Mai 2023❤️

Oppdaget jo i går at jeg hat tatt for lite dose av Rekovelle hele veien :dead: Håper ikke jeg har ødelagt dette forsøket på grunn av det. Det får jeg vel svar på i dag på kontroll:bored:

I dag er første dagen hvor jeg har blitt kvalm og uggen av sprøytene :dead:
Hvordan gikk det idag? Gikk det greit at doseringen hadde blitt feil?:nailbiting:

Hvordan gikk det idag? Gikk det greit at doseringen hadde blitt feil?:nailbiting:
Vel, ble jo ikke akkurat resultatet som var ønsket, men jeg skal fortsette med samme dose.
Eggposene var fortsatt veldig små, så konsekvensen er rett og slett at jeg må gå
På medisiner lenger enn planen :dead:

Kjedelig å måtte gå lenger enn planen, men håper det gir bra resultat tilslutt.

Jeg har bestilt medisiner og skal hente ut på mandag. Ligger en uke bak i løypa i forhold til hva jeg opprinnelig trodde skulle bli oppstart. Forrige syklus ble nesten en uke lengre enn normalt og det krølla jo til alt sammen. Jeg tok ut en uke med ferie den uka jeg trodde jeg skulle ha uttak og greier. Ender opp med å måtte sykemeldes uka etter igjen da. :laughing002 Det får gå som det går. Sjefen er heldigvis veldig tålmodig og snill.

Gruer meg til å starte på Progynova om noen dager nå. Aldri godt å si hvordan det påvirker fra gang til gang.

Vi var på UL nr 2 i dag (Fredag). Endelig er det flere eggposer som er med nå. Slik det så ut i dag, ser det ut for at ca 7 eggposer er rimelig sikre på å bli tatt ut denne gangen (mente jeg telte ca 12 poser til sammen, noen var litt for små dessverre). To av eggposene hadde virkelig vokst!!
Og jeg har alltid fått ut noen flere enn det som blir sagt på ul. Slimhinnen lå på 11mm og så veldig fin ut. Så krysser fingrene.

Men som jeg sa til samboer, jeg skal bare være glad om vi får ett bra å sette inn. Å få på frys er bare en bonus. Noe jeg ikke har store forhåpninger om, og vi tar en dag av gangen. Dette ligger ikke i våre hender, og det er ingenting vi får gjort fra eller til nå. Ting blir som det blir.

Egguttak på mandag❤️

Hvordan gikk det med befrukting?:Heartred
Det vet jeg ikke, de har visstnok sluttet å gi beskjed om det fordi det var mange som fikk falske forhåpninger (!?)… så vet ingenting før det evt er innsett på tirsdag

Det vet jeg ikke, de har visstnok sluttet å gi beskjed om det fordi det var mange som fikk falske forhåpninger (!?)… så vet ingenting før det evt er innsett på tirsdag
kan jeg spørre hvilken klinikk? Så kjedelig å ikke få beskjed spør du meg.

CD 11, var på ultralyd i går og var flere eggposer som lå i dvale,kanskje økt fra 6-8 mm. vanskelig å si om de hadde utviklet seg noe siden sist. Og livmorahinna/endometriet var pittelitt tykkere. Tror ikke det blir eggløsning tiltross for dobbeltdose letrozol og menopur 75 fra dag 7-8. Gynekologen har begynt å se på henvisning til ivf. Og jeg skal behandles for pcos fra i dag av med metformin. Kan man bruke de strekene i clearblue EL testene til å se etter EL, eller må man bruke den monitoren? Var hvertfall sirkel/negativ i dag også. Synes testen ser litt sterkere ut i dag.

Vedlegg

• 9011D690-3BDC-41FE-972C-24445D7A767E.jpeg
    9011D690-3BDC-41FE-972C-24445D7A767E.jpeg
    1 MB · Visninger: 35
Jente88 - 34- ( hadde skrevet 24, det er så absolutt ikke riktig) B3 ( de to forrige med IVF) - privat gynekolog - Medisiner- letrozol,provera, Ovitrelle, Menopur , metformin( oppstart 6/5).

Tror det er det samme som vakttelefonen, ja :happy:

Viste seg å være null stress, jeg fikk mens i natt og ringte da telefonen åpnet - fikk beskjed om å starte med Menopur i morgen. Så da er jeg i gang! :joyful:

Apropos: dere som har erfaring med Menopur og andre typer stimulering - var stimuleringsperioden den samme som på Gonal-F/Bemfola? Jeg har tidligere stimulert i 8-10 dager i mine tidligere forsøk, og lurer på om det blir annerledes denne gangen. Er jo eldre enn sist, så det har sikkert noe å si også :pompus:
Tror det er veldig individuel, men erfaring er at min kropp trenger lang stimulering og øking av dose. Privatgynelogen som hjalp meg/fertilitetsklinikken mistet helt håpet, men ble uttak alikevell

Et lite klage innlegg :angelic:
Bivirkninger!
Hva har dere?

Var så glad for at jeg ikke kjente noe de 3 første dagene, men i dag. Da jeg begynte med Fyremadel i tillegg, så kom det.

På do hvert 15 min, luft i magen, stikkinger og vondt :shifty:

Men det blir vel bra til slutt :D
Hvordan går det med deg nå ? <3 bivirkninger er noe dritt

Vel, ble jo ikke akkurat resultatet som var ønsket, men jeg skal fortsette med samme dose.
Eggposene var fortsatt veldig små, så konsekvensen er rett og slett at jeg må gå
På medisiner lenger enn planen :dead:
Skjønner at det er utrolig kjedelig, men så lenge de ikke avbryter så er jo det gull:love017

Privat eller offentlig? Har aldri vært borti at dem ikke informerer om antall befruktede dagen etter uttak, så utrolig kjedelig:hungover:
Offentlig. Har hatt tre uttak der tidligere og da har de ringt opp neste dag. Men nå hadde de begynt med noe nytt, så da får man ikke lengre vite det :hungover:

Back
Topp