Mai 2024

Merkelig - sjekket igjen og står «16 dager etter embryo transfer» og syns de sa 16 dager etter innsett. Så stemmer overens med papirene hvertfall.. men syns det var lenge å vente ja, men men!
Er det 5 dagers du har satt inn då?
Kommer du til å teste før det er gått 16 dager?

Kjenner det allerede klør i fingrene etter å teste. Haha. Blir jo gal av denne ventetiden. 3 dager siden innsett og 9 dager siden ovitrelle. Så hadde uansett ikke kunne stolt på et evt svar i dag.
 
Ser ikke ut som det gikk likevel her:sorry: Testene blir ikke sterkere. Er nå 11 dpo, og alle fire gangene jeg har vært gravid har de vært tydelig positiv til nå. Nå må jeg sikkert ha ventesyklus siden dette var ferskforsøk, og da blir det ikke før etter sommeren, søren og! Noen som vet grunnen til at man må ha ventesyklus forresten? Er jo i så fin form…
 
Ser ikke ut som det gikk likevel her:sorry: Testene blir ikke sterkere. Er nå 11 dpo, og alle fire gangene jeg har vært gravid har de vært tydelig positiv til nå. Nå må jeg sikkert ha ventesyklus siden dette var ferskforsøk, og da blir det ikke før etter sommeren, søren og! Noen som vet grunnen til at man må ha ventesyklus forresten? Er jo i så fin form…

Åh, så leit :Heartpink føler med deg, det er så vondt og føles så bortkasta.

Men det varierer fra klinikk til klinikk. Hos Porsgrunn måtte vi det, men hos hausken er det ikke nødvendig. Jeg har funnet studier som sier at det ikke er nødvendig, men det finnes sikkert studier som sier det er nødvendig og :rolleyes: (men de har ikke jeg lett etter :hilarious:). Så har ikke noe godt svar egentlig, virker ikke som det er -nødvendig- hvertfall.
 
Åh, så leit :Heartpink føler med deg, det er så vondt og føles så bortkasta.

Men det varierer fra klinikk til klinikk. Hos Porsgrunn måtte vi det, men hos hausken er det ikke nødvendig. Jeg har funnet studier som sier at det ikke er nødvendig, men det finnes sikkert studier som sier det er nødvendig og :rolleyes: (men de har ikke jeg lett etter :hilarious:). Så har ikke noe godt svar egentlig, virker ikke som det er -nødvendig- hvertfall.
Årsaken til ventesyklus handler om kapasiteten i det offentlige :) jeg satte inn i januar, februar, mars, april og mai i fjor uten problemer i styrt syklus men det var privat:)
 
Åh, så leit :Heartpink føler med deg, det er så vondt og føles så bortkasta.

Men det varierer fra klinikk til klinikk. Hos Porsgrunn måtte vi det, men hos hausken er det ikke nødvendig. Jeg har funnet studier som sier at det ikke er nødvendig, men det finnes sikkert studier som sier det er nødvendig og :rolleyes: (men de har ikke jeg lett etter :hilarious:). Så har ikke noe godt svar egentlig, virker ikke som det er -nødvendig- hvertfall.
Tusen takk for svar❤️ Da går jeg bare vente og se hva de sier når jeg ringer inn mens.
 
Årsaken til ventesyklus handler om kapasiteten i det offentlige :) jeg satte inn i januar, februar, mars, april og mai i fjor uten problemer i styrt syklus men det var privat:)
Ikke bare kapasitet, tror jeg - hos Porsgrunn fikk jeg beskjed etter uttak om at jeg måtte ha en syklus mellom før innsett uansett, og så kunne jeg melde fra ved neste mens for å se hva de hadde kapasitet til. Men det var riktignok totalfrys, vet ikke om det har noe å si? Vet du?
 
Ikke bare kapasitet, tror jeg - hos Porsgrunn fikk jeg beskjed etter uttak om at jeg måtte ha en syklus mellom før innsett uansett, og så kunne jeg melde fra ved neste mens for å se hva de hadde kapasitet til. Men det var riktignok totalfrys, vet ikke om det har noe å si? Vet du?
I Porsgrunn måtte jeg vente hver bidige gang og det handlet ikke om meg da jeg var i styrt syklus men fordi de ikke hadde kapasitet før mnd etter :) totalfrys ønsker de å vente, men til vanlig så er det kun på bakgrunn av kapasitet
 
Ser ikke ut som det gikk likevel her:sorry: Testene blir ikke sterkere. Er nå 11 dpo, og alle fire gangene jeg har vært gravid har de vært tydelig positiv til nå. Nå må jeg sikkert ha ventesyklus siden dette var ferskforsøk, og da blir det ikke før etter sommeren, søren og! Noen som vet grunnen til at man må ha ventesyklus forresten? Er jo i så fin form…
Hos hausken slipper en vente syklus. Har gått rett på igjen flere ganger.. så en må ikke.. Men vet i det offentlige handler det vist mye om kapasitet ..
 
Er det 5 dagers du har satt inn då?
Kommer du til å teste før det er gått 16 dager?

Kjenner det allerede klør i fingrene etter å teste. Haha. Blir jo gal av denne ventetiden. 3 dager siden innsett og 9 dager siden ovitrelle. Så hadde uansett ikke kunne stolt på et evt svar i dag.

Jeg testet meg vel 7-8 dager etter innsett og har hatt positive tester.
Men har en litt uggen følelse på at det er kjemisk eller noe annet.. men CB digital viste 2-3 uker idag, så håper det går veien.

Prøvde å vente til testdag, men så leste jeg her inne at «alle» testet seg før så da klarte jeg ikke vente :p :hilarious:
 
Jeg testet meg vel 7-8 dager etter innsett og har hatt positive tester.
Men har en litt uggen følelse på at det er kjemisk eller noe annet.. men CB digital viste 2-3 uker idag, så håper det går veien.

Prøvde å vente til testdag, men så leste jeg her inne at «alle» testet seg før så da klarte jeg ikke vente :p :hilarious:
Men hvis den viser 2-3 uker no så er vel det bra? ❤️ Hvilken dag var det du egentlig skulle teste?
 
Men hvis den viser 2-3 uker no så er vel det bra? ❤️ Hvilken dag var det du egentlig skulle teste?

Jeg er litt usikker på det med disse ukene og hvor nøyaktig det er. Så blir veldig spennende å se om mensen kommer denne uka eller ikke! Tenkte ringe legen imorgen og be om en blodprøve.
Testdag er ikke før til fredag, så lenge å vente!
 
Og når er din testdag? Tenker du teste før?
Ville hvertfall prøvd å vente lengst mulig :p
Har fått beskjed om å ta blodprøve mandag 27. Men at jeg kan ta hjemmetest søndag 26.
Tok ovitrelle fredag 10. Så i teorien skal jo den være ute ca no. Men vil holde på håpet om at det har gått lengst mulig. Haha så skal hvertfall prøve å vente til nærmere helgen før eg tester. Selvom det klør i fingrene etter å teste no.

Føler eg kjenner stikkinger osv. Men redd det bare er fordi jeg ønsker det så sterkt ❤️
 
Noen som vet når man kan begynne å teste etter innsett av fryst embryo i naturlig syklus? Har ikke tatt ovitrelle ☺️
Hvis det er et 5 dagers så skal det vel i teorien være 10dpo 5 dager etter innsett. Men ikke alle tester positivt så tidlig då
 
Back
Topp