Mai 2024

Har fått beskjed om å ta blodprøve mandag 27. Men at jeg kan ta hjemmetest søndag 26.
Tok ovitrelle fredag 10. Så i teorien skal jo den være ute ca no. Men vil holde på håpet om at det har gått lengst mulig. Haha så skal hvertfall prøve å vente til nærmere helgen før eg tester. Selvom det klør i fingrene etter å teste no.

Føler eg kjenner stikkinger osv. Men redd det bare er fordi jeg ønsker det så sterkt ❤️

Ja er fort å innbille seg ting, men krysser fingrene for at det er et godt tegn :Heartred

Jeg ventet så lenge jeg klarte nettopp for å kunne leve i håpet noen dager lengre evt!
Men var ikke så lett!
 
Ja er fort å innbille seg ting, men krysser fingrene for at det er et godt tegn :Heartred

Jeg ventet så lenge jeg klarte nettopp for å kunne leve i håpet noen dager lengre evt!
Men var ikke så lett!
Heier på oss begge at det kan gå veien denne gangen. Og at det kommer en liten til oss på nyåret ❤️
 
Ser ikke ut som det gikk likevel her:sorry: Testene blir ikke sterkere. Er nå 11 dpo, og alle fire gangene jeg har vært gravid har de vært tydelig positiv til nå. Nå må jeg sikkert ha ventesyklus siden dette var ferskforsøk, og da blir det ikke før etter sommeren, søren og! Noen som vet grunnen til at man må ha ventesyklus forresten? Er jo i så fin form…
Åh nei så leit å høre :(:Heartpink dette var skikkelig dritt. Forstår at ventingen som kanskje kommer kanskje blir den verste delen av det hele. Sender deg mange klemmer og håper at tiden i mellom går fort.
 
Wow!!! Så sykt bra! Du må være helt i ekstase. Hva sier hausken? Denne gangen må det gå for deg!
Hausken og dem var overrasket de også. Hadde ikke regnet med så mange befrukta. De var helt i ekstase de også.. har jo gjort en del innsats nå sist med to hystroskopier osv så håper jo det utgjør en forskjell.
 
Back
Topp