Ja fikk helt sjokk jeg hadde liksom vært fornøyd med 2Wow så fantastisk med 8 på frys!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fikk helt sjokk jeg hadde liksom vært fornøyd med 2Wow så fantastisk med 8 på frys!!!
Gratulerer!Blodprøve viste HCG på 89 i dag - 10 dager etter innsett (hadde hcg på 95, 11 dager etter innsett ved forrige graviditet).
Så jeg kan settes på gravid
Gratulerer!Ja i dag fikk jeg beskjed fra klinikken om at vi har fått 8 blasto på frys (eggdonor), i morgen skal jeg ta blodprøve for å se om mensen er langt unna
Ja, det er vi visst Dette blir fryktelig spennende! Jeg hadde en lang og vanskelig prosess med MA i februar, så nå føles det utrolig godt å være tilbake i gamet jeg startet med både prednisolone og pergoveris syklusdag 2, 9.mai. Jeg har autoimmun sykdom så derfor litt hissig immunforsvar. Det er nok derfor jeg fikk det. Jeg skal også på ultralyd i morgen! Da må vi nesten oppdatere hverandre i morgen daDa er vi akkurat likt i løpet Blir spennende å følge deg Når startet du med prednisolon? Jeg spurte fertilitetsklinikken min om jeg kunne prøve prednisolon, men fikk beskjed at de trodde ikke det ville ha noen effekt på meg. Jeg skal på første ultralyd i morgen
Tusen takkGratulerer!
Så fantastisk med 8 på frys! Wow!Ja i dag fikk jeg beskjed fra klinikken om at vi har fått 8 blasto på frys (eggdonor), i morgen skal jeg ta blodprøve for å se om mensen er langt unna
Samme med Rekovelle Håper bare jeg får det før mensen dukker opp, hvis ikke så må jeg vente til neste syklusNå er det leveringsproblemer på estradot igjen.. å synarela for mange.. trasig med medisinproblemer. Heldigvis har jeg nok plaster!
Så bra. Vi går også privat nå, første forsøket ble avbrutt, så venter på å få begynne opp igjenJa, vi går for en 3pk privat.
Men er litt i tenkeboksen om vi burde prøve inseminasjon heller. Har på 9 innsett hatt to kjemiske.
Og på 5 inseminasjoner blitt gravid 2 ganger, men endte i en MA og en SA.
GratulererBlodprøve viste HCG på 89 i dag - 10 dager etter innsett (hadde hcg på 95, 11 dager etter innsett ved forrige graviditet).
Så jeg kan settes på gravid
Gratulerer så utrolig mye Hurra for 8 på frysJa fikk helt sjokk jeg hadde liksom vært fornøyd med 2
Ja det blir spennende Men jeg frykter at jeg hadde eggløsning i natt. Hadde sånn eggløsningsslim i går kveld, og kjempe kramper i natt. Selv om jeg har tatt Fyremadel i 3 dager allerede Så nå bare krysser jeg fingrene for at det ikke har skjedd. Har til vanlig klokkeren syklus med eggløsning på dag 14-15.Ja, det er vi visst Dette blir fryktelig spennende! Jeg hadde en lang og vanskelig prosess med MA i februar, så nå føles det utrolig godt å være tilbake i gamet jeg startet med både prednisolone og pergoveris syklusdag 2, 9.mai. Jeg har autoimmun sykdom så derfor litt hissig immunforsvar. Det er nok derfor jeg fikk det. Jeg skal også på ultralyd i morgen! Da må vi nesten oppdatere hverandre i morgen da
Tusen takkGratulerer så utrolig mye Hurra for 8 på frys
Hvordan gikk det i dag? Hos meg så de flere follikler, men i hovedsak 4 av grei størrelse. Ikke så sjokkerende når jeg kun fikk ut 2 egg sist. Egguttak blir på mandag. Ny kontroll igjen på fredag ☺Ja, det er vi visst Dette blir fryktelig spennende! Jeg hadde en lang og vanskelig prosess med MA i februar, så nå føles det utrolig godt å være tilbake i gamet jeg startet med både prednisolone og pergoveris syklusdag 2, 9.mai. Jeg har autoimmun sykdom så derfor litt hissig immunforsvar. Det er nok derfor jeg fikk det. Jeg skal også på ultralyd i morgen! Da må vi nesten oppdatere hverandre i morgen da
Så bra! Da var det altså ikke eggløsning, det var godt og høre Heldigvis trenger man bare det ene! Hos meg så de 10-12, alle rundt 13 mm, så her blir det også ny kontroll på fredag og mest sannsynlig egguttak på mandag Fortsatt helt likt for oss da. Høres ut som du også burde få prøve prednisolone, hvorfor ikke liksom? Fikk du gjennomslag for det?Hvordan gikk det i dag? Hos meg så de flere follikler, men i hovedsak 4 av grei størrelse. Ikke så sjokkerende når jeg kun fikk ut 2 egg sist. Egguttak blir på mandag. Ny kontroll igjen på fredag ☺
Nei, legen så da follikler så håper alt er i skjønneste orden Åå, så utrolig gode tall du fikk på kontrollen i dag - hurra Jeg krysser alt jeg har for deg!! Jeg tok opp det med prednisolon i dag, og legen sa jeg kunne velge det selv men anbefalte det ikke. Det er litt komplisert med meg pga høy risiko for infeksjon (jeg må gå på antibiotika ved egguttak), så er litt redd for å slå ned immunforsvaret mitt akkurat ved egguttak Men hvis jeg får embryo på frys så skal jeg vurdere å prøve prednisolon da tenkte jegSå bra! Da var det altså ikke eggløsning, det var godt og høre Heldigvis trenger man bare det ene! Hos meg så de 10-12, alle rundt 13 mm, så her blir det også ny kontroll på fredag og mest sannsynlig egguttak på mandag Fortsatt helt likt for oss da. Høres ut som du også burde få prøve prednisolone, hvorfor ikke liksom? Fikk du gjennomslag for det?
Krysser fingrene for oss begge og håper skikkelig for oss!! Jeg forstår det med prednisolone, det nok lurt å høre på legene når det er litt komplisert, som du sier, du kan jo prøve det senere, ved frys! Nå er det om og gjøre å få tiden til å gå frem mot uttak. De neste dagene etterpå er også rimelig nervepirrende! Første gang overlevde ingen av embryoene til dag 2 og neste gang var det ett som klarte seg til dag 4 og det ble innsett. Det ene ble til en graviditet, selv om det ble MA. Så antall spiller ingen rolle la oss høres på fredag etter ny ultralydNei, legen så da follikler så håper alt er i skjønneste orden Åå, så utrolig gode tall du fikk på kontrollen i dag - hurra Jeg krysser alt jeg har for deg!! Jeg tok opp det med prednisolon i dag, og legen sa jeg kunne velge det selv men anbefalte det ikke. Det er litt komplisert med meg pga høy risiko for infeksjon (jeg må gå på antibiotika ved egguttak), så er litt redd for å slå ned immunforsvaret mitt akkurat ved egguttak Men hvis jeg får embryo på frys så skal jeg vurdere å prøve prednisolon da tenkte jeg