Mai 2023❤️

Jeg har ikke en gang tenkt på at man kan avbryte, men så fint at Medicus har en klar anbefaling og at du får starte rett på ny stimulering :D Det viktigste er jo at du føler at det er den riktige veien å gå.
Jeg vet ikke om de hadde foreslått det hvis ikke jeg hadde spurt dem på onsdag. Tror kanskje ikke det.. Men både legen og hun jeg snakket med sa de ville ha avbrutt hvis de var i mine sko siden donorsæd og selve forsøket er så dyrt. De tenker det er mer å hente. Så ja.. tålmodighet

Herreguuud jeg har glemt å hente ut siste dose Fyremadel fra apoteket! Nærmeste apotek som har inne er 2,5 time unna og åpner ikke før kl 10 imorgen og skal ta den 07:30. Er det noen som bor nærmere Valdres enn det her inne som har en til overs???? Som kan få igjen neste uke?? Panikk!!!

Herreguuud jeg har glemt å hente ut siste dose Fyremadel fra apoteket! Nærmeste apotek som har inne er 2,5 time unna og åpner ikke før kl 10 imorgen og skal ta den 07:30. Er det noen som bor nærmere Valdres enn det her inne som har en til overs???? Som kan få igjen neste uke?? Panikk!!!
Du har ifølge pakningsvedlegg og retningslinjer mulighet for å ta den kl 10 når du får hentet. Skal ikke være mer enn 30timer mellom injeksjoner(vil si helt til kl 1330 om jeg ikke regner feil) og klinikken avbryter deg ikke om du bommer på 2,5t, det kan jeg love deg :Heartred
Pust med magen og kjør på apoteket imorgen. 2,5t hver vei er ingen pris for et forsøk med muligheter.

Du har ifølge pakningsvedlegg og retningslinjer mulighet for å ta den kl 10 når du får hentet. Skal ikke være mer enn 30timer mellom injeksjoner(vil si helt til kl 1330 om jeg ikke regner feil) og klinikken avbryter deg ikke om du bommer på 2,5t, det kan jeg love deg :Heartred
Pust med magen og kjør på apoteket imorgen. 2,5t hver vei er ingen pris for et forsøk med muligheter.
Neida, planen er å dra imorgen tidlig og bare ta den så fort jeg har fått hentet den ut, er klar over at det ikke er krise å ta den litt for sent:) Men om noen litt nærmere kunne hatt en jeg kunne hentet ikveld, hadde det vært supert:hilarious:

Da ble vi ringt av Medicus og de anbefalte å avbryte og starte på nytt igjen med høyere dose eller evt andre medisiner ved neste blødning. De sier det hadde vært synd å bruke så mye penger på mange færre egg enn de hadde forventa. Det gir meg en god følelse at de ikke lar meg gå gjennom et forsøk de mener ikke er optimalt og at de tenker på det istedenfor mer penger i kassa så nå er det bare å vente på mensen og da kan vi starte med en gang igjen.
Hvor langt hadde du kommet? Jeg er på dag 3 på rekovelle, og skal på ultralyd den 2. mai :happy:

Håper du får bedre resultat på neste menstrasjon :D:Heartred

Hvor langt hadde du kommet? Jeg er på dag 3 på rekovelle, og skal på ultralyd den 2. mai :happy:

Håper du får bedre resultat på neste menstrasjon :D:Heartred
Jeg hadde kommet til dag 9 i syklusen. Så 8 dager med gonal-f. Men kjenner at jeg er fornøyd med avgjørelsen selvom det er kjipt å måtte begynne på nytt.

Du får ha masse lykke til på tirsdag. Håper du får et godt resultat :love2

Jeg hadde kommet til dag 9 i syklusen. Så 8 dager med gonal-f. Men kjenner at jeg er fornøyd med avgjørelsen selvom det er kjipt å måtte begynne på nytt.

Du får ha masse lykke til på tirsdag. Håper du får et godt resultat :love2
Så synd at du måtte avslutte da :Heartred Du får ha masse lykke til på neste forsøk:happy:

Tusen takk, krysser fingrene for at det går bra :happy:

Et lite klage innlegg :angelic:
Bivirkninger!
Hva har dere?

Var så glad for at jeg ikke kjente noe de 3 første dagene, men i dag. Da jeg begynte med Fyremadel i tillegg, så kom det.

På do hvert 15 min, luft i magen, stikkinger og vondt :shifty:

Men det blir vel bra til slutt :D

Bivirkninger!
Hva har dere?

Var så glad for at jeg ikke kjente noe de 3 første dagene, men i dag. Da jeg begynte med Fyremadel i tillegg, så kom det.

Jeg og reagerte mer når jeg jeg begynte med fyremadel :hilarious: Ganske likt som deg, i tillegg til oppblåst deluxe! Har uttak imorgen, og ser ut som jeg er 5 mnd på vei:dead:

Bivirkninger!
Hva har dere?

Hodepine og skikkelig oppblåst!!! Er på dag 8 i dag.

Da har jeg vært på ultralyd i dag, etter 10 dager med Menopur. Slimhinna var 13 mm, det var 13 eggposer på en eggstokk og litt over 20 på den andre.
Kan ikle huske størrelsen men det var 3 som var over 20 mm, største var 24 mm.
Hadde maaaange på mellom 12-16, men disse kommer vel da ikke med til uttaket på torsdag?
Hadde vel et par-tre stykker mellom 16-20, så håper på disse til uttaket.
Kjenner jeg er skuffa over at det ikke ble et par dager til med stimulering siden det var så mange til på gang, nå ligger det jo ikke an til å bli mer enn 5-6 egg ut. Synes det er litt kjipt siden det er siste uttaket vårt offentlig :hungover:

Har også vært på UL i dag etter 9 dager på Menopur. Kun to eggposer som var av «grei» størrelse og 6-7 jevnstore litt mindre eggposer. Pluss noen til hun ikke målte.
Slimhinnen lå på ca 9.
Så blir å fortsette på Menopur frem til torsdag. Ny ul på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag :) slik var begge de andre IVF forsøkene mine også, måtte gå noen dager ekstra på sprøyter. Og da fikk jeg beskjed om alt fra 4-8 egg ut, men har fått ut 12 og 11 egg ved uttak, så jeg er fortsatt positiv:)

Har også vært på UL i dag etter 9 dager på Menopur. Kun to eggposer som var av «grei» størrelse og 6-7 jevnstore litt mindre eggposer. Pluss noen til hun ikke målte.
Slimhinnen lå på ca 9.
Så blir å fortsette på Menopur frem til torsdag. Ny ul på fredag og mest sannsynlig uttak på mandag :) slik var begge de andre IVF forsøkene mine også, måtte gå noen dager ekstra på sprøyter. Og da fikk jeg beskjed om alt fra 4-8 egg ut, men har fått ut 12 og 11 egg ved uttak, så jeg er fortsatt positiv:)
Så bra du fikk gå noen dager lengre på Menopur :Heartred Håper du får ut en fin gjeng med egg:Heartred

Back
Topp