Mai 2022

Tusen takk for gode ord ❤️❤️ jeg ønsker jo ikke å avslutte, men ble så labgt nede etter vi mistet i januar, vært veldig tungt ❤️ jeg er rett og slett redd og føler meg helt tom innvendig :(

Skjønner det utrolig godt. Det er vondt å miste, vondt å gå på tap etter tap og uendelig med lengsel og sorgfølelse, men tenk om neste sitter? At neste blir babyen du alltid har ønsket deg? Ikke mist håpet, bevar det, og hold det ekstra godt inntil deg når alt er mørkt ❤️

Tusen takk for gode ord ❤️❤️ jeg ønsker jo ikke å avslutte, men ble så labgt nede etter vi mistet i januar, vært veldig tungt ❤️ jeg er rett og slett redd og føler meg helt tom innvendig :(
De gangene når jeg har mistet har jeg gitt meg noen mnd på å kun ha fokus på å hente meg inn mentalt. Man må finne igjen gleden før en tar store valg:Heartbigred

Hvis du velger å gå for innsett, kan du kanskje holde det for deg selv for å unngå kommentarer fra disse ufine menneskene?

Hyggelig å se at det begynner å bli mer liv i denne tråden! :)Flere som gleder seg til å komme i gang? Her er medisiner hentet for oppstart med Synarela i morgen. 3 1/2 år siden sist på lang protokoll og jeg føler jeg har glemt alt i mellomtiden. Denne gangen blir det tre doser daglig, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å glemme en av dem. Og ikke minst spent på hvordan responsen blir sammenlignet med kort protokoll sist, da jeg har lav amh og ganske få antrale follikler.:nailbiting:
Masse lykke til ❤️

Snik litt her eg også. Har ikkje brukt Synarela i samband med fryseforsøk, men har brukt Procrene Depot, som jo har liknande effekt. Nedregulering som varer i 28 dagar. Dette var hos internasjonalt anerkjente OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg. Hadde fryseforsøk i styrt syklus. Stimulerte slimhinna med Progynova og Estradot, før eg begynte med Crinone eit nøyaktig antal timar før innsett. Og tok i tillegg Prolutex (flytande progesteron) etter innsett. Er no gravid i veke 28+6 med ein aktiv krabat!! ❤️❤️ Masse lykke til!
Glemte å spørre - men hvor lenge gikk du på progynova før du hadde innsett? :)

Fikk en lang mail tilbake fra klinikken i dag ❤️ at jeg måtte lytte til dem, at jeg klarte bli gravid i januar som var positivt. At dem hadde sagt fra hvis det ikke var noe håp ❤️

Fikk en lang mail tilbake fra klinikken i dag ❤️ at jeg måtte lytte til dem, at jeg klarte bli gravid i januar som var positivt. At dem hadde sagt fra hvis det ikke var noe håp ❤️

Syns virkelig du/dere skal tenke over hva dere selv vil og ikke la disse idiotiske kommentarene fra andre påvirke dere til å ta valg dere ikke har lyst til.

Og kanskje ta kontakt med en som kan hjelpe deg å sortere litt tanker og følelser oppi dette styret som ivf er :)

Syns virkelig du/dere skal tenke over hva dere selv vil og ikke la disse idiotiske kommentarene fra andre påvirke dere til å ta valg dere ikke har lyst til.

Og kanskje ta kontakt med en som kan hjelpe deg å sortere litt tanker og følelser oppi dette styret som ivf er :)
Ja jeg vet ❤️ jeg kjenner bare at jeg rett og slett er litt sliten, men blir jo verdt det tilslutt ❤️

Jeg vil gjerne stå på lista

Nenne - 35 - Hausken - kort protokoll (progynova, Gonal-f, Cetrotide, Klexane mm)

Starter med Progynova til helgen.

Jeg vil gjerne stå på lista

Nenne - 35 - Hausken - kort protokoll (progynova, Gonal-f, Cetrotide, Klexane mm)

Starter med Progynova til helgen.
Så gøy med flere i gruppa:) Si gjerne ifra når jeg skal sette deg over til stimulerer :D

Anbefaler virkelig å ta en prat med Mari hos Medicus. Gull verdt for å få hjelp til å sortere tankene litt :Heartred
Sendte noen mld med Hu på insta gram, men etter hun spurte om jeg valgte medicus eller spiren og jeg svarte at det ble spiren så svarte Hu ikke mer ❤️

Var på samtale med sykepleier... Syklusen min har tullet litt nå i det siste, så hele planen måtte endres og forskyves i nesten tre uker. Da begynner jeg med stimulering i mai og de har reservert plass for uttak først i JUNI. Da må jeg nok "melde meg ut" av mai gruppen. :( Håper vi rekker første forsøk før sommerferien. Fordi man kan eventuelt ta etterkontrollene hos fastlege/gym selv om sykehuset stenger??? Jeg syns bare det blir veldig dumt å ikke få mulighet til å ha et ferskeforsøk pga de skal ta sommerferie tre uker etter insett.

Sendte noen mld med Hu på insta gram, men etter hun spurte om jeg valgte medicus eller spiren og jeg svarte at det ble spiren så svarte Hu ikke mer ❤️

Du kan bestille time til samtale hos henne uten å være kunde på Medicus. Eller hos andre som også driver med fertilitetscoaching :)

Var på samtale med sykepleier... Syklusen min har tullet litt nå i det siste, så hele planen måtte endres og forskyves i nesten tre uker. Da begynner jeg med stimulering i mai og de har reservert plass for uttak først i JUNI. Da må jeg nok "melde meg ut" av mai gruppen. :( Håper vi rekker første forsøk før sommerferien. Fordi man kan eventuelt ta etterkontrollene hos fastlege/gym selv om sykehuset stenger??? Jeg syns bare det blir veldig dumt å ikke få mulighet til å ha et ferskeforsøk pga de skal ta sommerferie tre uker etter insett.

Det må jo gå an, du trenger strengt tatt ikke klinikken etter innsett. De kan fint ringe deg opp for å få resultatet når de er tilbake fra ferie :)
Kjipt når kroppen ikke spiller på lag og tuller til planen, håper du får fullført forsøk før sommeren!

Drar til byen på cd 80-noe og henter ut provera for å få mensen, går på do og oppdager at jeg har fått mensen :smiley-bounce015 yeah! Da rekker vi innsett før ferietur!

Beadybird - 38 år - forsøk 2, Porsgrunn - lang protokoll, innsett i starten (?) av mai.

Kjenner igjen en del navn fra forrige forrige gruppe og første forsøk. Håper vi alle er heldigere denne gangen :) Er i gang med lang protokoll og går på synarela og Menopur nå. Er usikker på uttak og innsett, men skal på UL i starten av mai. Har klart å nullstille meg etter kjemisk forrige gang og tar sats igjen :)

Back
Topp