Drikkeflaske
Betatt av forumet
Jeg krysser alt jeg har for degVææær så snill og la dette være noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg krysser alt jeg har for degVææær så snill og la dette være noe
Jeg håper og krysser fingrene for at den forrige testen var Ovitrellen som enda satt i og at det enda er håp for dere. Hvor mange dpo er du i dag?Den lille streiferen ville dessverre ikke bli. Vi som en liten stund trodde vi skulle slippe å punge ut for forsøk privat
Jeg testet ut Ovitrelle på onsdag og torsdag, så det er nok dessverre over og ut. For ville jo vært rart om Ovitrelle plutselig dukket opp igjen på fredag, selv om det var mer konsentrert urin? Er 9dpo i dagJeg håper og krysser fingrene for at den forrige testen var Ovitrellen som enda satt i og at det enda er håp for dere. Hvor mange dpo er du i dag?
Jeg lider av testegalskap og er elendig til å utføre det jeg planlegger selv!!! Så du er virkelig ikke alene derDet var lurt, da har du et utgangspunkt! Jeg tror jeg lider av testegalskap så hvis jeg kommer så langt denne gangen må jeg nok gjøre det samme som deg, så jeg ikke går på samme smellen som sist. Jeg er god på å planlegge at jeg ikke skal teste før testdato, men jeg er elendig til å faktisk utføre det jeg planlegger
Pleier å sitte til sånn rundt 8 dpo hos meg også. Oi såpass mange ganger ja kjenner til Ovitrelle du da, med andre ord…Her varierer den også veldig. En gang hadde jeg blenda test 6dpo og en gang satt den i til 11dpo. Stort sett pleier den sitte til 8dpo, har vel hatt 15 runder med Ovitrelle nå
9 dpo er tidlig daJeg testet ut Ovitrelle på onsdag og torsdag, så det er nok dessverre over og ut. For ville jo vært rart om Ovitrelle plutselig dukket opp igjen på fredag, selv om det var mer konsentrert urin? Er 9dpo i dag
Ja, veldig tidlig. Men siden den var positiv i går og ikke i dag så er det vel ikke alkurat sånn at den kan feste seg igjen regner jeg med9 dpo er tidlig da
Er det vanlig make sure du tester med? Jeg håper på at det var en ovitrelle lurestrek og at en riktig dukker opp, meg forstår tankene dineJa, veldig tidlig. Men siden den var positiv i går og ikke i dag så er det vel ikke alkurat sånn at den kan feste seg igjen regner jeg med
Hvis det var mer konsentrert urin som du sier så er det kanskje ikke så rart likevel? Som babydrømmen over her sier, 9 dpo er fortsatt veldig tidlig. Jeg skal håpe med/for deg God klem til degJeg testet ut Ovitrelle på onsdag og torsdag, så det er nok dessverre over og ut. For ville jo vært rart om Ovitrelle plutselig dukket opp igjen på fredag, selv om det var mer konsentrert urin? Er 9dpo i dag
Jeg lider av testegalskap og er elendig til å utføre det jeg planlegger selv!!! Så du er virkelig ikke alene der
Men det hadde vært veldig deilig å slippe å få flere nedturer før man faktisk får en reel nedtur har jeg tenkt…så det beste hadde vært å levd i håpet til testdag eller ihvertfall nærmere testdag
Det er Make Sure ja. Men den var så og si helt blenda på torsdag og fredag morgen, så rart om Ovitrelle plutselig skulle gi utslag igjen.Er det vanlig make sure du tester med? Jeg håper på at det var en ovitrelle lurestrek og at en riktig dukker opp, meg forstår tankene dine
God klem til deg9 dager siden innsett av 3 dagers idag, null positive tester etter ovitrelle ble testet ut, og nå begynte jeg jammen meg å spotte brunt
Sender deg mange gode klemmer Huff, føler med deg!!9 dager siden innsett av 3 dagers idag, null positive tester etter ovitrelle ble testet ut, og nå begynte jeg jammen meg å spotte brunt
Så spennende Når er test dato?Måtte ta en til for å se at det ikke var noe galt med den ene strimmelen, og den var minst like bra strek
Testdato er 25. Mai. Men blenda tester nå så løpet er nok kjørtSå spennende Når er test dato?
Så kjedelig Blir det flere forsøk?Testdato er 25. Mai. Men blenda tester nå så løpet er nok kjørt