Mai 2023❤️

Syklusdag 11,

Vedlegg

• 02964443-8CBD-4162-B030-274AD10EADBC.jpeg
    02964443-8CBD-4162-B030-274AD10EADBC.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 45
Går bra med meg nå :D Har litt kvalme rett etter at medisinene er tatt, også litt urolig mage utover ettermiddagen.
Har hatt migrene noen dager, som jeg lurer på om kan være pga medisinene :shifty:

Migrene kan så absolutt være medisinene ja, jeg fikk intense smerter ved første lange protokoll og stimulering. Godt å høre at det går bra nå <3

CD 12, 3 dager til kontroll ultralyd. Lovte gyn å fortsette å teste etter eggløsning, for å kunne ta kontakt for tidligere UL om det skulle skje, men kjenner man fort kan bli litt koko i hodet ja.

Vedlegg

• D0C16DF3-D2BC-4457-9375-2D6A66A4B8DC.jpeg
    D0C16DF3-D2BC-4457-9375-2D6A66A4B8DC.jpeg
    985,2 KB · Visninger: 41
  • 5EA3B217-9EC6-4538-A4C9-B3AEDB110C26.jpeg
    5EA3B217-9EC6-4538-A4C9-B3AEDB110C26.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 39
Migrene kan så absolutt være medisinene ja, jeg fikk intense smerter ved første lange protokoll og stimulering. Godt å høre at det går bra nå <3
Er nok det ja, kommer heldigvis på kvelden :) Mannen er nok litt lei av at jeg legger meg tidlig pga av det:hilarious:

Kjedelig å måtte gå lenger enn planen, men håper det gir bra resultat tilslutt.

Jeg har bestilt medisiner og skal hente ut på mandag. Ligger en uke bak i løypa i forhold til hva jeg opprinnelig trodde skulle bli oppstart. Forrige syklus ble nesten en uke lengre enn normalt og det krølla jo til alt sammen. Jeg tok ut en uke med ferie den uka jeg trodde jeg skulle ha uttak og greier. Ender opp med å måtte sykemeldes uka etter igjen da. :laughing002 Det får gå som det går. Sjefen er heldigvis veldig tålmodig og snill.

Gruer meg til å starte på Progynova om noen dager nå. Aldri godt å si hvordan det påvirker fra gang til gang.
Kjedelig ja! Men passa egentlig greit også, for da fåe jeg gjort ferdig et kurs jeg skal på :D

Blir nok sykemelding 17 mai uka, heldigvis et par dager fri den uka der :happy:

Hørte forresten at Menopur skal komme i penn-form snart. At de selger ut siste rest av pulver nå. Var ihvertfall det Hausken fortalte meg. Da blir det muligens litt enklere for de som skal bruke det. Synes det kan være noe herk med å blande selv og å dra bort liksom, under stimulering :)

Vi var på UL nr 2 i dag (Fredag). Endelig er det flere eggposer som er med nå. Slik det så ut i dag, ser det ut for at ca 7 eggposer er rimelig sikre på å bli tatt ut denne gangen (mente jeg telte ca 12 poser til sammen, noen var litt for små dessverre). To av eggposene hadde virkelig vokst!!
Og jeg har alltid fått ut noen flere enn det som blir sagt på ul. Slimhinnen lå på 11mm og så veldig fin ut. Så krysser fingrene.

Men som jeg sa til samboer, jeg skal bare være glad om vi får ett bra å sette inn. Å få på frys er bare en bonus. Noe jeg ikke har store forhåpninger om, og vi tar en dag av gangen. Dette ligger ikke i våre hender, og det er ingenting vi får gjort fra eller til nå. Ting blir som det blir.

Egguttak på mandag❤️
Masse lykke til i morgen ❤️ krysser fingrene for gode egg ❤️

MammaØnsket - 35 år - IVF 3. forsøk - UNN - Medisiner til nå: Progynova, Rekovelle, Menopur, Fyremadel - 1. syklusdag 26/4 - begynte med Progynova syklusdag 21 forige syklus og Rekovelle og Menopur på 2. syklusdag 27/4. - Stimulerer fortsatt

Jeg hadde første UL nå sist fredag (syklusdag 10). Da så de totalt 5-6 egg/eggposer som var på tur til og modnes, men som ikke var klar enda (største på 14 mm). Neste UL er i morgen. De kunne se uregelmessigheter på livmorslimhinna, noe som lignet vev eller en polypp, så det spørs om de kunne sette tilbake egg denne syklusen (men evt. fryse ned hvis noen egg blir befruktet og sette inn på en bedre syklus, når polyppen er borte). De skal ta ny vurdering i morgen. Spent.

1. forsøk: 3 egg ut, 1 befruktet. Ikke gravid.
2. forsøk: 2 egg ut, 1 befruktet. Ikke gravid.

Back
Topp