Drikkeflaske
Betatt av forumet
Det kan være kortere ventetider også altså, så det er jo verdt å ta en telefon for å høre. Prøvde å sjekke ut på Helsenorge for deg, men det kom ikke opp noe når jeg tastet inn «hysteroskopi». Gikk an å skrive inn livmor, og da kom «operasjon av genitalt fremfall» opp som en mulig prosedyre. Det var 22-44 ukers ventetid. Ikke det du skal ha, men..Oi, det var lenge!Vi tenkte jo offentlig ja, men hvis vi snakker så lenge så må vi vurdere å gå privat. Jeg har mulige adheranser i livmor etter utskrapning etter fødsel, så det blir kanskje mer enn bare en enkel hysteroskopi.
Takk for svar, gull verdt!![]()
Så leit med mulige adheranser i livmor. Jeg har adheranser utenpå livmor (tarm, eggstokk, blære) pga. en gjennomskylling av eggleder i fjor hos en fertilitetsklinikk her i Oslo. Det endte med abscess i den ene egglederen fordi de ikke brukte sterilt utstyr
måtte fjerne både blindtarm (feiloperasjon) og eggleder i to ulike operasjoner på Ullevål. Så jeg ble steril etter det (den andre egglederen er tett). Hva vi kvinner må gjennom! Glad for å kunne dele det et sted her på forum

Et forsøk er mer enn bare et forsøk for oss ufrivillig barnløse, med alt av plager og hormonforandringer. Jeg håper så inderlig at du opplever god hjelp og behandling fremover, og at i andre enden venter det en liten bebis 

Håper håper håper!!