PippiLangstrømpe
Glad i forumet
Ja, fy søren for noen spennende dager vi har nå Det er en slags milepæl når siste medisin er tatt og det bare er venting som gjenstår! Jeg synes også gonapeptyl er litt ubehagelig å sette. Jeg blødde ikke, men det svei godt. Synes for øvrig fyremadel er på samme måte.Kjenner jeg er ekstra spent på uttaket nå på tirsdag altså med tanke på medisinene Hvordan syns du gonapeptylen var? Jeg tok de og ovitrelle i kveld. Syns ikke noe særlig om den gonapeptylen jeg Begynte å blø og av begge og ble skikkelig blå. Vet ikke om jeg traff noe kar eller om det bare er for at nåla er litt større enn de andre jeg har tatt. Men men, nå er det over med medisiner for meg også
Haha, kjenner til det du sier. Livredd for at de skal løsne. Og jeg har jo hatt en del utflod som likner på eggløsningsslim denne gangen, hele tiden trodd jeg har hatt eggløsning Er spent på morgendagen din - hold oss gjerne oppdatert etterpå. Og masse masse lykke til!
Leste det du skrev over her. For en fryktelig opplevelse du har med deg i historien. Skikkelig trist å lese. Håper så mye for deg kunne ønske ingen trengte å oppleve disse tingene.. denne gangen må bli bedre!