Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilBegynte med gonal nå ikveld, så da var vi i gang med stimulering
Legger du inn info, så skal jeg få deg på lista?Da blir det innsett 25, som gir testdato 4/5
Kan jeg spørre om du hadde ivf med forrige mann?Jeg blir å høre til her. Skal ha nytt uttak med totalfrys.
HappyMom86 - 37 - #3, men 1. med ny mann - St.Olavs - Forsøk nr 5, 6.uttak - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, ovitrelle og Gonapeptyl - oppstart ca uke 20
Nei hadde ikke det.Kan jeg spørre om du hadde ivf med forrige mann?
Frisk blødning før kl 18 er cd 1 så dersom det ikke kommer mye før kl 18 nå, er syklusdag 1 i morgen.Jeg venter mens i dag, men har tålmodig ventet til jeg har «frisk blødning» før jeg ringer inn til Medicus - men selvfølgelig har vakttelefonen bare åpningstid mellom 12 og 16 i helgene, og Menopur skal settes før 12 på andre syklusdag. Hvis jeg ikke blør ordentlig før i kveld, regnes morgendagen da som første dag i syklusen? Noen som vet?
Og ikke minst - hva fasan gjør jeg hvis blødningen kommer typ nå? Medicus har jo gitt beskjed om at vi må ringe inn før vi starter, i tilfelle det ikke skulle være kapasitet til oss
De sa til meg at da kunne jeg ringe nødtelefonen, det er kanskje det samme som vakttelefon?Jeg venter mens i dag, men har tålmodig ventet til jeg har «frisk blødning» før jeg ringer inn til Medicus - men selvfølgelig har vakttelefonen bare åpningstid mellom 12 og 16 i helgene, og Menopur skal settes før 12 på andre syklusdag. Hvis jeg ikke blør ordentlig før i kveld, regnes morgendagen da som første dag i syklusen? Noen som vet?
Og ikke minst - hva fasan gjør jeg hvis blødningen kommer typ nå? Medicus har jo gitt beskjed om at vi må ringe inn før vi starter, i tilfelle det ikke skulle være kapasitet til oss
Skal du sette inn 4dagers ? Har nesten aldri før hørt om detMelder meg inn her
Lilla1 - 34år - B2 - medicus - icsi #3 - medisiner - gonal f/fyremadel/ovitrelle/gonapeptyl/duphaston - uttak 24/4 - innsett 28/4
Er usikker på om de tenker 4 eller 5 dagers. Men uttak på mandag og innsett på fredagSkal du sette inn 4dagers ? Har nesten aldri før hørt om det
Tror det er det samme som vakttelefonen, jaDe sa til meg at da kunne jeg ringe nødtelefonen, det er kanskje det samme som vakttelefon?
kommer sikkert litt an på hvor du tilhører, men i Oslo var det ikke så mye trykk nå, så fikk vel egentlig beskjed om at jeg bare kunne ta sprøyta
Best å sette den i magenBare jeg som syns fyremadel er litt hat eller? Kjennes jo ut som jeg har lårhøne i begge lårene, og det kløe og svir i mange timer etter den er satt