Hva er det du sier?!! Jeg blir helt satt ut. For en forferdelig lege du har snakket med! Nei - sånn skal det IKKE være og jeg skjønner du ble lei deg. Send en klage om du orker. Jeg synes det er rart at mennesker jobber i disse stillingene når de ikke er empatiske. Jeg håper du kommer deg raskt over det Jeg håper karma tar henne igjen og at hun får en skikkelig kjip dag i dag.Fikk akkurat satt inn det de kalte for en kjempefin blastocyst. Selve innsettet gikk fint, men det ble desverre en fæl opplevelse likevel. Vi har jo hatt mange innsett etter at vi fikk første, og nå to uttak. Tenkte å søke refusjon hos HELFO nå, men kommer på at jeg kastet de bekreftelsesskjemaene i flyttingen, og jeg var da kommet over uke 17, så jeg tenkte jeg ikke trengte de. Lite visste jeg da at jeg to uker senere måtte gjøre provosert abort pga vannavgang. Forklarte dette til legen, og ba pent om hun kunne skrive ut nye skjema til meg. Hun ble så sur, ufin og sint, og mente jeg kastet bort tiden hennes pga jeg ikke gadd å ta vare på de skjemaene selv. Ble helt satt ut, og måtte holde meg for ikke å gråte. Så utrolig stygt gjort og ufølsomt når man fra før av er så vanvittig sårbar. Har aldri vært en «vanskelig» pasient heller
Men hurra for innsettet ditt. Tenk om denne lille saken blir en deilig tjukk liten baby! Jeg krysser fingrene for deg!!