Mai 2023❤️

Ja klart! Jeg har i tidligere forsøk ikke fått ut mer enn 6-2-6 egg. Det midterste forsøket var fordi hun (uerfaren) ikke kom til høyre eggstokk, så det hadde nok vært på en 5/6 egg der og.

Ved hjelp av androgen priming skal forhåpentligvis flere follikler rekrutteres slik at flere blir stimulert når jeg starter med sprøyter og får ut flere egg. Har nå gått på testosteron i smart 2 måneder. Vil ikke påvirke egg kvaliteten, kun eventuelt kvantiteten. Men jeg har ved siden av tatt Q10 og disse andre kosttilskuddene anbefalt av It starts with the egg.
Hei! Kan jeg spørre hva slags q10 du tar? Jeg har lest it starts with men finner ikke igjen der jeg mener det sto noe om hvilken type (ubiqonol eller ubiqinon tror jeg alternativene var?)

I går kveld (10 dpo) tok jeg så klart en test da. En test som viste antydning til strek, men kun da jeg tok frem lasersynet mitt. I dag tidlig tok jeg en ny test som fortsatt viser kun antydning til strek, men som mitt helt vanlige syn kan se. Jeg tør nesten ikke legge ut dette her, i tilfelle det er en streifer, i tilfelle jeg jingser alt. Men jeg gjør det likevel, fordi det er godt å dele med andre i samme båt. *krysse krysse alt jeg har*Vis vedlegget 405843
Heier på deg, og krysser alt jeg har for at den lille holder seg fast :Heartred

Ubiquinol er den som absorberes best iallefall :)
Jeg er ingen ekspert og kan ha feil, men når jeg skulle begynne med q10 så leste jeg en del bl a denne lenken som sier at det ikke er noen forskjell. De to formene omdannes til hverandre i kroppen og det er ubiquinon-formen som tas opp hvis jeg husker De fleste studier som har vist god effekt på eggkvalitet har brukt ubiquinon (siden det var den opprinnelige versjonen av tilskuddet som var tilgjengelig).

I går kveld (10 dpo) tok jeg så klart en test da. En test som viste antydning til strek, men kun da jeg tok frem lasersynet mitt. I dag tidlig tok jeg en ny test som fortsatt viser kun antydning til strek, men som mitt helt vanlige syn kan se. Jeg tør nesten ikke legge ut dette her, i tilfelle det er en streifer, i tilfelle jeg jingser alt. Men jeg gjør det likevel, fordi det er godt å dele med andre i samme båt. *krysse krysse alt jeg har*Vis vedlegget 405843
Den er lett å se :D

Altså, dette er nå. Streken er sterkere enn i morges. Er det virkelig mulig? :oops:
20D62FBB-0288-4134-B2AD-B3C1FB1C7807.jpeg

Ja er 2 blasto på frys. Det skal jo gi oss gode sjanser for at vi lykkes. Er så spent på veien videre nå. Legen avtalte akkumulering da vi var der på oppstart samtale basert på at vi har fått så lite embryo av alle uttakene vi har vært gjennom. Mengden egg har variert, men kvaliteten på de er tydeligvis ikke den beste uansett mengde. Første runde mista vi alle. Runde 2 fikk vi et halvdødt embryo som ikke ble noe av. Runde 3 så satt den gitt. Det var med Gonapeptyl og ovitrelle. Da fikk vi ett godt embryo og jeg ble gravid. Tvillinger som jeg mistet 17 uker på vei. Runden etter der fikk vi ett embryo igjen. Det endte i en kjemisk.

Jeg har tro på at vi skal lykkes tilslutt. Må bare finne det rette egget. ❤️
Det blir kjempe spennende fremover☺️ Men for en reise dere har hatt!! Og ufattelig trist med tvillingene Føler så enormt med deg, og sender deg mange gode tanker! Jeg ble også gravid med tvillinger på mitt første innsett av første IVF for 2 år siden, kun 1 blasto ble satt inn men det delte seg. Ble en laaangvarig MA med flere medisinske aborter fordi kroppen ikke ville støte de ut. Sykehuset ville ikke skrape ut, så gikk i 14 uker før jeg begynte å blø ordentlig. Så hadde jeg kjemisk nå sist i februar. Vi håper begge på vår tur denne gangen! At endelig sitter gullegget fast☺️❤️

Ja, jeg har troen ❤️ Det hjelper litt det også, som en egen liten trigger☺️ Om det derimot ikke skulle gå, så ber jeg om å få to gonapeptyl neste gang. En venninne fikk også det og denne ganen satt den hos henne! Jeg satt sprøytene i kveld ja, så nå er alt gjort og det er bare å vente på mandagens uttak☺️ Blir så tullete på den ventedagen mellom, akkurat som jeg er redd eggene skal løsne for tidlig og helst bare vil ligge på sofaen med bena opp :D
Kjenner jeg er ekstra spent på uttaket nå på tirsdag altså med tanke på medisinene☺️ Hvordan syns du gonapeptylen var? Jeg tok de og ovitrelle i kveld. Syns ikke noe særlig om den gonapeptylen jeg Begynte å blø og av begge og ble skikkelig blå. Vet ikke om jeg traff noe kar eller om det bare er for at nåla er litt større enn de andre jeg har tatt. Men men, nå er det over med medisiner for meg også

Haha, kjenner til det du sier. Livredd for at de skal løsne. Og jeg har jo hatt en del utflod som likner på eggløsningsslim denne gangen, hele tiden trodd jeg har hatt eggløsning Er spent på morgendagen din - hold oss gjerne oppdatert etterpå. Og masse masse lykke til!❤️

Back
Topp