Første uttaket mitt tok jeg akkurat de samme sprøytene som deg. Hvis du skal prøve en selv vil jeg anbefale Bemfola ja, den sklir veldig lett inn synes jeg Menopur er også ganske okÅj har du hatt så mange! Dere er så flinke og råe her inne. Det at dere holder ut og ordner selv. Det var godt å høre på en måte at du også syns det er vanskelig Har alliert med med en venninne hvis det blir krise en dag og jeg må ha hjelp og støtte. Kanskje jeg tar en av de 3 da. Blir så uvanlig pysete for å være meg. Er egentlig ganske tøff jeg tar fyremadel, menopur og bemfola på en gang. Syns egentlig bare den ferdig fylte pennen med bemfola er den som virker lett å sette for den har sååå tynn nål. Kjennes nesten ikke. Så måtte begynt med den i såfall.
God natt girls.
Jeg er så heldig at jeg har et område under navlen som er uten følelse etter en operasjon. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok slitt endel mer. Jeg fikk tips om at jeg skulle tenke at jeg kastet en pil når jeg setter sprøytene. Men jeg er så pysete så jeg stikker den seeeeint inn, føler liksom jeg må ha kontrollen. Senest i vinterferien måtte jeg få min søster som jobber på lab på legekontor til å sette ei sprøyte på meg, for den var så hard å få igjennom huden da freaker jeg fortsatt litt ut
Men jeg er helt sikker på at du klarer å sette de selv altså, men skjønner så godt at du ikke tør