Mai 2024

Typisk sånn har jeg også hat, til og med blitt lurt av ovitrelle på testdag... så utrolig kjipt det dær... Sender deg en klem... denne gang skal jeg prøve vente lengst mulig for er så trøttsomt og få positivt også går det ikke.. :)

Har tatt Ovitrelle så mange ganger, den forsvinner alltid lenge før den skal.. Men kanskje noe er annerledes etter jeg fikk barn? At kroppen holder lengre på hcgen ellernoe.. Ikke vet jeg, men kjipt er det uansett! :shifty:
 
Ok, nå skal jeg slutte å spamme med tester og være bekymret her :shy: Fikk denne i ettermiddag. Sterk og klar! Nå slår jeg meg til ro med at jeg er gravid for øyeblikket og uansett hvilken vei dette går er det utenfor min makt ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_0859.jpeg
    IMG_0859.jpeg
    3,4 MB · Visninger: 44
Har tatt Ovitrelle så mange ganger, den forsvinner alltid lenge før den skal.. Men kanskje noe er annerledes etter jeg fikk barn? At kroppen holder lengre på hcgen ellernoe.. Ikke vet jeg, men kjipt er det uansett! :shifty:
ja absolutt drit kjipt❤️ sender deg en klem
 
Vis vedlegget 436431

Da kaster jeg inn håndkleet for dette forsøket. :sad010 Det må ha vært ovitrelle som har gitt så sterke streker, eventuelt om det kanskje festet seg en kort periode.. Uansett blir den bare svakere og svakere, er jo ikke akkurat den veien det skal gå.:shifty: 12 dpo.. :arghh: I morgen tidlig 8 dager siden 8 klikk ovitrelle.
Hei! Snik-følger-med her, og ikke mening å gi falske forhåpninger, for jeg skjønner jo at det er kjipt å se testene gå nedover i styrke, men til å være 12 dpo er jo dette ikke så verst? Hvis vi tenker at Ovitrelle er helt ute og nå er det bare babystreken som henger igjen?
 
Hei! Snik-følger-med her, og ikke mening å gi falske forhåpninger, for jeg skjønner jo at det er kjipt å se testene gå nedover i styrke, men til å være 12 dpo er jo dette ikke så verst? Hvis vi tenker at Ovitrelle er helt ute og nå er det bare babystreken som henger igjen?

Ja, jo du kan vel i teorien ha rett. :angelic: Føler denne er litt vel svak for 12 dpo, men det er jo mange som har hatt vellykkede svangerskap med svak test 12dpo antar jeg. Kommer selvfølgelig til å ta en ny test om en eller to dager for å være helt sikker. :Heartpink
 
Nei, nå trenger jeg hjelp her.

Lang historie kort for de av dere som ikke har ni-lest alle mine innlegg. Livets første innsett 14.mai.
Postiv test på det som skulle vært ca 3+5. Stigende tester hele veien, men begynte å blø søndag (4+1).
Blødd jevnt og trutt søndag-tirsdag. I går, onsdag, begynte jeg å blø mer. Det er slimete, rødt blod (beklager for mye detaljer her). Full mensen-blødning fra onsdags morgen. Blør enda mye, viser ingen tegn til å stoppe.

Hcg-nivå mandag 4+2 = 269
Hcg-nivå onsdag 4+4 = 888 ?!

Jeg blir jo livredd for blæremola eller noe annet skummelt fordi hcg har doblet seg på et døgn. Og jeg blør enda masse. Hva gjør jeg nå? Er det innafor å ha ei doblingstid på 26 timer? :arghh::arghh: Hun hos legen var kjempeglad for å kunne fortelle at hcg har økt fint, men jeg blir bare bekymra. Var så forberedt på å bare avslutte støttebehandling nå.

Har ingen symptomer enda, bortsett fra at jeg våkner tidlig.
 
Last edited:
Nei, nå trenger jeg hjelp her.

Lang historie kort for de av dere som ikke har ni-lest alle mine innlegg. Livets første innsett 14.mai.
Postiv test på det som skulle vært ca 3+5. Stigende tester hele veien, men begynte å blø søndag (4+1).
Blødd jevnt og trutt søndag-tirsdag. I går, onsdag, begynte jeg å blø mer. Det er slimete, rødt blod (beklager for mye detaljer her). Full mensen-blødning fra onsdags morgen. Blør enda mye, viser ingen tegn til å stoppe.

Hcg-nivå mandag 4+2 = 269
Hcg-nivå onsdag 4+4 = 888 ?!

Jeg blir jo livredd for blæremola eller noe annet skummelt fordi hcg har doblet seg på et døgn. Og jeg blør enda masse. Hva gjør jeg nå? Er det innafor å ha ei doblingstid på 26 timer? :arghh::arghh: Hun hos legen var kjempeglad for å kunne fortelle at hcg har økt fint, men jeg blir bare bekymra. Var så forberedt på å bare avslutte støttebehandling nå.

Har ingen symptomer enda, bortsett fra at jeg våkner tidlig.
Stor klem! Skjønner godt du er urolig. Men det er gode tall! Ring klinikken og spør?
 
Nå har jeg fått satt inn ett syvcellet embryo på dag 3 etter uttak. To til av de sju eggene fortsetter å utvikle seg, og vi håper vi får de på frys (får beskjed til helga).

Innsettet var helt smertefritt :)

Den ene eggstokken har gått litt tilbake i størrelse, mens den andre ennå er ganske stor. Bittelitt fri væske i buken, men de så ikke noen stor risiko ved innsett og mente alt så bra ut. Har fått beskjed om å drikke mye, og få i meg nok salt og proteiner.

Jeg er jo også i grei allmenntilstand, og har ikke tatt smertestillende siden mandag. Det gjør litt vondt når jeg hoster og nyser, men har ikke så mye ubehag når jeg tisser lenger. Prøver å tenke positivt og ha tiltro til at de ikke ville satt inn embryo om det ikke var forsvarlig.
 
Stor klem! Skjønner godt du er urolig. Men det er gode tall! Ring klinikken og spør?
Klinikken var veldig fornøyd med stigningen i hcg og sa at dette kunne være veldig individuelt. De var ikke like happy med at jeg bare blør mer og mer, men hun prøvde å berolige meg med at det kan gå bra selv om man blør. Enn så lenge er vi dessverre på "vent og se". En ultralyd vil jo ikke gi noe særlig svar fordi det enda er så tidlig...
Blir ny blodprøve på mandag (den UNN har bestilt), så har svar ila mandags formiddag.
 
Klinikken var veldig fornøyd med stigningen i hcg og sa at dette kunne være veldig individuelt. De var ikke like happy med at jeg bare blør mer og mer, men hun prøvde å berolige meg med at det kan gå bra selv om man blør. Enn så lenge er vi dessverre på "vent og se". En ultralyd vil jo ikke gi noe særlig svar fordi det enda er så tidlig...
Blir ny blodprøve på mandag (den UNN har bestilt), så har svar ila mandags formiddag.
Vondt med ventinga. Håper det går bra!
 
Back
Topp