Mai 2023❤️

Jeg håper og krysser fingrene for at den forrige testen var Ovitrellen som enda satt i og at det enda er håp for dere. :smiley-angelic001 Hvor mange dpo er du i dag?
Jeg testet ut Ovitrelle på onsdag og torsdag, så det er nok dessverre over og ut. For ville jo vært rart om Ovitrelle plutselig dukket opp igjen på fredag, selv om det var mer konsentrert urin? Er 9dpo i dag

Det var lurt, da har du et utgangspunkt! :) Jeg tror jeg lider av testegalskap så hvis jeg kommer så langt denne gangen må jeg nok gjøre det samme som deg, så jeg ikke går på samme smellen som sist. Jeg er god på å planlegge at jeg ikke skal teste før testdato, men jeg er elendig til å faktisk utføre det jeg planlegger :dontknow:laughing002
Jeg lider av testegalskap og er elendig til å utføre det jeg planlegger selv!!! Så du er virkelig ikke alene der :hilarious:
Men det hadde vært veldig deilig å slippe å få flere nedturer før man faktisk får en reel nedtur har jeg tenkt…så det beste hadde vært å levd i håpet til testdag eller ihvertfall nærmere testdag:smiley-angelic001

Her varierer den også veldig. En gang hadde jeg blenda test 6dpo og en gang satt den i til 11dpo. Stort sett pleier den sitte til 8dpo, har vel hatt 15 runder med Ovitrelle nå :BangHead:laughing002
Pleier å sitte til sånn rundt 8 dpo hos meg også. Oi såpass mange ganger ja:playful: kjenner til Ovitrelle du da, med andre ord…

Krysser fortsatt fingrene for at testen din snur og at embryoet bare er litt tregt❤️

Ja, veldig tidlig. Men siden den var positiv i går og ikke i dag så er det vel ikke alkurat sånn at den kan feste seg igjen regner jeg med :hungover: :smiley-angelic001 :smiley-angelic001
Er det vanlig make sure du tester med? Jeg håper på at det var en ovitrelle lurestrek og at en riktig dukker opp, meg forstår tankene dine ❤️

Jeg testet ut Ovitrelle på onsdag og torsdag, så det er nok dessverre over og ut. For ville jo vært rart om Ovitrelle plutselig dukket opp igjen på fredag, selv om det var mer konsentrert urin? Er 9dpo i dag
Hvis det var mer konsentrert urin som du sier så er det kanskje ikke så rart likevel? Som babydrømmen over her sier, 9 dpo er fortsatt veldig tidlig. Jeg skal håpe med/for deg :smiley-angelic001 God klem til deg :love7

Jeg lider av testegalskap og er elendig til å utføre det jeg planlegger selv!!! Så du er virkelig ikke alene der :hilarious:
Men det hadde vært veldig deilig å slippe å få flere nedturer før man faktisk får en reel nedtur har jeg tenkt…så det beste hadde vært å levd i håpet til testdag eller ihvertfall nærmere testdag:smiley-angelic001

Hehe, jeg føler meg litt mindre gal når jeg leser på forumet her og ser at vi er flere om å være like testegal (det føles faktisk litt bedre da). :laughing025
Det er jo ikke noe rart da når ønsket er så stort (og tålmodigheten så kort...) :love2 Det hadde selvfølgelig vært det beste å levd i håper til testdag, men for min del måtte de nok lagt meg i koma eller noe i samme dur, hvis det skulle skjedd... Men all ære til de som klarer å vente :notworthy

Da var jeg «back in the game» etter at første ivf-forsøket ble avbrutt siden det var en del mindre eggposer enn forventet på 9 dagers ultralyden. Etter litt under 2 uker kom mensen så i dag startet jeg med større dose gonal-f (250ie isf 175) og håper på flere egg:)

Månen - 33 år - B1- ivf 1- Medicus- gonal-f/ fyremadel/ovitrelle/duphaston- uttak 25-27 mai?

Jeg fikk beskjed fra sykehuset dagen etter uttak at de prøver å dyrke alle de 4 befrukta eggene til blastocyst-stadiet, for så å bruke det egget som har best kvalitet (og hvis det er flere som holder ut til da så fryses disse). Nå er vi veeeeldig spent på om de/noen overlever så lenge, samtidig som vi er innforstått med at om de ikke gjør det så er det en mening med det og (men det hadde selvfølgelig vært j#vlig kjipt). Er det vanlig at de oppdaterer underveis ifht. hvordan det går med eggene (for eks hvis noen faller fra) - eller må vi vente helt til innsettingsdagen før vi får vite? Holder til på UNN

Last edited:
Back
Topp