Mai 2023❤️

etter 12 dager med menopur, 5 dager med letrozol, satt jeg ovitrielle sprøyte i dag, fortsatt ikke positiv eggløsningstest, men mistenker at eggene aldri slipper her. Egget var 17 mm på fredagsmorgen, så håper det er stort nok nå. Hjemmeforsøk i kveld :)

Hvilken dag etter uttak eller etter eggløsning har dere startet med progresteron støtte ?
Jeg Begynner med progesteron 5 dager før innsett.. så samme dagen som uttaket har vært til vanlig :)

Last edited:
Nå er det leveringsproblemer på estradot igjen.. å synarela for mange.. trasig med medisinproblemer. Heldigvis har jeg nok plaster!

PippiLangstrømpe - 36 - B1 - pergoveris - fyremadel - prednisolone - ovitrelle og kanskje gonapeptyl -oppstart 9.5 #3 egguttak forventet 22.5
Da er vi akkurat likt i løpet:) Blir spennende å følge deg :) Når startet du med prednisolon? Jeg spurte fertilitetsklinikken min om jeg kunne prøve prednisolon, men fikk beskjed at de trodde ikke det ville ha noen effekt på meg. Jeg skal på første ultralyd i morgen :)

Kan settes på ikke gravid. Mensen kom her i dag.
Skjønner ikke at jeg alltid har så mye kortere lutealfase etter innsett enn med inseminasjon eller en prøvehjemmesyklus.
Så kjedelig ❤️ Det er så mye rart som man skje med kroppen i dette gamet. Kanskje er inseminasjon veien å gå? Ønsker dere masse lykke til videre!

Back
Topp