Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud jeg har synlig stigning!!! Og streken er uten tvil rosa, den er der. Jeg føler jeg ser syner. Dere ser det dere også, sant?
Har hatt det helt forferdelig i dag, begynte å planlegge neste forsøk - alt for å beskytte meg selv. Men nå tør jeg faktisk kalle meg gravid inntil motsatte er bevist. Nå SKAL det vare hele veien inn til mål
Forsatt 10 dpo (og sorry spam med testingen)
16 dpo i dag, 11 dager etter innsett av blasto. Jeg kan settes på gravid
Håper mange flere følger etter!!
Gratulerer såååå mye!! Og tusen tusen takkGratulerer! Den der er sterkere enn mine har vært 10 dpo! Jeg har først fått antydning til strek 10 dpo
flere tester altså - elsker at alle her er testegale og du skal SELVFØLGELIG få flere testerMen må jo få se flere av testene dine!!
Blir sikkert enda klarere i kveld ja! Spennende og se hvordan økningen er fra annenhver dag! Ser jo veldig lovende ut så langt daflere tester altså - elsker at alle her er testegale og du skal SELVFØLGELIG få flere tester
Her er siste for noen timer siden (turte ikke teste på første morgenurin så drakk litt kaffe og testet en time senere i dag). Jeg kan se antydning til sterkere test fra i går men tror at den vil bli enda klarere utover kvelden så skal vente til i kveld med minst 4 timers hold. Holder deg oppdatert
11 dpo
Da håper jeg at du slipper å få mensen igjen og at testen du tar imorgen overrasker deg med noe veldig positivtVentet mensen i går eller i dag, men foreløpig uteblir den. 11dpo, og det kan godt være bare cyclogesten som gjør det. Har ingen tester, planen er blodprøve onsdag, men jeg kjøper nok en test i morgen hvis mensen fortsatt ikke kommer.
Eggene vokser 1-2 mm per døgn. Fikk beskjed om at egget slipper rundt 20 - 23mm, så ville hørt med dem om du kunne få ovitrelle om noen dager
Satte inn i går, er testetøs deluxe og dette var et fryseforsøk, men sist gang testet jeg positivt 4 dager etter innsett men pleier å begynne testingen 2 dager etter innsett, da er det slutt på tålmodigheten
Jaa, de sa jeg skulle si fra hvis jeg ikke hadde fått positiv el-test på tirsdag, da var det kanskje aktuelt med ovitrelle! Krysser fingrene for det, så er jeg sikker på at el faktisk skjer, det har det med å drøye ut i tid..
Gratulrer16 dpo i dag, 11 dager etter innsett av blasto. Jeg kan settes på gravid
Håper mange flere følger etter!!
Jeg satt ovitrelle samme dag som største folikkel var 19 mm. Naturlig får jeg EL en del senere, 22-24 mm de gangene de har sjekket.
Håper du er smertefri og at det denne gangen blir blastocyster på frys! Jeg krysser alt jeg har og håper med deg. Hvilken medisin har du brukt denne gangen? Og hvordan har formen din vært?Nå har jeg hatt mitt tredje uttak og venter på svar om både befruktning og utvikling. Etter to uttak hvor ingen av eggene har nådd blasto så blir jeg bare kvalm av hele prosessen. 9 egg ut denne gangen. Spent på om ny medisin har gjort noen forskjell.
Jeg har vært i fin form alle gangene, faktisk. Litt stinn mot slutten av stimulering, men ingenting kritisk.Håper du er smertefri og at det denne gangen blir blastocyster på frys! Jeg krysser alt jeg har og håper med deg. Hvilken medisin har du brukt denne gangen? Og hvordan har formen din vært?
Ååh, gratulerer Det ble din tur og! Så stasGod morgen heiagjengen. Nå tror jeg at jeg roer ned på testingen. Er 12 dpo i dag og det er ikke lenger tvil i at jeg er gravid
Nå begynner også min verste tid så jeg venter til 16 mai med å ta neste test (må melde fra til klinikken da). Denne gangen skal det gå bra med oss alle
Okei - så rart at man bruker så forskjellige medisiner. Jeg har PCOS selv, har hatt mest suksess med fyremadel og gonal f. Har brukt bemfola også men da ble jeg veldig overstimulert, sykt mange eggposer men få modne egg.Jeg har vært i fin form alle gangene, faktisk. Litt stinn mot slutten av stimulering, men ingenting kritisk.
Har vært igjennom Rekovelle, Fostimon og denne gangen Pergoveris. De er litt forsiktige med stimuleringen pga PCOS, men har endt opp med 10-7-9 egg. (Har hatt langt flere eggposer da) Jeg har vel et modningsproblem, så eggene utvikler seg sakte og stopper å utvikle seg før dag 5...
Krysser fingrene for denne runden. Hvis det ikke går nå, så blir det en god pause i sommer med fokus på andre ting