Mai 2023❤️

Jeg blir å høre til her. Skal ha nytt uttak med totalfrys.

HappyMom86 - 37 - #3, men 1. med ny mann - St.Olavs - Forsøk nr 5, 6.uttak - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, ovitrelle og Gonapeptyl - oppstart ca uke 20
Kan jeg spørre om du hadde ivf med forrige mann?

Jeg venter mens i dag, men har tålmodig ventet til jeg har «frisk blødning» før jeg ringer inn til Medicus - men selvfølgelig har vakttelefonen bare åpningstid mellom 12 og 16 i helgene, og Menopur skal settes før 12 på andre syklusdag. Hvis jeg ikke blør ordentlig før i kveld, regnes morgendagen da som første dag i syklusen? Noen som vet? :bored:

Og ikke minst - hva fasan gjør jeg hvis blødningen kommer typ nå? Medicus har jo gitt beskjed om at vi må ringe inn før vi starter, i tilfelle det ikke skulle være kapasitet til oss o_O

Jeg venter mens i dag, men har tålmodig ventet til jeg har «frisk blødning» før jeg ringer inn til Medicus - men selvfølgelig har vakttelefonen bare åpningstid mellom 12 og 16 i helgene, og Menopur skal settes før 12 på andre syklusdag. Hvis jeg ikke blør ordentlig før i kveld, regnes morgendagen da som første dag i syklusen? Noen som vet? :bored:

Og ikke minst - hva fasan gjør jeg hvis blødningen kommer typ nå? Medicus har jo gitt beskjed om at vi må ringe inn før vi starter, i tilfelle det ikke skulle være kapasitet til oss o_O
Frisk blødning før kl 18 er cd 1 :-) så dersom det ikke kommer mye før kl 18 nå, er syklusdag 1 i morgen.

De sa til meg at da kunne jeg ringe nødtelefonen, det er kanskje det samme som vakttelefon? :bored:

kommer sikkert litt an på hvor du tilhører, men i Oslo var det ikke så mye trykk nå, så fikk vel egentlig beskjed om at jeg bare kunne ta sprøyta :angelic:

Melder meg inn her :)

Lilla1 - 34år - B2 - medicus - icsi #3 - medisiner - gonal f/fyremadel/ovitrelle/gonapeptyl/duphaston - uttak 24/4 - innsett 28/4
Skal du sette inn 4dagers ? Har nesten aldri før hørt om det :bunny

De sa til meg at da kunne jeg ringe nødtelefonen, det er kanskje det samme som vakttelefon? :bored:

kommer sikkert litt an på hvor du tilhører, men i Oslo var det ikke så mye trykk nå, så fikk vel egentlig beskjed om at jeg bare kunne ta sprøyta :angelic:
Tror det er det samme som vakttelefonen, ja :happy:

Viste seg å være null stress, jeg fikk mens i natt og ringte da telefonen åpnet - fikk beskjed om å starte med Menopur i morgen. Så da er jeg i gang! :joyful:

Apropos: dere som har erfaring med Menopur og andre typer stimulering - var stimuleringsperioden den samme som på Gonal-F/Bemfola? Jeg har tidligere stimulert i 8-10 dager i mine tidligere forsøk, og lurer på om det blir annerledes denne gangen. Er jo eldre enn sist, så det har sikkert noe å si også :pompus:

Bare jeg som syns fyremadel er litt hat eller?:hilarious: Kjennes jo ut som jeg har lårhøne i begge lårene, og det kløe og svir i mange timer etter den er satt:wacky:

Back
Topp