Mai 2023❤️

Har også vært på kontroll i dag, og det ligger an til åtte egg ut - har tydeligvis en litt sliten venstre eggstokk som ikke produserer så mange follikler, men høyresiden tar igjen det tapte heldigvis :joyful:

Blir ikke innsett på oss denne runden, som er kjipt selvfølgelig - jeg er henvist til hysteroskopi, og regner med at det er ventetid.

Må bare si hurra for gode leger som forklarer og beroliger og viser hva de ser på skjermen - forrige uke var jeg hos en lege som utbrøt «her er det noe som ikke ser bra ut!» når han hadde fått ultralydstaven på plass, og så tok det fem minutter før han lot meg spørre hva som var galt :banghead: Var rimelig mange katastrofetanker som gikk gjennom hodet mitt på de minuttene, for å si det sånno_O

Mandag 8. så en liten uke igjen. Men ryker nok på en test til helga:p
Hva med deg?
Jeg har også testdato på mandag Iflg klinikken, men tenkte å teste på lørdag (15dpo) om jeg ikke har begynt å blø da.

Da har jeg vært på ultralyd i dag, etter 10 dager med Menopur. Slimhinna var 13 mm, det var 13 eggposer på en eggstokk og litt over 20 på den andre.
Kan ikle huske størrelsen men det var 3 som var over 20 mm, største var 24 mm.
Hadde maaaange på mellom 12-16, men disse kommer vel da ikke med til uttaket på torsdag?
Hadde vel et par-tre stykker mellom 16-20, så håper på disse til uttaket.
Kjenner jeg er skuffa over at det ikke ble et par dager til med stimulering siden det var så mange til på gang, nå ligger det jo ikke an til å bli mer enn 5-6 egg ut. Synes det er litt kjipt siden det er siste uttaket vårt offentlig :hungover:
På klinikken min tok de ut alle over 10 mm ❤️ der måtte noen være på 17 mm før uttak. De vokser jo 1-2 mm i døgnet så satser på at de på 12-16 blir med og ❤️

Kan flytte meg tilbake igjen til venter :P negativ test dagen før testdato, så gjør meg klar for siste eskimoen. Vil bli satt inn i slutten av mai <3

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FET4 av forsøk #5 - Estradot, Prednisolon, Albyl-e, Crinone, Cyclogest - Innsett slutten av mai

den testen var falsk positiv. Hos gynekologen var det ikke tegn til eggløsning. Ble satt på menopur pgså

Oppdaget jo i går at jeg hat tatt for lite dose av Rekovelle hele veien :dead: Håper ikke jeg har ødelagt dette forsøket på grunn av det. Det får jeg vel svar på i dag på kontroll:bored:

I dag er første dagen hvor jeg har blitt kvalm og uggen av sprøytene :dead:

Back
Topp