Mai 2024

CD 28 etter kjemisk og mislykket forsøk, tr enda ikke dykket opp:blackeye: Burde den ikke kommet som normalt når det skjedde såpass tidlig? Dykker kanskje opp i løpet av dagen, pleier å kjenne menssmerter likefør det kommer, men har ikke hatt noe symptomer. Neg gtest:rolleyes: Klarer nesten ikke vente til å starte med nytt forsøk!
 
CD 28 etter kjemisk og mislykket forsøk, tr enda ikke dykket opp:blackeye: Burde den ikke kommet som normalt når det skjedde såpass tidlig? Dykker kanskje opp i løpet av dagen, pleier å kjenne menssmerter likefør det kommer, men har ikke hatt noe symptomer. Neg gtest:rolleyes: Klarer nesten ikke vente til å starte med nytt forsøk!
Jeg hadde lang syklus etter kjemisk (i motsetning til etter SA i uke 6, der jeg gikk rett tilbake i normal syklus). 36 dager, mot vanligvis 28, og kraftigere blødning enn normalt.
 
Da er jeg offisielt ruger på en 5 dagers ❤️ spennende tider fremover!
Da err vi to på samme tid! Kjente en del stikkinger i magen/på siden i går rett etter innsettet. Husker ikke om jeg gjorde det sist jeg hadde innsett. Det ble sagt at det fester seg i går/i dag da det ble satt inn. Får bare vente å se til testdato...
 
Jeg er jo helt ny på innsett, så her kommer det kanskje dumme spørsmål. Når kan jeg teste og faktisk stole på svaret? Jeg er 99% sikker på at dette ikke funka, så vil ikke være i nærheten av noe falskt håp.

Ovitrelle på kvelden 9. mai, uttak 11. mai. Så da er jeg 11 DPO i dag? Altså 11 dager siden uttak?

13 dager siden Ovitrelle da, burde jeg vente et par dager til for å være helt helt sikker?
Jeg har ikke blodprøvedato før 3 uker etter innsett og så lenge klarer jeg nok ikke vente.

Edit: jeg har masse stikkinger i magen men det er på feil side mtp hvor egget ble plantet, så tror det er hjernen og kanskje progesteronen som spiller meg et puss
 
Last edited:
Jeg er jo helt ny på innsett, så her kommer det kanskje dumme spørsmål. Når kan jeg teste og faktisk stole på svaret? Jeg er 99% sikker på at dette ikke funka, så vil ikke være i nærheten av noe falskt håp.

Ovitrelle på kvelden 9. mai, uttak 11. mai. Så da er jeg 11 DPO i dag? Altså 11 dager siden uttak?

13 dager siden Ovitrelle da, burde jeg vente et par dager til for å være helt helt sikker?
Jeg har ikke blodprøvedato før 3 uker etter innsett og så lenge klarer jeg nok ikke vente.

Edit: jeg har masse stikkinger i magen men det er på feil side mtp hvor egget ble plantet, så tror det er hjernen og kanskje progesteronen som spiller meg et puss
Ovitrelle skal vel være ute av systemet etter 10 dager.
Jeg testet 12 DPO og fikk da en svak positiv strek.
Men vet ikke om en negativ test med sikkerhet hadde betydd at det ikke var noe… men ville tro at rundt dag 12 DPO så burde man se noe… men jeg har bare hatt ett insett selv, så langt ifra ekspert.
 
Jeg er jo helt ny på innsett, så her kommer det kanskje dumme spørsmål. Når kan jeg teste og faktisk stole på svaret? Jeg er 99% sikker på at dette ikke funka, så vil ikke være i nærheten av noe falskt håp.

Ovitrelle på kvelden 9. mai, uttak 11. mai. Så da er jeg 11 DPO i dag? Altså 11 dager siden uttak?

13 dager siden Ovitrelle da, burde jeg vente et par dager til for å være helt helt sikker?
Jeg har ikke blodprøvedato før 3 uker etter innsett og så lenge klarer jeg nok ikke vente.

Edit: jeg har masse stikkinger i magen men det er på feil side mtp hvor egget ble plantet, så tror det er hjernen og kanskje progesteronen som spiller meg et puss
Noen vil være uenig med meg men, 12 dpo BØR det være utslag på test :)
 
Noen vil være uenig med meg men, 12 dpo BØR det være utslag på test :)
Jeg vil bare ta test for å få bekreftet en negativ, så jeg har ingen håp om at dette har gått veien! Men derfor er jeg livredd for å få en Ovitrelle-strek også :laughing002
 
Jeg vil bare ta test for å få bekreftet en negativ, så jeg har ingen håp om at dette har gått veien! Men derfor er jeg livredd for å få en Ovitrelle-strek også :laughing002
Ja ikke sant.. Men ovitrelle skal jo normalt være ute til 10 dager men for noen henger det igjen litt til.. Men 12 dpo.. er det ikke antydning til strek der da så blir det ikke det heller.. for skal det være greit med HCG der til 14 dpo så må det ha skjedd noe til 12 dpo :p
 
5 av 6 ble befrukta. Og imorgen setter vi inn ett 2 dagers :nailbiting: men er sykt stinn og oppblåst. Vanlig dagen etter uttak eller sjanse for mild overstimulering?
 
Da err vi to på samme tid! Kjente en del stikkinger i magen/på siden i går rett etter innsettet. Husker ikke om jeg gjorde det sist jeg hadde innsett. Det ble sagt at det fester seg i går/i dag da det ble satt inn. Får bare vente å se til testdato...
Så gøy! Jeg har også kjent en del stikkinger både i dag og i går :angelic: Wææ, fester seg så fort :nailbiting: Har bare lest at det tar 2-3 dager før det fester seg, men samme dag/dagen etter er jo myyye bedre! Krysser fingrene :D
 
Jeg hadde lang syklus etter kjemisk (i motsetning til etter SA i uke 6, der jeg gikk rett tilbake i normal syklus). 36 dager, mot vanligvis 28, og kraftigere blødning enn normalt.
Takk for svar:happy: Da får jeg bare vente å se, så merkelig at kjemisk skal forskyve mens med så mange dager. Jeg hadde blødning som varte i ca 6 dager da jeg var 3+6. Såpass tidlig at jeg trodde ikke det skulle gå ut over neste syklus, men men…
 
Å nei.... Hjertet mitt klarer ikke. 13,5 døgn siden Ovitrelle og 9 dager siden innsett av et tredagers embryo. Kan dette stemme? Jeg tør ikke tro på det. Livredd for å bli skuffa igjen. Har selvfølgelig bare én test i huset av strimmel.

Enda 11 dager til blodprøve. Ingen embryo som har klart seg til frys, så jeg er skikkelig redd for at dette skal gå til grunne også.

Edit: jeg blir absolutt overlykkelig hvis dette stemmer, men har bestemt meg for å ikke tro på noe som helst før en tidlig ultralyd. Jeg er kjemperedd for at eggene mine er kjempedårlige og ikke egna for liv. Så jeg beskytter hjertet litt :Heartpink
 

Vedlegg

  • IMG_1881.jpeg
    IMG_1881.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Last edited:
Back
Topp