Mai 2023❤️

Takk, det var nyttig å høre litt erfaringer☺️ og takk for at du heier på meg! Lurer på om det finnes noen kjerringråd… men uansett, i morgen er det deg❤️ ønsker deg masse lykke til og venter på oppdatering☺️
Skulle virkelig ønske jeg hadde noen kjerringråd på lager til deg❤️ Tusen hjertelig takk! Hjelper så mye å ha en heiagjeng her inne☺️ Får jeg ut 3-4 skal jeg være happy. Alt over blir bonus og alt under blir nederlag, men vi får ta det vi får. Jeg oppdaterer i morgen❤️

Helt normalt å få masse slim og kjenne mindre spreng den sprøytefrie dagen. Jeg er nå i gang med 6. runden med det og kjenner så godt igjen tankene og uroen dere skriver om.

Her uroer jeg meg for at det ikke skal ha skjedd noe særlig. Jeg har tatt 4 sprøyter nå og er på dag 5 i morgen. Skal på ultralyd og får da vite om det stemmer at ingenting har skjedd eller om jeg bare ikke kjenner det så godt denne gangen. Alltid noe å uroe seg for, uansett hvor mange ganger man har gjort dette her. :laughing002 Men ja, jeg er mye roligere denne runden. Jeg har en trygghet i å vite at det ligger to i fryseren og venter på meg uansett hvordan denne runden går. Håper jo på godt resultat, men tar det jeg får.

Helt normalt å få masse slim og kjenne mindre spreng den sprøytefrie dagen. Jeg er nå i gang med 6. runden med det og kjenner så godt igjen tankene og uroen dere skriver om.

Her uroer jeg meg for at det ikke skal ha skjedd noe særlig. Jeg har tatt 4 sprøyter nå og er på dag 5 i morgen. Skal på ultralyd og får da vite om det stemmer at ingenting har skjedd eller om jeg bare ikke kjenner det så godt denne gangen. Alltid noe å uroe seg for, uansett hvor mange ganger man har gjort dette her. :laughing002 Men ja, jeg er mye roligere denne runden. Jeg har en trygghet i å vite at det ligger to i fryseren og venter på meg uansett hvordan denne runden går. Håper jo på godt resultat, men tar det jeg får.
Masse lykke til ❤️ jeg har kjent veldig lite denne gangen, men det skjedde noe likevel. De sa til og med at det var rart jeg ikke kjente mer. Så det trenger ikke bety noe (men det vet du jo også egentlig da☺️). Uansett fint å bekreftelse i morgen da❤️

Så fantastisk! :D❤️ 8 egg er jo kjempebra! Jeg har fått telefon i dag om at 8 av mine er befruktet. De ringte også i går og oppdaterte på metoden som ble brukt og hvordan det gikk med insemineringen. Oppdater hvis du hører noe mer da!:D
Ja jeg fikk helt sjokk faktisk :) De sa i fra når de hadde fått ut første egg, så jeg ble så redd for at det kun bli det ene. Får samtale i morgen tidlig om befruktning, så oppdaterer da. Kanskje gonapeptyl gjorde susen;) Wow, gratulerer med 8 befruktet!!❤️ Kjempe bra! Brukte de IVF eller ICSI hos dere?

Jeg skal ha innsett igjen i slutten av mnd en gang, venter på positiv eggløsningstest før endelig dato blir satt:D Aldri hatt innsett av fryst uten progynova før så det er både litt nervepirrende og spennende! Alle gode ting er 16..?:nailbiting::banghead:
Så spennende med innsett i naturlig syklus! Det har jeg skikkelig troa på. Venninna mi har hatt både 3 x IVF med egne egg, og donoregg med 3 innsett uten å bli gravid. Alle gangene med frys og donor har hun gått på progynova og slimhinna ble ca 7-8 mm hver gang. Nå satte hun inn i naturlig syklus, slimhinna var 10 hvis jeg husker riktig og hun ble gravid for første gang! 12 uker denne uken☺️

Da skal jeg på UL fredag og sjekke i forhold til eggløsning. Har lange sykluser så blir nok ikke innsett før 7 juni hvis eggløsning plutselig ikke kommer tidligere. Når pleier dere å teste for eggløsning før fryseforsøk? :) jeg er redd det plutselig ikke blir innsett da jeg tidligere har hatt en væskende eggleder. Men legen mente kanskje at det var pga mye hormoner tidligere og denne gangen blir det bare cyclogest siden det er donoregg

Jeg hadde rett da. Der var det ikke mye å rope hurra for. 2 på hver side. Men det er iallefall noe. Så håper jeg de stakkars eggene blir fine og akkurat passe. Om vi så bare får ett befrukta egg som kan brukes så er jeg fornøyd. Tilbake på fredag for å se om jeg da kan starte på Fyremadel.

Så fine resultat @Drikkeflaske og @PippiLangstrømpe! Gratulerer!

Jeg er ferdig med utttak nå, og det ble kun to egg ut. Så er jo forberedt på at det kanskje ikke blir noe å sette inn.

Men er positivt overrasket over hvor lite vondt uttaket i seg selv var, mye mindre ubehag enn jeg hadde sett for meg. Så om det blir flere runder (selv om jeg så klart håper det ikke gjør det), så gruer jeg meg i det minste ikke så mye til det.

Ja jeg fikk helt sjokk faktisk :) De sa i fra når de hadde fått ut første egg, så jeg ble så redd for at det kun bli det ene. Får samtale i morgen tidlig om befruktning, så oppdaterer da. Kanskje gonapeptyl gjorde susen;) Wow, gratulerer med 8 befruktet!!❤️ Kjempe bra! Brukte de IVF eller ICSI hos dere?
Krysser alt for deg ❤️

Jeg hadde rett da. Der var det ikke mye å rope hurra for. 2 på hver side. Men det er iallefall noe. Så håper jeg de stakkars eggene blir fine og akkurat passe. Om vi så bare får ett befrukta egg som kan brukes så er jeg fornøyd. Tilbake på fredag for å se om jeg da kan starte på Fyremadel.
Jeg forstår at du ble skuffet, man blir jo det, selv om dette er mer enn godt nok så lenge det er ett eller flere bra❤️ Så de fire like ut i størrelse foreløpig?

Lenge leve testemanien! o_O Klarer ikke la være, må liksom teste hver dag for å følge med på evt nedgang. Fullstendig kontrollbehov i frykt for å få en kjip overraskelse om jeg hopper over noen dager. Skummelt å skulle tro på det jeg ser.
image.jpg

Så fine resultat @Drikkeflaske og @PippiLangstrømpe! Gratulerer!

Jeg er ferdig med utttak nå, og det ble kun to egg ut. Så er jo forberedt på at det kanskje ikke blir noe å sette inn.

Men er positivt overrasket over hvor lite vondt uttaket i seg selv var, mye mindre ubehag enn jeg hadde sett for meg. Så om det blir flere runder (selv om jeg så klart håper det ikke gjør det), så gruer jeg meg i det minste ikke så mye til det.
To egg kan være akkurat nok :D Det føles godt når det er flere, men sånn i realiteten trengs bare ett! Så bra at du ikke opplevde særlig ubehag og forbereder deg mentalt på flere runder. Jeg krysser fingrene for deg! Jeg hadde tre egg første gang og fått flere begge de neste gangene. Så det kan endre seg fort. Hold oss oppdatert når du får tilbakemelding i morgen da:D ❤️

Lenge leve testemanien! o_O Klarer ikke la være, må liksom teste hver dag for å følge med på evt nedgang. Fullstendig kontrollbehov i frykt for å få en kjip overraskelse om jeg hopper over noen dager. Skummelt å skulle tro på det jeg ser.Vis vedlegget 406028
Gjorde akkurat det samme når jeg var gravid sist:D turte ikke stole på at spiren fortsatt var der uten å få bekreftelse hva test hver dag! Hjalp litt etter den digitale. Men for en fin utvikling du har! Dette ser veldig bra ut❤️

Back
Topp