Mai 2022

Æææ, melder meg inn her jeg. Ny i IVF-verden:woot:

Reiret - 31 - B2 - st. Olav - Forsøk nr 1 - Kort protokoll, gonal F, cetrotide - oppstart ca uke 20/21 om syklusen spiller på lag

Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært :sad010 slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Er satt opp til ny UL på torsdag men har vanskelig for å tro at dette blir noe annet enn avbrutt :sad010

Uff, så leit! Nå har du hatt mer enn nok uflaks, dette trengte du virkelig ikke. :( Håper fortsatt for deg på torsdag❤️

Nordlandsjentan - 30 - B2- Spiren fertilitetsklinikk - Forsøk nr 2- Primolut N, Gonal F, Cyclogest og Ovitrelle - 25/4.

Skulle hatt inseminasjon privat i ventemnd til innsett i Porsgrunn. Ja pleier aldri ha så tidlig eggløsning så skjønner ikke helt dette her :(
Helt sprøtt hvor mye som faktisk skal klaffe :( Håper det er endring før ultralyden din på torsdag - eller at du i det minste rekker et forsøk før sommeren hos Porsgrunn!

Håper ventemnd betyr at du rekker å få et forsøk før sommeren?
Ja skal ha innsett i styrt syklus i Porsgrunn på neste syklus. Altså blir det innsett i juni. Forrige innsett der var i mars. Men var så glad for å ha to sjanser på rappen, men den gang ei

Ja skal ha innsett i styrt syklus i Porsgrunn på neste syklus. Altså blir det innsett i juni. Forrige innsett der var i mars. Men var så glad for å ha to sjanser på rappen, men den gang ei

Forstår deg så godt - all ventingen i IVF-verden er så tung. Måtte dagene gå fort til juni!

35 B1 forsøk 1 Porsgrunn Menopur- Fyremadel - Ovitrelle - Litinus Kort protokoll
Oppstart uke 19!

Jeg har fått 3 follikler på 17. så blir uttak på meg i morgen!
Spent på om det blir noe da jeg ikke har hatt så mange modne de andre forsøkene. Har bare hatt 1 innsett uten å få noe på frys, så syns dette tar veldig lang tid.
Men sånn er det jo for alle her så det er på en måte sånn at det er litt trøst idet oss i mellom her inne. :Heartpink

Okei. er så vanskelig å si om det kan utvikle seg eller ikke. Man må vel bare høre hva legene sier og se. Fortsetter du på medesiner til torsdag? masse lykke til :shy:
Nei går ikke på medisiner. Er inseminering i naturlig syklus. Eller skal ta cyclogest etter inseminering da, hvis det blir noe i det hele tatt.

Blir så forvirra! Hausken sa jeg skulle ta eggløsningstester hver dag frem til torsdag og ny UL. Nå er den sånn, har vært så og si helt blank. I går fikk jeg O på digital. Kanskje er det er lite håp likevel :smiley-angelic001

Vedlegg

• 95DC6A3D-C0E3-4448-8134-88D81CE1E318.jpeg
    95DC6A3D-C0E3-4448-8134-88D81CE1E318.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 85
Blir så forvirra! Hausken sa jeg skulle ta eggløsningstester hver dag frem til torsdag og ny UL. Nå er den sånn, har vært så og si helt blank. I går fikk jeg O på digital. Kanskje er det er lite håp likevel :smiley-angelic001
Det beste er digital ja! Mye tydeligere resultat. Jeg hadde blank eller nesten ikke noe på strips men så tok jeg digital og da var den 0!
Den der så jo fin ut da! Lykke til i morgen! :Heartpink

Hvordan går det med deg?

Last edited:
Jeg kan settes på avbrutt. Dessverre er det ingen av mine to egg som ble befruktet denne gangen. :banghead: Føler at resultater blir dårligere og dårligere for hver gang. Jeg blir så frustrert, lei meg og sint over det hele :(. Skal på enda en samtale i morgen så får vi se.

Jeg kan settes på avbrutt. Dessverre er det ingen av mine to egg som ble befruktet denne gangen. :banghead: Føler at resultater blir dårligere og dårligere for hver gang. Jeg blir så frustrert, lei meg og sint over det hele :(. Skal på enda en samtale i morgen så får vi se.
Så leit :( Jeg har fått masse støtte og behandling for å bedre utgangspunktet for ivf hos Frøyaklinikken i Oslo. Kanskje det kan være noe?

Så vondt å lese. :( Føler veldig med deg! Hvor mange forsøk har du hatt? Håper det blir snudd noen steiner i samtalen i morgen, selv om det er Riksen og ofte like løp for mange.

Så vondt å lese. :( Føler veldig med deg! Hvor mange forsøk har du hatt? Håper det blir snudd noen steiner i samtalen i morgen, selv om det er Riksen og ofte like løp for mange.

Det håper jeg også, men har lite troa. Vi vurderer å ta kontakt med en privat klinikk for å så høre hva de tenker. Dette er mitt 3. forsøk (offentlig). Det første var kjemisk og andre var negativ. Jeg gikk på maksdose Gonal på 2. forsøk og maksdose Menopur denne gangen. Jeg vet egentlig ikke hva Riksen kommer til å si eller prøve ut denne gangen. :inpain:

Endelig er det mai! Siste innsett var i februar. Håper det sitter denne gangen. Det er det siste egget på frys fra forsøket i 2019 som skal settes inn, og sitter ikke den så blir det nok stimulering en gang i løpet av høsten.

Itfrue - 33 - b2 - Rikshospitalet - ICSI forsøk nr 1, 3. innsett - progynova, crinone/lutinus - Innsett ca uke 20

Back
Topp