PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Så spennende da! Og gode nyheter at de får tak på den høyre Det virker veldig positivt Plutselig har noen av de små utviklet seg raskt, de har jo noen dager til på seg. Jeg har veldig tro på Pergoveris! Selv tar jeg 300.Ja, var på ultralyd i dag. De så mange folikler på venstre side, men maaange små og 4 litt større (de som var større sist). Den største var bare 18 mm. De utvikler seg litt ulikt. Så skal øke dosen Pergoveris til 250 i 2 dager til og trigges på søndag. Egguttak blir på tirsdag morgen. Men en positiv ting er at de kommer til på høyre side også denne gangen! Etter infeksjonen jeg hadde i fjor klistret eggstokken seg bak livmor men nå trodde de at de kom til på denne siden også.
Spennende med egguttak på mandag Jeg håper så inderlig med deg på innsett denne gangen. Krysser alt jeg har! Hva sa de om foliklene dine i dag?
De så flere hos meg nå enn de har gjort noen av de forrige gangene, 6 på høyre og 8 på venstre. Og de var i veldig lik størrelse, så det så lovende ut for å kunne få ut så mye som 10 Tror jeg har hatt 3 og 5 før. Men man kan jo ha 15 stk uten at noen klarer seg, så det er jo ikke antallet som teller heller! Begynner å føle litt press nå, så veldig klar for å få de ut. Neste uke blir uutholdelig spennende og lang!