Drikkeflaske
Betatt av forumet
Det kan være kortere ventetider også altså, så det er jo verdt å ta en telefon for å høre. Prøvde å sjekke ut på Helsenorge for deg, men det kom ikke opp noe når jeg tastet inn «hysteroskopi». Gikk an å skrive inn livmor, og da kom «operasjon av genitalt fremfall» opp som en mulig prosedyre. Det var 22-44 ukers ventetid. Ikke det du skal ha, men..Oi, det var lenge! Vi tenkte jo offentlig ja, men hvis vi snakker så lenge så må vi vurdere å gå privat. Jeg har mulige adheranser i livmor etter utskrapning etter fødsel, så det blir kanskje mer enn bare en enkel hysteroskopi.
Takk for svar, gull verdt!
Så leit med mulige adheranser i livmor. Jeg har adheranser utenpå livmor (tarm, eggstokk, blære) pga. en gjennomskylling av eggleder i fjor hos en fertilitetsklinikk her i Oslo. Det endte med abscess i den ene egglederen fordi de ikke brukte sterilt utstyr måtte fjerne både blindtarm (feiloperasjon) og eggleder i to ulike operasjoner på Ullevål. Så jeg ble steril etter det (den andre egglederen er tett). Hva vi kvinner må gjennom! Glad for å kunne dele det et sted her på forum