Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går bra med meg nå Har litt kvalme rett etter at medisinene er tatt, også litt urolig mage utover ettermiddagen.
Har hatt migrene noen dager, som jeg lurer på om kan være pga medisinene
Lykke til på mandagDa er Ovitrelle og 2 Gonapeptyl satt. Så nå er det bare å vente på uttak på mandag morgen
TakkLykke til på mandag
Så spennende Krysser fingrene for deg på mandagDa er Ovitrelle og 2 Gonapeptyl satt. Så nå er det bare å vente på uttak på mandag morgen
Godt det ikke bare er meg, fant først et som hadde 2, så da ble det å kjøpe det. Så måtte jeg til neste by for å få kjør den siste jeg trengerJa det måtte jeg og
Er nok det ja, kommer heldigvis på kvelden Mannen er nok litt lei av at jeg legger meg tidlig pga av detMigrene kan så absolutt være medisinene ja, jeg fikk intense smerter ved første lange protokoll og stimulering. Godt å høre at det går bra nå <3
Kjedelig ja! Men passa egentlig greit også, for da fåe jeg gjort ferdig et kurs jeg skal påKjedelig å måtte gå lenger enn planen, men håper det gir bra resultat tilslutt.
Jeg har bestilt medisiner og skal hente ut på mandag. Ligger en uke bak i løypa i forhold til hva jeg opprinnelig trodde skulle bli oppstart. Forrige syklus ble nesten en uke lengre enn normalt og det krølla jo til alt sammen. Jeg tok ut en uke med ferie den uka jeg trodde jeg skulle ha uttak og greier. Ender opp med å måtte sykemeldes uka etter igjen da. Det får gå som det går. Sjefen er heldigvis veldig tålmodig og snill.
Gruer meg til å starte på Progynova om noen dager nå. Aldri godt å si hvordan det påvirker fra gang til gang.
TakkSå spennende Krysser fingrene for deg på mandag
Masse lykke til i morgen krysser fingrene for gode eggVi var på UL nr 2 i dag (Fredag). Endelig er det flere eggposer som er med nå. Slik det så ut i dag, ser det ut for at ca 7 eggposer er rimelig sikre på å bli tatt ut denne gangen (mente jeg telte ca 12 poser til sammen, noen var litt for små dessverre). To av eggposene hadde virkelig vokst!!
Og jeg har alltid fått ut noen flere enn det som blir sagt på ul. Slimhinnen lå på 11mm og så veldig fin ut. Så krysser fingrene.
Men som jeg sa til samboer, jeg skal bare være glad om vi får ett bra å sette inn. Å få på frys er bare en bonus. Noe jeg ikke har store forhåpninger om, og vi tar en dag av gangen. Dette ligger ikke i våre hender, og det er ingenting vi får gjort fra eller til nå. Ting blir som det blir.
Egguttak på mandag
TakkMasse lykke til i morgen krysser fingrene for gode egg
Er så kjipt når man får ut færre enn forventet, krysser fingrene for at de er av helt super kvalitetEgguttaket er overstått. Ble ikke mer enn 5 egg. Kjempe skuffa. Men håper på kvalitet over kvantitet
Ja, men får prøve å holde en knapp på at det er bedre kvalitet denne gangen nervepirrende å få telefon i morgen kjenner jegEr så kjipt når man får ut færre enn forventet, krysser fingrene for at de er av helt super kvalitet