Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Er satt opp til ny UL på torsdag men har vanskelig for å tro at dette blir noe annet enn avbrutt
Skulle hatt inseminasjon privat i ventemnd til innsett i Porsgrunn. Ja pleier aldri ha så tidlig eggløsning så skjønner ikke helt dette her
Helt sprøtt hvor mye som faktisk skal klaffe Håper det er endring før ultralyden din på torsdag - eller at du i det minste rekker et forsøk før sommeren hos Porsgrunn!Skulle hatt inseminasjon privat i ventemnd til innsett i Porsgrunn. Ja pleier aldri ha så tidlig eggløsning så skjønner ikke helt dette her
Ja skal ha innsett i styrt syklus i Porsgrunn på neste syklus. Altså blir det innsett i juni. Forrige innsett der var i mars. Men var så glad for å ha to sjanser på rappen, men den gang eiHåper ventemnd betyr at du rekker å få et forsøk før sommeren?
Ja skal ha innsett i styrt syklus i Porsgrunn på neste syklus. Altså blir det innsett i juni. Forrige innsett der var i mars. Men var så glad for å ha to sjanser på rappen, men den gang ei
Okei. er så vanskelig å si om det kan utvikle seg eller ikke. Man må vel bare høre hva legene sier og se. Fortsetter du på medesiner til torsdag? masse lykke tilJeg hadde to på 10 mm og en på 9 mm, og ganske mange mindre
Nei går ikke på medisiner. Er inseminering i naturlig syklus. Eller skal ta cyclogest etter inseminering da, hvis det blir noe i det hele tatt.Okei. er så vanskelig å si om det kan utvikle seg eller ikke. Man må vel bare høre hva legene sier og se. Fortsetter du på medesiner til torsdag? masse lykke til
Det beste er digital ja! Mye tydeligere resultat. Jeg hadde blank eller nesten ikke noe på strips men så tok jeg digital og da var den 0!Blir så forvirra! Hausken sa jeg skulle ta eggløsningstester hver dag frem til torsdag og ny UL. Nå er den sånn, har vært så og si helt blank. I går fikk jeg O på digital. Kanskje er det er lite håp likevel
Hvordan går det med deg?Blir så forvirra! Hausken sa jeg skulle ta eggløsningstester hver dag frem til torsdag og ny UL. Nå er den sånn, har vært så og si helt blank. I går fikk jeg O på digital. Kanskje er det er lite håp likevel
Så leit Jeg har fått masse støtte og behandling for å bedre utgangspunktet for ivf hos Frøyaklinikken i Oslo. Kanskje det kan være noe?Jeg kan settes på avbrutt. Dessverre er det ingen av mine to egg som ble befruktet denne gangen. Føler at resultater blir dårligere og dårligere for hver gang. Jeg blir så frustrert, lei meg og sint over det hele . Skal på enda en samtale i morgen så får vi se.
Så leit Jeg har fått masse støtte og behandling for å bedre utgangspunktet for ivf hos Frøyaklinikken i Oslo. Kanskje det kan være noe?
Jeg kan settes på avbrutt. Dessverre er det ingen av mine to egg som ble befruktet denne gangen. Føler at resultater blir dårligere og dårligere for hver gang. Jeg blir så frustrert, lei meg og sint over det hele . Skal på enda en samtale i morgen så får vi se.
Så vondt å lese. Føler veldig med deg! Hvor mange forsøk har du hatt? Håper det blir snudd noen steiner i samtalen i morgen, selv om det er Riksen og ofte like løp for mange.