsett i uke19/20

-C82 - B1 - Forsøk 4 - 2 uttak vi har fått til - 9 egg ut 7 befruktet - Totalfrys og innsett i mai, usikker på når enda.

-Lamelia-b4-IVF1-solomor-Bemfola-famydel-Maigaard i Danmark.

-38 - IVF1 - Medicus Oslo

-Poullaine - B2 - ICSI 6 - #FER1 - innsett i Mai

B2 - IVF1 - Volvat Spiren - bemfola og ganirelix - oppstart rundt 12.mai



Stimulerer
Gravid

Ikke-gravid
 
Last edited:
Fin du er som oppretter tråd. Vi må holde motet oppe og dette hjelper :Heartred
Det blir vårt 3 forsøk sammen? Alle gode ting er 3 :shy:

Stor & liten - 34, B1, 4 innsett av siste ivf forsøk, styrt syklus med gonal f, prednisolon, klexane, albyl e, prolutex og cyclogest dobbel dose. Innsett i mai ca uke 19 om jeg har regnet riktig!
 
Fin du er som oppretter tråd. Vi må holde motet oppe og dette hjelper :Heartred
Det blir vårt 3 forsøk sammen? Alle gode ting er 3 :shy:

Stor & liten - 34, B1, 4 innsett av siste ivf forsøk, styrt syklus med gonal f, prednisolon, klexane, albyl e, prolutex og cyclogest dobbel dose. Innsett i mai ca uke 19 om jeg har regnet riktig!
Blir litt 5 søsken forsøk , huff .. skulle ikke ønske det. . Men vi får bare holde mote oppe.. ❤️ det må jo gå
 
Jeg skal inn her ☺️

Skogsjente - B1 - FER#1 fra ICSI #1 - innsett uke 19, Porsgrunn.

Nå skrev jeg første fryseforsøk, men dette blir andre innsett da vi hadde innsett av fersk som endte i kjemisk i mars.
 
Det blir innsett i naturlig syklus på meg med letrozol dag 3-7. Klinikken skrev til meg at de regner med innsett uke 20, men jeg har regna meg frem til fredag uke 19. Så vi får se hva det blir til avhengig av syklus :)
 
Hadde hystroskopi i går og de fant dødvev etter en skillevegg jeg hadde i livmor før jeg fikk første . Dette klippet de bort . Håper det er noe av grunnen til at 4 forsøk ikke har gått. Jon skulle se over planen en gang til etter hystroskopien men ser ut for at det Blir oppstart med primolut 27 april i 4 dager så menopure når blødning kommer.
 
Hadde hystroskopi i går og de fant dødvev etter en skillevegg jeg hadde i livmor før jeg fikk første . Dette klippet de bort . Håper det er noe av grunnen til at 4 forsøk ikke har gått. Jon skulle se over planen en gang til etter hystroskopien men ser ut for at det Blir oppstart med primolut 27 april i 4 dager så menopure når blødning kommer.
Håper at dette var svaret på hvorfor det ikke har gått til nå, sånn at det går på neste forsøk! Bra at du har noen som er på for å bedre sjansene dine. Krysser fingre for neste forsøk :talk017
 
Ble ikke helt som tenk… ble ett lite slag i tryne kjenner jeg, trodde jo Arne fjerna alt dødvev de fant i livmoren… Nå fik jeg melding av Hausken, han var usikker på om Arne hadde tatt nok dødvev bort og ville utføre en ny hystroskopi som ville ta lengre å tid å gå inn og da ta bort alt for han mistenkte at ikke det var tatt nok. Dette skulle de gjøre uten at jeg trengte betale en gang til . . Ble gla for det men jeg har jo spurt fra dag 1 på søskenforsøk angående denne livmoren da jeg hadde en skillevegg med første og de har ikke gjort noe før nå etter 4 forsøk. Jeg har jo mistenkt det hele tiden og spurt om det..så kjenner jeg både er oppgitt og litt lei på samme tid. Håper allikevel det blir forsøk i mai nå da..
 
Ble ikke helt som tenk… ble ett lite slag i tryne kjenner jeg, trodde jo Arne fjerna alt dødvev de fant i livmoren… Nå fik jeg melding av Hausken, han var usikker på om Arne hadde tatt nok dødvev bort og ville utføre en ny hystroskopi som ville ta lengre å tid å gå inn og da ta bort alt for han mistenkte at ikke det var tatt nok. Dette skulle de gjøre uten at jeg trengte betale en gang til . . Ble gla for det men jeg har jo spurt fra dag 1 på søskenforsøk angående denne livmoren da jeg hadde en skillevegg med første og de har ikke gjort noe før nå etter 4 forsøk. Jeg har jo mistenkt det hele tiden og spurt om det..så kjenner jeg både er oppgitt og litt lei på samme tid. Håper allikevel det blir forsøk i mai nå da..
Det var leit at det ikke ble som du hadde tenkt og at de ikke har hørt på deg tidligere.
MEN det er veldig bra at det nå blir ordnet opp i slik at det blir de beste forutsetningene til nytt innsett! Og dette må vel med all sannsynlighet være grunnen til hvorfor det ikke har gått til nå. Så nå som det blir ordnet opp i blir det gode sjangser for nytt forsøk. Håper du får tenkt på det på den måten :love017
 
Det var leit at det ikke ble som du hadde tenkt og at de ikke har hørt på deg tidligere.
MEN det er veldig bra at det nå blir ordnet opp i slik at det blir de beste forutsetningene til nytt innsett! Og dette må vel med all sannsynlighet være grunnen til hvorfor det ikke har gått til nå. Så nå som det blir ordnet opp i blir det gode sjangser for nytt forsøk. Håper du får tenkt på det på den måten :love017
Jo jeg er gla for det men også litt trist for alle pengene jeg kunne spart. To 3 pakker er ikke billig pluss hystroskopi osv . Kune spart med mye og mye tid også om de bare hadde villet sjekke før!
 
Melder meg inn her jeg

C82 - B1 - Forsøk 4 - 2 uttak vi har fått til - 9 egg ut 7 befruktet - Totalfrys og innsett i mai, usikker på når enda.
 
Meldt inn mensen i dag, og fått time til første scanning om en uke. Men fremdeles har jeg en urofølelse i kroppen. Vil jeg virkelig det her igjen, eller er det nok med to? Det begynner å bli sent å trekke seg nå.
 
Fikk oppdatering fra Medicus i dag. Av mine 7 befruktete egg var no 1 falt fra. 1 såpass dårlig at de forventer det faller fra. 3 stk hadde delt seg 9 ganger som er forventet og dermed veldig gode. 1 hadde delt seg 4 ganger og 1 hadde delt seg 5 ganger. De som har delt seg 4 og 5 ganger har de litt mindre tro på men de lar de prøve å dele seg frem til lørdag. Da får jeg ny oppdatering om hvor mange som evt klarer seg til å bli fryst ned for så å bli satt inn i mai.

❤️ Så nå krysser vi alle fingre for at vi får hvertfall de 3 gode på frys.
 
Fikk mensen i går og skal ringe inn imorgen. Med min flaks så ender nok innsett på en helligdag/inneklemt dag så da blir det nok ikke noe forsøk denne måneden heller. o_O Selv om jeg ringte dem i starten av april og de sa det nok ville gå fint og at de hadde noe og gå på. Usikker hva de mener med det.
 
Back
Topp