Mai 2023❤️

Hei :)
Slenger meg med i denne gruppa. Ser det er flere kjente fra tidligere måneder, det blir jeg lei meg av å se :( Krysser fingrene for alle sammen <3

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - IVF#3 - Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle og muligens Gonapeptyl - oppstart 8/5
Jeg svarte akkurat på meldingen. Da fant du gruppen selv. ❤️

Ja det er mange som går igjen i gruppen her og kommer tilbake gang på gang. Det er nok ganske vanlig å måtte gjennom en del runder. Men håper ikke du mister håpet fordi om.

Jeg svarte akkurat på meldingen. Da fant du gruppen selv. ❤️

Ja det er mange som går igjen i gruppen her og kommer tilbake gang på gang. Det er nok ganske vanlig å måtte gjennom en del runder. Men håper ikke du mister håpet fordi om.
Tusen takk for meldingen din :Heartred Jeg fant frem - glad for å kunne lese andres erfaringer og å kunne dele litt selv :) Håpet er der vel på et vis, ellers hadde kanskje verken jeg eller dere andre gjort det flere ganger. Vi får ha håpet oppe for hverandre dersom det svikter litt innimellom :Heartred

Ingen god nyhet i dag. 3 av de 4 befruktede eggene er ikke lenger med siden de har sluttet å dele seg. Vi har et halvbra egg igjen, men de var ikke optimistiske med at vi får innsett i morgen dessverre:arghh: så ser ikke ut for at vi blir gravide denne gangen heller…føler at jeg snart vil gi opp nå…

Vi hadde uttak forrige uke, 10 egg ut og fire befruktede. Fikk beskjed i dag om at vi fikk to blastoer på frys :D:Heartpink Men er litt surt at vi ikke kunne gå videre med innsett denne runden.

Vurderer å ta en høstesyklus mens vi venter på hysteroskopi - noen som vet hvor lenge man må vente på hysteroskopi i Oslo? :confused004

Vi hadde uttak forrige uke, 10 egg ut og fire befruktede. Fikk beskjed i dag om at vi fikk to blastoer på frys :D:Heartpink Men er litt surt at vi ikke kunne gå videre med innsett denne runden.

Vurderer å ta en høstesyklus mens vi venter på hysteroskopi - noen som vet hvor lenge man må vente på hysteroskopi i Oslo? :confused004
Det spørs om du tenker privat eller offentlig? Hos fertilitetsklinikker privat er det trolig ikke så lang ventetid, eller hos Volvat / Aleris. Det var snakk om at jeg trolig måtte ha en ny operasjon for å fjerne adheranser på Ullevål, og da var ventetiden minst 6 måneder :rolleyes: Nå er jo ikke hysteroskopi det samme som en kikkhullsoperasjon, men tror det er lange ventetider i det offentlige dessverre.

Ingen god nyhet i dag. 3 av de 4 befruktede eggene er ikke lenger med siden de har sluttet å dele seg. Vi har et halvbra egg igjen, men de var ikke optimistiske med at vi får innsett i morgen dessverre:arghh: så ser ikke ut for at vi blir gravide denne gangen heller…føler at jeg snart vil gi opp nå…
Så utrolig leit kjære deg :Heartred
Dette gamet er så brutalt og uforutsigbart. Sender deg mange styrkeklemmer:Heartred

Da var ultralyd gjennomført, og det er alt for liten fremgang. Så her blir forsøket avbrutt :dead: Så da blir jeg nok videre med i juni:hungover:
Åh, så utrolig kjipt! Denne veien er så kronglete og med så mange humper. Sender deg mange klemmer:Heartred

Det spørs om du tenker privat eller offentlig? Hos fertilitetsklinikker privat er det trolig ikke så lang ventetid, eller hos Volvat / Aleris. Det var snakk om at jeg trolig måtte ha en ny operasjon for å fjerne adheranser på Ullevål, og da var ventetiden minst 6 måneder :rolleyes: Nå er jo ikke hysteroskopi det samme som en kikkhullsoperasjon, men tror det er lange ventetider i det offentlige dessverre.
Oi, det var lenge! o_O Vi tenkte jo offentlig ja, men hvis vi snakker så lenge så må vi vurdere å gå privat. Jeg har mulige adheranser i livmor etter utskrapning etter fødsel, så det blir kanskje mer enn bare en enkel hysteroskopi.

Takk for svar, gull verdt! :Heartpink

Back
Topp