Ja, vi går for en 3pk privat.Så kjedeligBlir det flere forsøk?
Men er litt i tenkeboksen om vi burde prøve inseminasjon heller. Har på 9 innsett hatt to kjemiske.
Og på 5 inseminasjoner blitt gravid 2 ganger, men endte i en MA og en SA.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi går for en 3pk privat.Så kjedeligBlir det flere forsøk?
Jeg Begynner med progesteron 5 dager før innsett.. så samme dagen som uttaket har vært til vanligHvilken dag etter uttak eller etter eggløsning har dere startet med progresteron støtte ?
Så kjedeligKan settes på ikke gravid. Mensen kom her i dag.
Skjønner ikke at jeg alltid har så mye kortere lutealfase etter innsett enn med inseminasjon eller en prøvehjemmesyklus.
De som trenger får gi meg et lite pip.Nå er det leveringsproblemer på estradot igjen.. å synarela for mange.. trasig med medisinproblemer. Heldigvis har jeg nok plaster!
GratulererBlodprøve viste HCG på 89 i dag - 10 dager etter innsett (hadde hcg på 95, 11 dager etter innsett ved forrige graviditet).
Så jeg kan settes på gravid![]()

Takk! Må bare krysse alt jeg har for at den sitter godtGratulerer![]()
Det satser vi påTakk! Må bare krysse alt jeg har for at den sitter godt
GratulererJa i dag fikk jeg beskjed fra klinikken om at vi har fått 8 blasto på frys(eggdonor), i morgen skal jeg ta blodprøve for å se om mensen er langt unna
![]()
Da er vi akkurat likt i løpetPippiLangstrømpe - 36 - B1 - pergoveris - fyremadel - prednisolone - ovitrelle og kanskje gonapeptyl -oppstart 9.5 #3 egguttak forventet 22.5
Så kjedeligKan settes på ikke gravid. Mensen kom her i dag.
Skjønner ikke at jeg alltid har så mye kortere lutealfase etter innsett enn med inseminasjon eller en prøvehjemmesyklus.
Wow så fantastisk med 8 på frys!!!Ja i dag fikk jeg beskjed fra klinikken om at vi har fått 8 blasto på frys(eggdonor), i morgen skal jeg ta blodprøve for å se om mensen er langt unna
![]()