Mai 2024

Da har jeg testet ovitrelle ut (tok også digital som viste "ikke gravid" i tillegg til strimler 25). Testet igjen i dag tidlig - helt negativ test og anså ovitrelle som ute i går ettersom alle testene var negative i går også.

Så nå tok jeg denne og kan se en svak svak strek :shy: vet det er tidlig, og vet at ovitrelle av og til kan tulle litt selv om, men jeg har en så god følelse denne gangen her. Det må jo gå en gang og jeg håper så inderlig at det er nå!
Tok du den i dag om morgen ? Jeg har holdt på sånn men alikevel fått positivt på konsentrert urin . Håper det betyr du er gravid. Hos meg har det alltid vært falsk og ovitrelle likevel

Da har jeg testet ovitrelle ut (tok også digital som viste "ikke gravid" i tillegg til strimler 25). Testet igjen i dag tidlig - helt negativ test og anså ovitrelle som ute i går ettersom alle testene var negative i går også.

Så nå tok jeg denne og kan se en svak svak strek :shy: vet det er tidlig, og vet at ovitrelle av og til kan tulle litt selv om, men jeg har en så god følelse denne gangen her. Det må jo gå en gang og jeg håper så inderlig at det er nå!
æææ så sykt spennende!! :love7

Tok du den i dag om morgen ? Jeg har holdt på sånn men alikevel fått positivt på konsentrert urin . Håper det betyr du er gravid. Hos meg har det alltid vært falsk og ovitrelle likevel
Er veldig klar over at dette kan gå begge veier, holdt på med ovitrelle i mange år så kjenner hvordan den virker så altfor godt. Jeg bare velger denne gangen å holde meg positiv - skuffelsen kommer tidsnok den dersom den skal komme.
Takk for at du håper for meg :Heartred

CD11 her og første UL-kontroll i dag viste 2 folikler på 14 og 12 mm på høyre side, og en på 14mm på venstre side. "Du er lett å stimulere gitt" sa gyn, så det er jo iallefall noe positivt å ta med seg....:wacky:

Skal teste etter eggløsning hver morgen fremover, og hvis jeg ikke har fått positiv test tirsdag morgen skulle de vurdere Ovitrelle. Krysser fingrene for det egentlig, fikk det på forrige fryseforsøk da jeg ble gravid!:smiley-angelic001

Omtrent hvor store er foliklene når de slipper igjen? Rundt 20mm? Eller er det veldig forskjellig?

Er veldig klar over at dette kan gå begge veier, holdt på med ovitrelle i mange år så kjenner hvordan den virker så altfor godt. Jeg bare velger denne gangen å holde meg positiv - skuffelsen kommer tidsnok den dersom den skal komme.
Takk for at du håper for meg :Heartred
Enig en må bare tenke positivt. Dette game er håpløst av og til..bedre være positiv enn negativ

CD11 her og første UL-kontroll i dag viste 2 folikler på 14 og 12 mm på høyre side, og en på 14mm på venstre side. "Du er lett å stimulere gitt" sa gyn, så det er jo iallefall noe positivt å ta med seg....:wacky:

Skal teste etter eggløsning hver morgen fremover, og hvis jeg ikke har fått positiv test tirsdag morgen skulle de vurdere Ovitrelle. Krysser fingrene for det egentlig, fikk det på forrige fryseforsøk da jeg ble gravid!:smiley-angelic001

Omtrent hvor store er foliklene når de slipper igjen? Rundt 20mm? Eller er det veldig forskjellig?
Åh dette vet ikke jeg så mye om, tror det varierer litt? Hos meg er de ofte veldig store før de slipper (opp til 24mm), så klinikken gir meg ovitrelle når jeg har 18 mm og over i allefall.

Åh dette vet ikke jeg så mye om, tror det varierer litt? Hos meg er de ofte veldig store før de slipper (opp til 24mm), så klinikken gir meg ovitrelle når jeg har 18 mm og over i allefall.
Jaa, sånn var det ja, at de gjerne vil ha over 18mm! Forrige gang hadde jeg jo en på 23mm, så teoretisk sett kan det være en stund til :hilarious:

Ææææh! Jeg ser også strek! Herregud så spennende! Håper så mye for deg og at det sitter denne gangen! Spent på morgendagens strek! :smiley-angelic001 :Heartpink

Tatt ny test i dag! Vanligvis er jeg helt blank på morgenurin men samme streken som i går, kom på morgenurin testen. Har også fått en BITTELITT sterkere test i dag som jeg kan se at streken er mer rosa på. Nå håper jeg den vil stige utover dagen i dag eller imorgen. Ønsker meg så veldig en stigning som jeg kan slå meg litt til ro med. 11 dager siden ovitrelle, 10 dpo i dag.

Vedlegg

• Screenshot_2024-05-11-09-52-48-02_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2024-05-11-09-52-48-02_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    886,2 KB · Visninger: 78
Eggene vokser 1-2 mm per døgn. Fikk beskjed om at egget slipper rundt 20 - 23mm, så ville hørt med dem om du kunne få ovitrelle om noen dager

Hurra for innsett! Når satte du inn?? Og når skal du starte teste-kaoset? :hilarious:
Satte inn i går, er testetøs deluxe og dette var et fryseforsøk, men sist gang testet jeg positivt 4 dager etter innsett men pleier å begynne testingen 2 dager etter innsett, da er det slutt på tålmodigheten

Kan strykes, to egguttak i går og ingen ble befruktet
Uff, føler med deg! Har vært igjennom samme.. Det er en skikkelig kjip beskjed å få. Sender masse gode tanker til deg :Heartpink

Herregud jeg har synlig stigning!!! Og streken er uten tvil rosa, den er der. Jeg føler jeg ser syner. Dere ser det dere også, sant?
Har hatt det helt forferdelig i dag, begynte å planlegge neste forsøk - alt for å beskytte meg selv. Men nå tør jeg faktisk kalle meg gravid inntil motsatte er bevist. Nå SKAL det vare hele veien inn til mål :shy::Heartred

Forsatt 10 dpo (og sorry spam med testingen) :wtf::hilarious:

Vedlegg

• IMG20240511164700.jpg
    IMG20240511164700.jpg
    2,2 MB · Visninger: 92
Herregud jeg har synlig stigning!!! Og streken er uten tvil rosa, den er der. Jeg føler jeg ser syner. Dere ser det dere også, sant?
Har hatt det helt forferdelig i dag, begynte å planlegge neste forsøk - alt for å beskytte meg selv. Men nå tør jeg faktisk kalle meg gravid inntil motsatte er bevist. Nå SKAL det vare hele veien inn til mål :shy::Heartred

Jeg ser!!! Herregud, så stas! Din tur!! :smiley-angelic001

Se der ja!!!! Herlig, gratulerer så mye :hello2

Håper jeg følger etter!

Nydelig strek❤️ Gratulerer så mye, nå er det din tur! Og fortsett gjerne å spame:angelic:

Se der ja!!!! Herlig, gratulerer så mye :hello2

Håper jeg følger etter!
Nydelig strek❤️ Gratulerer så mye, nå er det din tur! Og fortsett gjerne å spame:angelic:
Tusen takk fine gode dere. Jeg er helt i sjokk egentlig men selvfølgelig veldig veldig glad. Dere kommer etter snart: jeg manifesterer at det er MANGE av oss som blir gravide i mai! Jeg heier på dere :Heartpink

Back
Topp